چگونه ارزان ترین پرواز به ایران داشته باشیم؟

بر خلاف تصور بسیاری از افراد همیشه هم سفر به کشورهای خارجی گران نیست! به عبارت دیگر در صورتی که شما از تکنیک های مختلف برای داشتن سفر ارزان آگاه باشید می توانید تا حد زیادی هزینه های سفرتان را کاهش دهید. به عنوان مثال یکی از مواردی که باعث کاهش هزینه های شما حد زیادی می شود، خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال پاسخ سوال چگونه ارزان ترین پرواز به ایران داشته باشیم؟ هستند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید در این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ سوالتان را بگیرید!

ارزان ترین پرواز به ایران توسط کدام شرکت های هواپیمایی ارائه می شوند؟

بر اساس نظرسنجی که در سایت های گردشگری مختلف مانند TripAdvisor انجام شده است، در حال حاضر از نظر گردشگران، ایرلاین های زیر ارزان ترین پرواز به ایران را دارند:

ایرلاین قشم

ایرلاین قشم فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرده است. در حال حاضر این ایرلاین دارای بیش از 7 فروند هواپیما است که به دلیل پهن پیکر بودنشان از برخی از آنها برای سفر های خارجی و طولانی مدت استفاده می شود. شما می توانید از طریق این ایرلاین به 21 مقصد داخلی و 19 مقصد خارجی سفر کنید. یکی از مواردی که موجب محبوبیت این ایرلاین شده است، پایین بودن قیمت بلیط هایش به نسبت سایر ایرلاین های مشابه پایین تر است. برای خرید بلیط هواپیما از این ایرلاین می توانید از طریق وب سایت رسمی و یا از طریق آژانس های هواپیمایی اقدام کنید.

ارزان ترین پرواز به ایران
ارزان ترین پرواز به ایران

مقاصد بین المللی ایرلاین قشم عبارت هستند از:

روسیه (مسکو، سن پترزبورگ، سوچی)، گرجستان (تفلیس)، ارمنستان (ایروان)، ترکیه (استانبول، ازمیر، سابیها، اسپارتا)، رومانی (بخارست)، بلغارستان (وارنا، صوفیه)، هندوستان (گوا)، تایلند (بانکوک)، امارات (دبی)، عراق (بغداد، نجف و سلیمانیه)، قبرس (لارناکا)، صربستان (بلگراد)، کرواسی (زاگرب).

ایرلاین آسمان ایران

ایرلاین آسمان ایران از 4 ایرلاین دیگر به نام های ایر تاکسی، ایر سرویس، پارس ایر و هور آسمان در سال 1359 تشکیل شده است. در حال حاضر این ایرلاین چیزی حدود 33 فروند هواپیمایی دارد که اکثرا دارای کیفیت مناسبی برای سفر به کشورهای خارجی هستند. این ایرلاین نیز به عنوان ارزان ترین پرواز به ایران شناخته می شود چرا که هم قیمت کمتری دارد و هم به راحتی خریداری می شود! برای خرید بلیط هواپیما از این ایرلاین نیز می توانید از طریق وب سایت سایت و آژانس های هواپیمایی اقدام نمایید.

ارزان ترین پرواز به ایران
ارزان ترین پرواز به ایران

مقاصد بین المللی ایرلاین قشم به شرح زیر است

دوبی، دوحه، دوشنبه، کابل، کویت، استانبول، قندهار، سلیمانیه، مزار شریف، ایروان، دمشق، نجف، بیشکک، مسقط، هرات، آنکارا، حیدرآباد، استکهلم.

ایرلاین ایران ایر

ایرلاین ایران ایر اولین ایرلاین داخلی ایران است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود. با وجود این که این شرکت دارای قدمت و محبوبیت زیادی در بین مسافران است، هنوز هم یکی از اهداف اصلیش حفظ رفاه مسافرین از طریق پایین نگهداشن قیمت هایش است. در حال حاضر این ایرلاین حدودا 43 فروند هواپیما فعال دارد که به مقاصد بین المللی زیر پرواز می کنند:

مسکو، آنکارا، استانبول، رم، کلن، میلان، وین، هامبورگ، پاریس، آمستردام، لندن، گوتنبرگ، استکهلم، فرانکفورت، کوالالامپور، دبی، بمبئی، کراچی، پکن، تاشکند، دوحه، کویت، نجف، بیروت، دمشق.

ایرلاین ماهان ایر

ماهان یکی دیگر از ایرلاین هایی است که به عنوان ارزان ترین پرواز به ایران شناخته می شود. این شرکت که فعالیت خود را از سال 1372 به صورت خصوصی آغاز کرد هم اکنون دارای 52 فروند هواپیما است که تنها 36 مورد از آنها فعال هستند.

مقاصد بین المللی این ایرلاین به شرح زیر است

دبی، دوسلدورف، بانکوک، استانبول، آنکارا، اربیل، شانگهای، دهلی، کوالالامپور، بیروت، نجف، کابل، گوانگجو، کویت، میلان، مسکو، ایروان، دمشق، بغداد، پکن، لاهور، باکو، مونیخ، پاریس، بارسلون.

توجه: به خاطر داشته باشید که ایرلاین هایی که در این بخش معرفی کردیم، همیشه نیز به عنوان دارا بودن بهترین و ارزان ترین پروازها به ایران در نظر گرفته نمی شوند و این آمار ممکن است که در طول زمان تغییر کند!

مهمترین نکاتی که برای داشتن ارزان ترین پرواز به ایران باید بدانید

  • قبل از خرید بلیط از یک وب سایت، قیمت بلیط را در چند سایت مختلف مقایسه کنید. برخی مواقع به دلیل برخی قراردادهای خاص که بین ایرلاین و سایت های گردشگری وجود دارد، قیمت های پیشنهادی پایین تر از سایر وب سایت ها است.
  • به خاطر داشته باشید که همیشه مناسب ترین نرخ بلیط هواپیما به معنای ارزان ترین نیست! باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که به نسبت هزینه ای که پرداخت می کنید که کیفیتی از خدمات دریافت می کنید. گاهی اوقات بلیط های کلاس تجاری به پایین ترین قیمت ممکن به فروش می رسند که به نوعی بهترین و ارزان ترین پرواز به ایران به حساب می آیند!
  • تا حد امکان زودتر از تاریخ سفرتان بلیط هواپیما را خریداری کنید. چرا که معمولا هنگام نزدیک شدن به تاریخ پرواز به دلیل محدودیت هایی که در تعداد صندلی ها وجود دارد، قیمت ها بالا می رود!
  • در صورت امکان زمان های را برای سفر انتخاب کنید که فصل شلوغ نباشند.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments