اجاره ویلا در بابلسر با لوکس ویلا

امروزه، اکثر تهرانی نشین ها در آخر هفته ها و ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه به سمت چالوس و شهرهای غربی مازندران سفر می کنند. از این رو، برای رهایی از ترافیک آنسوی مازندران، پیشنهاد می کنیم به سمت شهرهای شرقی مازندران بروید. بابلسر یکی از بهترین شهرهای غرب مازندران است که مملو از جاهای دیدنی و تفریحات بی نظیر است. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاهی به دیدنی های بابلسر بیاندازیم.

بابلسر

بابلسر کجاست؟

راحت ترین و سریع ترین راه رسیدن به بابلسر از تهران، جاده هراز است. گردشگران می بایست وارد جاده هراز شوند تا در انتها، هنگامی که به آمل رسیدند وارد کمربندی آمل – بابل شوند. در کمر بندی، گردشگران یا می توانند مسیر را مستقیم ادامه داده و هنگامی که به بابل رسیدند، وارد جاده بابل – بابلسر شوند یا می توانند در ابتدای کمربندی وارد فرعی جاده فریدونکنار شده و از سمت غرب وارد بابلسر شوند.اگر شما هم به دنبال اجاره ویلا در بابلسر هستید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

اما در روزهایی که شاهد ترافیک های سنگین جاده هراز هستیم، بهترین انتخاب برای راحت تر رسیدن به بابلسر و دوری از ترافیک های سنگین جاده هراز، جاده فیروزکوه است. شاید انتخاب فیرزکوه باعث افزایش مسیر رانندگی شود اما زمان رسیدن به بابلسر از طریق جاده فیرزکوه تنها چند دقیقه بیشتر از هراز با ترافیکش خواهد بود.

تاریچخه بابلسر

بابلسر با نام نگین مازندران شناخته می شود و در گذشته، به دلیل وجود امامزاده ابراهیم (ع)، برادر امام رضا (ع) نامش مشهد سبز بوده که بعد از مدتی به مشهد سر تغییر پیدا کرد و سپس در سال 1311، نام بابلسر برای این منطقه انتخاب شد.

در گذشته های دور، بابلسر به لطف بنادر مختلف، یکی از بهترین شهرهای تفریحی و تجاری ایران به حساب می آمد اما به دلیل کاهش روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه، دیگر موقعیت قابل توجه خود را نداشت. امروزه در بابلسر می توان خاطره بی نظیری را از جاهای دیدنی و تفریحات بی نظیرش برای خود رقم زد که در ادامه می خواهیم نگاهی به دیدنی های بابلسر بیاندازیم.

اسکله ساحلی بابلسر

بی شک اسکله ساحلی بابلسر جزء محبوب ترین جاهای دیدنی شهر به حساب می آید. گردشگران در اسکله ساحلی بابلسر شاهد موج شکن های جذاب، درختان کهن و بلند قامت صنوبر و قایق های تفریحی بسیاری هستند. همچنین اگر هم در شب از اسکله ساحلی بازدید کنید، انعکاس نورهای رنگی اسکله بر آب، صحنه ای جذاب و دیدنی را به وجود می آورد. پیشنهاد می کنیم اگر وارد اسکله ساحلی بابلسر شدید، نگاهی هم به کلبه های مختلف اسکله بیاندازید چراکه می توانید در این کلبه ها، ساعت ها نشسته از فنجان چای یا قهوه به همراه چشم انداز زیبا از دریای خزر لذت ببرید.

پل معلق فلزی بابلسر

بابلرود، رودخانه بزرگی است که از وسط بابلسر می گذرد و شهر را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کرده است. بر روی بابلرود، پل معلق فلزی توسط مهندسان آلمانی و سوئدی در سال 1313 ساخته شده تا دو قسمت را به هم متصل کند. امروزه پل معلق فلزی یکی از جاهای دیدنی بابلسر به حساب می آید 80 متر طول داشته و در ارتفاع 16 متری از سطح دریا واقع شده است.

منطقه توریستی کرفون

برای دسترسی به منطقه توریستی کرفون کافیست بابلسر را به سمت ساری ترک کرده و در 13 کیلومتری جاده ساحلی، تابلوی کرفون را مشاهده کنید. منطقه توریستی کرفون همواره یکی از مناطق بکر بابلسر است که از توابع شهرستان بهمنیر بوده و در واقع برای دسترسی به دریا از این شهرستان می بایست وارد منطقه توریستی کرفون شد. لازم به ذکر است اگر در بابلسر به دنبال بهترین ماهی های دریای خزر با قیمت های بسیار مناسب هستید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به منطقه توریستی کرفون بیاندازید.

برج ساعت بابلسر

اگر در بابلسر به دنبال جاهای تاریخی و محبوب شهر هستید، بازدید از برج ساعت را پیشنهاد می کنیم. برج ساعت بابلسر را با نام برج شیخ سید صالح صالحی مشهد سری نیز می شناسند چراکه از اصیل ترین خاندان بابلسر به حساب می آید. برج ساعت بابلسر در خیابان فلسطین واقع شده است، از نمادهای شهر بابلسر به حساب آمده و در فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.

اجاره ویلا بابلسر با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

در شهر بابلسر، اقامتگاه های بسیاری در نوار ساحلی و جنگلی برای اجاره به گردشگران وجود دارد. بطور کلی، نرح اجاره ویلا در نوار ساحلی به مراتب بیشتر از ناحیه جنگلی است. در بابلسر هم سوئیت های ارزان قیمت برای اجاره وجود دارد، هم ویلاهای عادی، استخردار و لوکس با امکانات بی نظیر متناسب با هر سلیقه و بودجه اما همواره در میان گردشگران، اجاره ویلا در نوار ساحلی بابلسر به مراتب محبوب تر از منطقه جنگلی بوده است.

کمی از بابلسر فاصله بگیریم و به سمت فریدونکنار برویم، با دو شهرک معروف روبرو خواهیم شد. اولین شهرک، دریاکنار نام دارد که ویلاها و سوئیت های بسیاری را برای اجاره در خود جای داده است اما در کنار دریاکنار، با یکی از لوکس ترین مناطق مازندران روبرو خواهیم شد. شهرک خزرشهر همواره در میان افرادی که به دنبال رزرو ویلا در بابلسر هستند و می خواهند در یکی از لوکس ترین ویلاهای شمال کشور اقامت کنند به سمت شهرک خزرشهر می روند.

شهرک خزرشهر به دو قسمت خزرشهر شمالی و جنوبی تقسیم می شود. شهرک خزرشهر جنوبی در بخش جنگلی قرار دارد و شامل ویلاها و سوئیت های بسیاری در میان ویلاها و عمارت های لوکس می باشد. گردشگران با اجاره ویلاهای دوبلکس در شهرک خزرشهر جنوبی همواره علاوه بر برخورداری از امکانات بی نظیر، چشم انداز زیبایی هم از جنگل و دریا دارند. اما در شهرک خزرشهر شمالی، ویلاهای عادی و سوئیت به ندرت پیدا می شود و اکثر ویلاهای شهرک خزرشهر شمالی لوکس و دیدنی هستند. در شهرک خزرشهر شمالی علاوه بر ساحل اختصاصی، پلاژ بانوان هم در نظر گرفته شده و همواره یکی از بهترین تفریحات شهرک خزرشهر شمالی، قدم زدن در ساحل بی نظیر شهرک، ساعت ها نشستن در رستوران ها و کافه های ساحلی شهرک و همچنین اجاره جت اسکی و موتورهای چهارچرخ است. در آخر خوب است بدانید در شهرک خزرشهر، بجز صاحبان ویلاها و مهمانانشان، کسی نمی تواند وارد شهرک شود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments