ارزان ‌ترین تور دبی | تور دبی هتل آتلانتیس

دبی شهری است که با سفر به آن همزمان زیبایی، مدرنیته و سرگرمی را تجربه خواهید کرد. امروزه تور دبی مورد توجه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا قرار گرفته است و کمتر کسی پیدا می‌شود که دلش نخواهد به این شهر زیبای توریستی سفر کند.در این شهر می‌توانید از مراکز خرید بزرگ وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید و از بزرگترین جزایر مصنوعی جهان بازدید کنید. به علاوه، دبی به پایتخت هنر و طراحی شهرت یافته است و می‌توانید زیباترین آسمان خراش‌ها را در آنجا ببینید و محو طراحی و معماری منحصربه‌فرد آنها شوید.

عوامل موثر بر قیمت نهایی تور دبی

به طور کلی این زیبایی‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر در کنار هتل‌های لوکس، دبی را به شهری پرطرفدار برای سفر تبدیل کرده است. با توجه به این موضوعات شاید تصور کنید که سفر به این کشور ممکن است بسیار گران قیمت باشد و شما ناچارید برای دیدن دبی هزینه بسیاری را صرف کنید. اما با یک انتخاب درست و اصولی می‌توانید یکی از ارزان‌ترین تور دبی را تجربه کنید و با یک هزینه مناسب در هتل‌های لوکس آن نیز اقامت داشته باشید. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا این تور هیجان‌انگیز و رویایی را بیشتر به شما معرفی کنیم.

عوامل موثر بر قیمت نهایی تور دبی

آژانس‌های مسافرتی امروزه به طراحی انواع مختلفی از تور دبی با توجه به محبوبیت آن پرداخته‌اند. از اینرو رقابت بسیاری در بین آنها شکل گرفته است. زمان سفر به دبی نیز بسیار مهم است و روی ارزان یا گران بودن قیمت تور دبی موثر است. به طور مثال اگر در فصل تابستان به این شهر سفر ‌کنید به دلیل گرمای زیاد اینجا، قیمت تور در نهایت برایتان ارزان تر تمام می‌شود. اما در فصول پیک سفر یا زمانی که هوای دبی بسیار مطبوع و خنک است، قاعدتا باید هزینه بیشتری برای خرید تور خود بپردازید.

ارزان‌ترین تور دبی را چگونه بخریم؟

برای یافتن این نوع تور باید چند فاکتور را در نظر بگیرید و به آنها توجه کنید. به طور مثال قبل از رزرو تور به نوع هتل آن اهمیت بدهید، زیرا معمولا استفاده از هتل‌های 3 و یا 4 ستاره یکی از اصلی‌ترین و تاثیرگذارترین عواملی است که سبب ارائه تور با قیمت مناسب می‌شود. همینطور اگر قصد سفری ارزان به دبی را دارید در زمان تابستان به اینجا سفر کنید و به هیچ وجه در زمان های سیزن برای خرید تور دبی اقدام نکنید.علاوه بر این موارد، تور لحظه آخری یکی دیگر از ارزان‌ترین تورهایی است که می‌توانید رزرو کنید. از آنجایی که مدت زمان گرفتن ویزای امارات حداقل 3 تا 7 روز طول می‌کشد و تورهای لحظه آخری 2 الی 3 روز قبل از سفر ارائه می‌شوند، برای استفاده از آنها باید حتما ویزای خود را گرفته باشید.

سفر زمینی یا هوایی به دبی؟

سفر به صورت زمینی دشواری‌های خاص خود را دارد و زمان بیشتری را باید در مسیر طی کنید. اما این نوع سفر بسیار اقتصادی است و سبب می‌شود تور دبی ارزانی را تجربه کنید. البته سفر زمینی به دبی برای ساکنان جنوب ایران بسیار راحت‌تر است و مدت زمان کمتری را در مسیر هستند. در صورتی که پرواز به این شهر تقریبا از اکثر شهرهای ایران همچون تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، کیش و… امکان پذیر است. سفر به دبی به صورت هوایی بسیار راحت‌تر است و زمان کمتری را نیز در مسیر خواهید بود، اما قیمت آن به طبع بیشتر است و در نهایت هزینه نهایی افزایش خواهد یافت.

تور دبی هتل آتلانتیس

اکثر گردشگران دبی را با هتل‌های لوکس و گران‌قیمت آن می‌شناسند که کمتر جایی در خاورمیانه می‌توان مانند آنها را دید. سونا، زمین تنیس، ماساژ و سالن اسکواش، مرکز آبگرم و… از جمله امکاناتی است که در هتل‌های دبی خواهید دید. هتل آتلانتیس یکی از هتل‌های 5 ستاره و لاکچری در دبی است که دارای خدمات و امکانات فوق‌العاده‌ای است. این هتل در قلب جزیره مصنوعی پالم جمیرا واقع شده است و یک ساحل اختصاصی برای خود دارد. وجود این ساحل علاوه بر خدمات بی‌نظیر آن سبب شهرت جهانی آن شده است و حتی سخت پسندترین مسافران را نیز راضی نگه می‌دارد. با توجه به این امکانات و خدمات، قیمت تور دبی با اقامت در هتل آتلانتیس تقریبا بالاست و هزینه بسیاری را برای اقامت در این هتل باید بپردازید. اما اگر دوستدار داشتن سفری لوکس به دبی هستید، حتما تور دبی هتل آتلانتیس را در برنامه خود قرار دهید.

دلایل سفر به دبی

دبی که در حاشیه خلیج فارس واقع شده است، در حوزه‌های مختلف گردشگری، اقتصادی و تجارت بسیار رشد کرده است که این موضوع اینجا را به مقصدی محبوب در بین گردشگران در خاورمیانه تبدیل کرده است. وجود برج‌های بلند، تکنولوژی پیشرفته، هتل‌های منحصربه‌فرد، تفریحات هیجان‌انگیز، جاهای دیدنی مختلف، جزایر مصنوعی رویایی، نهر دبی، مراکز خرید و… از جمله دلایلی هستند که باید برای یکبار هم که شده به دبی سفر کنید و این زیبایی‌ها را از نزدیک ببینید.

جاذبه‌های دیدنی دبی

همانطور که گفتیم این شهر دارای جاذبه‌های دیدنی بیشماری است که در اینجا به توضیحی کلی در مورد آنها خواهیم پرداخت.

برج خلیفه

این برج به نمادی برای دبی تبدیل شده است و گردشگران از سراسر دنیا دلشان می‌خواهد شبی را در کنار شکوه و عظمت این برج بگذرانند. برج خلیفه در ارتفاع 830 متری و تقریبا سه برابر برج ایفل پاریس ساخته شده است. و علاوه بر جذابیت آن به عنوان بلندترین هتل در سراسر دنیا نیز شناخته می‌شود.

هتل برج‌‌العرب

این هتل به دلیل زیبایی بی‌نظیری که دارد به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی شناخته می‌شود. هتل برج‌العرب در سال 1999 با لقب تنها هتل هفت ستاره جهان به شهرت رسید و یکی از نمادین‌ترین و مجلل‌ترین جاهای دیدنی دبی است.

باغ معجزه

اینجا باغی پر جنب و جوش و رنگارنگ است که یک مقصد ایده‌آل برای طبیعت دوستانی است که به دبی سفر می‌کنند. باغ معجزه مساحتی 72000 متر مربعی دارد و انواع گل‌های کمیاب و زیبا را می‌توانید در آن ببینید.

نهردبی
در این نهر شما سوار یک کروز سنتی خواهید شد و به دل گذشته سفر می‌کنید. این نهر در گذشته به عنوان یک مرکز تجاری مهم برای بازرگانان از سراسر جهان شناخته می‌شده است. و امروزه یکی از جاهای دیدنی دبی به حساب می‌آید.

جزیره نخل جمیرا

این جزیره یکی از جزایر مصنوعی در دبی است که دارای معماری و زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای است.

سواحل دبی

در دبی سواحل بسیار متنوعی وجود دارد که ورود به آنها کاملا رایگان است. انجام تفریحات آبی و گذراندن یک روز از سفرتان در کنار این سواحل زیبا می‌تواند تجربه بسیار لذت‌بخشی باشد.

فواره‌های دبی

دیدن فواره‌های این شهر یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که در سطح شهر می‌توانید انجام دهید. این فوراه‌ها بسیار خلاقانه و بی‌نظیر طراحی شده‌اند.

جمع بندی

با توجه به توضیحات داده شده، شما در حال حاضر می‌توانید با دانستن عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت، در نهایت یک تور ارزان برای دبی خریداری کنید و از دیدن این شهر رویایی محروم نشوید. به طور کلی در زمان سفر، قیمت مولفه بسیار مهمی است و لزوما به دنبال سفری با کیفیت با قیمتی ارزان هستیم. در کنار قیمت ارزانی که انتظار داریم باید به دنبال یافتن مراجع معتبر برای انتخاب تور دبی باشیم.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments