معامله بدون سرمایه اولیه با شرکت پراپ ترید فاند

پراپ تریدینگ، به دلیل حذف سرمایه شخصی برای معامله‌گری و استرس از دست دادن سرمایه خود در این کار بسیار محبوب است. پراپ ترید فاند، که تنها ترین پراپ فرم PropTradeFund معتبر و رگوله برای ایرانیان است، با ارائه سرمایه لازم برای ترید از ۷۵ هزار دلار تا ۲ میلیون دلار، شرایط ترید را برای معامله‌گران ماهر فراهم کرده و به شما کمک می کند بدون ترس از دست دادن سرمایه شخصی تان در فارکس شروع به ترید نمایید. اما به تازگی یک فرصت خارق العاده برای تریدرها فراهم کرده، آن هم حذف محدودیت زمانی در حساب چالش معاملاتی خود است!

با شروع همکاری این پراپ فرم و بروکر امگافاینکس، دیگر محدودیت زمانی برای حساب های چالش معاملاتی با هر مبلغی وجود نداشته و می توانید تا زمانی ک شرایط را نقض نکرده اید به معامله ادامه دهید. همچنین حساب های ریسک پلاس و رولت ترید نیز در این بروکر به صورت ریل به تریدرها تعلق می گیرد، نه حساب دمو فارکس. چه از این بهتر؟ همراه این مقاله باشید تا بیشتر با این پراپ فرم و فرصت طلایی پیش آمده آشنا شویم.

انواع حساب در پراپ ترید فاند، معتبرترین پراپ فرم ایرانی

معتبرترین شرکت‌ پراپ تریدینگ در ایران، شرکت پراپ ترید فاند است که از سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را در این حوزه شروع کرده و دفتر آن نیز در شهر دبی قرار دارد. قبل از هر چیز بیایید انواع حساب هایی را که این پراپ فرم در اختیار تریدرها قرار می دهد بررسی کنیم.

  1. حساب‌های ۷۵ هزار دلاری برای معامله‌گران با سرمایه کمتر و تازه‌کاران
  2. حساب‌های یک میلیون دلاری برای معامله‌گران با تجربه بیشتر و سرمایه بیشتر
  3. حساب‌های دو میلیون دلاری و بالاتر برای معامله‌گران حرفه‌ای با سرمایه بالا و تجربه طولانی‌تر

بیایید در ادامه شرایط کلی هر یک این حساب ها را بررسی کنیم:

چالش معاملاتی در پراپ ترید فاند

  • معامله‌گران در این نوع حساب مجازند که در مدت زمانی بین 30 تا 90 روز به ترید با استراتژی معاملاتی دلخواه خود بپردازند. (در ادامه ی مقاله سورپرایزی در مورد حذف این محدودیت زمانی برایتان داریم!)
  • هدف معامله‌گران در این نوع حساب دستیابی به تارگت سود 10% است. همچنین، حداکثر میزان دراودان روزانه تا 5% و حداکثر درتودان کلی تا 10% تعیین شده است.
  • معامله‌گران در این حساب می‌توانند از هر نوع استراتژی معاملاتی دلخواه استفاده کنند.

مسابقه جکپات ۱ میلیون دلاری در پراپ ترید فاند

مسابقه جکپات به مدت 2 هفته یا 14 روز تقویمی (10 روز معاملاتی) برگزار می‌شود.

هر دو هفته یکبار مسابقه برگزار می‌شود و معامله‌گران با پرداخت هزینه، در هر زمان، در مسابقه‌های آینده شرکت می‌کنند.

هر معامله‌گر باید هر روز در مسابقه یک معامله جدید باز کند و معاملاتی انجام دهد. هر معامله‌گر باید حداقل 10 روز معاملاتی فعال داشته باشد.

معامله‌گر باید ترید‌های هر روز را قبل از ساعت 12 شب آن روز ببندد.

حداقل زمان هر ترید باید 5 دقیقه باشد و حداقل حجم معامله نیز 10 لات می‌باشد. در صورت بستن معامله در زمان کمتر از 5 دقیقه یا با حجم کمتر از 10 لات، شرایط مسابقه نقض خواهد شد.

هر معامله‌گر باید حداکثر 2% دراداون در روز و حداکثر 4% دراداون در کل را رعایت کند.

تارگت سود برای مسابقه جکپات 6% می‌باشد.

هر معامله‌گر در صورت عدم موفقیت در مسابقه، یک بار فرصت مجدد رایگان خواهد داشت.

حساب پراپ ریل از روز اول رولت ترید

  • معاملات در این حساب از ابتدای هر هفته (دوشنبه) آغاز می‌شوند و معامله‌گران می‌توانند با پرداخت هزینه، در هر زمان، در دوره‌های بعدی شرکت کنند.
  • هر معامله‌گر باید حداقل 16 روز معاملاتی فعال داشته باشد.
  • امکان انتقال معامله از یک روز به روز بعد وجود دارد.
  • در این حساب، محدودیت زمانی برای باز بودن معاملات وجود ندارد و معامله‌گر می‌تواند بدون محدودیت زمانی معامله کند.
  • معامله‌گران باید حداکثر 3% از سرمایه‌شان در یک روز و حداکثر 6% از سرمایه‌شان در کل را رعایت کنند.
  • تارگت سود برای حساب “پراپ ریل از روز اول رولت ترید” 12% است.
  • در صورت عدم موفقیت در ماه اول، یک فرصت مجدد رایگان برای معامله روی حساب “پراپ ریل از روز اول رولت ترید” ارائه می‌شود.
  • در صورت موفقیت در پایان ماه، 80% از سود حاصل از معاملات به شما پرداخت می‌شود و حساب معامله‌گر به حساب ریل تبدیل می‌شود.

حساب ریسک پلاس Risk Pluپراپ ترید فاند

ترید با این حساب هیچگونه محدودیت‌های معمولی رایج در چالش معامله گری را ندارد و شما می‌توانید با حداکثر دراداون 30 یا 45 درصدی، به نسبت 10 برابر بیشتر از شرایط معمولی معامله کنید. با داشتن حساب ریسک پلاس، در پایان دوره 45 روزه، شما قادر خواهید بود 90٪ از سودهای کسب شده را دریافت کنید.

  • آزمون حساب ریسک پلاس به مدت ۴۵ روز (۶ هفته) برگزار می شود.
  • شروع آزمون روز دوشنبه هر هفته می باشد و معامله گر پس از پرداخت هزینه آزمون و دریافت حساب، تا دوشنبه هفته بعد می بایست برای شروع اولین ترید صبر کند.
  • معامله گر می بایست حداقل ۲۱ روز معاملاتی فعال داشته باشد.
  • حداقل زمان معامله وجود ندارد و معامله گر می تواند بدون محدودیت حداقل زمان معامله کند
  • برای مدیریت سرمایه حساب می بایست معامله گر حداقل دارداون ۳۰ درصدی یا ۴۵ درصدی را (بسته به مقداری که انتخاب کرده است) رعایت کند.
  • دراداون روزانه در این آزمون وجود ندارد
  • ترید برروی تمامی کلاسهای دارایی به جز شاخص‌ها و سهام‌ها مجاز می باشد.
  • حداقل حجم هر معامله ۱۰ لات برای حساب ۱ میلیون دلاری می باشد
  • معامله گر می بایست سرمایه حساب را به حداقل تارگت ۲۰٪ در طول دوره آزمون دست پیدا کند.

همکاری پراپ ترید فاند با بروکر امگافاینکس، فرصت استثنایی برای تریدرها

تا به اینجا با شرایط کلی انواع حساب معاملاتی در پراپ ترید فاند آشنا شدیم، اما خبر اصلی و اتفاق هیجان انگیز رخ داده در پراپ ترید فاند چیز دیگری است. پراپ ترید فاند به تازگی همکاری خود را با بروکر رگوله و معتبر امگافاینکس شروع کرده است، که نتیجه این همکاری بسیار خوب است.

از تاریخ ۴ آوریل حساب‌های ریسک پلاس و رولت ترید در این بروکر معتبر ارائه می گردد. مزیت بسیار خوبی که در این همکاری وجود دارد این است که، این حساب ها در بروکر امگافاینکس حساب دمو نبوده و حساب Real با سرمایه واقعی هستند که در اختیار تریدر قرار میگیرند.

حسابهای چالش معاملاتی با سرمایه ۷۵ هزاردلاری، ۱۵۰ هزاردلار،۳۰۰ هزار دلار و ۵۰۰ هزاردلاری نیز که در بالا معرفی نمودیم، توسط پراپ ترید فاند در این بروکر به صورت بدون محدودیت زمانی ارائه می شود و دیگر خبری از حداکثر ۳۰ روز برای چالش و حداکثر ۶۰ روز برای پذیرش وجود ندارد.

خلاصه

با همکاری پراپ فرم پراپ ترید فاند، معتبرترین پراپ فرم ایرانی، با بروکر امگافاینکس، شرایط بسیار استثنایی برای تریدرها پس از آموزش فارکس فراهم شده است. اول اینکه حساب های ریسک پلاس و رولت ترید در این بروکر به صورت ریل و نه دمو ارائه می شود، دوم حذف شرط محدودیت زمانی در چالش معاملاتی است. یعنی محدودیت زمانی ۳۰ و ۶۰ روزه در حساب چالش معاملاتی برداشته شده است!

همچنین برای دریافت حساب های بدون محدودیت زمانی نیازی به پرداخت هیج هزینه اضافی وجود نداشته و شما می‌توانید با همان تعرفه سابق و با انتخاب بهترین بروکر پراپ ترید فاند یعنی بروکر OmegaFinex از شرایط چالش بدون محدودیت زمانی برخوردار شوید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments