بهترین هتل‌های تهران

هتل‌ها همیشه جز انتخاب‌های اول گردشگران برای اقامت بوده است. در این بخش ایران تراول تعدادی از بهترین هتل‌های تهران را برای شما معرفی خواهد کرد.

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

هتل پنج ستاره‌ی اسپیناس در بلوار کشاورز، هتلی پنج ستاره و تازه تأسیس است که علی‌رغم تازه تأسیس بودن میزبان مقامات بلندپایه‌ای چون کوفی عنان، هیئت بلند پایه‌ی قطر و رئیس جمهور ترکیه بوده است. این هتل امکاناتی مدرن از جمله رستوران و سالن‌های همایش را در خود دارد که می‌تواند اقامتی لوکس برای مسافران خود رقم بزند.

نشانی: تهران ، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر، هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

شماره تماس: 25-22660011-021

سایت

هتل استقلال تهران

هتل استقلال در تقاطع بزرگراه چمران، یک هتل پنج ستاره با رستوران‌های لوکس و اتاق‌های کلاسیک، سالن همایش و مراکز خرید از دیگر هتل‌های شناخته شده در تهران است.

سایت هتل استقلال تهران

هتل هما تهران

هتل پنج ستاره همای تهران، برجی با شکوه در شمال خیابان اصلی شهر، ولیعصر، است که امکان دسترسی آسان به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و شاهراه‌های اصلی شهر را فراهم می‌سازد. این هتل یکی از بهترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود. طراحی و چیدمان هتل هما، همراه با مجلل‌ترین مبلمان و تجهیزات برگرفته از نفیس‌ترین هنرها، شایسته‌ترین فضا و مکان را برای برگزاری کنفرانس‌ها، گردهمایی‌ها و جشن‌ها به شما ارائه می‌نماید. اگر در این هتل اقامت داشتید خدمات ماساژ آن را تجربه کنید.

نشانی: تهران – میدان ونک – انتهای خیابان برزیل شرقی – نبش بن بست لاله – پلاک ۲

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۶۷۸۶۰

سایت هتل هما

هتل اوین تهران

اگر دسترسی به بزرگراه‌ها، فرودگاه و مراکز خرید جز الویت‌های شما برای انتخاب هتل است، پیشنهاد ما انتخاب هتل چهار ستاره‌ی اوین است. هم‌چنین رستوران فرنگی پردیس اوین یکی از بی‌نظیرترین و زیباترین رستوران‌ها از نظر طراحی و ساخت محسوب می‌شود که در محیطی گرم و صمیمی از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

نشانی: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین

شماره تماس برای رزرواسیون: 021/27400

سایت هتل اوین

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments