مشکلات اقامتی مسافران جنوب کشور به کمک یک استارتاپ حل شد!

از اواخر مهر تا اواخر فروردین‌ماه فصل سفر به جنوب کشور است. راه‌ها و روش‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی مانند قطار، اتوبوس، هواپیما و همراه شدن با تورهای گردشگری دسترسی راحتی را به مناطق جنوبی کشور فراهم آورده‌اند. با وجود تمام این مزایا اما تا همین چند سال پیش دغدغه اقامت در سفر جنوب باعث می‌شد گردشگران برای تصمیم‌گیری و سفر به شهرها و جزایر جنوبی مردد باشند.

البته این موضوع خاص سفرهای جنوبی نیست و معمولاً پیدا کردن یک اقامتگاه با قیمت مناسب همیشه از بزرگ‌ترین مشکلات مسافران در هر سفری است. خوشبختانه چند سالی است که به لطف حضور سامانه‌های رزرو اینترنتی اقامتگاه این مشکل حل شده است. در این میان استارتاپ میهمان شو با تمرکز ویژه‌ بر شهرهای نواحی جنوبی به صورت اختصاصی به رفع مشکلات اقامتی مسافران در این مناطق پرداخته است.

پوشش دهی کیش و قشم به عنوان دو منطقه هدف گردشگری در جنوب

از آنجایی که دو جزیره کیش و قشم از نظر امکانات تفریحی، رفاهی و جذابیت‌های توریستی رشد خوبی داشته‌اند و امکان پرواز مستقیم از اکثر کلان‌شهرها به این دو جزیره وجود دارد، هرسال به خصوص در فصول سرد و تعطیلات نوروزی شاهد تعداد زیادی گردشگر در سواحل این دو جزیره هستیم.

هرکدام از این دو جزیره جذابیت‌های خاص خودشان را دارند. کیش معمولاً برای تفریحات آبی و خرید انتخاب می‌شود و از قضا جذابیت‌های تاریخی متعددی هم دارد. اما قشم بیشتر از اینکه تاریخی باشد از جاذبه‌های طبیعی بی‌شماری برخوردار است. در هر صورت هرکدام از این دو جزیره را که برای سفر انتخاب کنید باید پیش از هر اقدامی به فکر مسئله اقامت در این سفر باشید.

قشم

میهمان شو سامانه آنلاین رزرو و اجاره ویلا در سراسر کشور

میهمان شو در واقع یک سرویس اینترنتی است که امکان رزرو و اجاره ویلا و سوئیت را در سراسر کشور برایتان فراهم کرده است. هدف تیم میهمان شو این بود که مسافران بتوانند بعد از سال‌ها اقامتی امن و ارزان را در هر شهری تجربه کنند. این سایت نه تنها همراه مطمئنی برای مسافران و گردشگران داخلی بود بلکه کمک کرد مردم محلی هم بتوانند کسب‌وکاری داشته باشند و رونقی به زندگی‌شان ببخشند.

میهمان شو خود به تنهایی صاحب اقامتگاه نیست بلکه سعی کرده با حذف واسطه‌ها مسافران را به میزبان‌هایی در سراسر کشور ارجاع دهد. علاوه بر گردشگران که می‌توانند از خدمات این سامانه برای اجاره ویلا و اقامتگاه استفاده کنند، صاحبان ویلاها و اقامتگاه‌ها نیز می‌توانند با ثبت‌نام و درج آگهی روی این سایت خودشان را به مسافران معرفی کنند. البته عضویت میزبان‌ها در سامانه میهمان شو به همین سادگی نیست. قبل از ثبت‌نام صلاحیت و اعتبار هر میزبان توسط تیم متخصصین میهمان شو سنجیده شده و بعد از کسب امتیازات لازم باقی مراحل برای معرفی میزبان به کاربران پیگیری می‌شود.

در حال حاضر میهمان شو در بیش از 240 شهر ایران با هزاران مورد متنوع برای اجاره آسان‌ترین راه برای حل مشکلات اقامتی در سفرهای داخلی است. در این میان میهمان شو با تمرکز ویژه بر پوشش دهی کیش و قشم که از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در جنوب کشور هستند بار نگرانی برای اجاره سوئیت در کیش و قشم را از دوش مسافران برداشته است. ویلاهای لوکس و استخردار، ویلا ساحلی، سوئیت‌های نقلی و مبله، ویلاهای دوبلکس، ویلا ارزان‌قیمت، اقامتگاه‌های بوم گردی و منازل شخصی همگی جزو انتخاب‌های شما برای اجاره اقامتگاه در سفر به این دو جزیره هستند.

رزرو ویلا و اقامتگاه در طریق میهمان شو مزایایی متعددی دارد

  1. تضمین ارزان‌ترین قیمت برای خیلی از گردشگران اهمیت دارد؛ میهمان شو به شما این اطمینان را می‌دهد که با انتخاب این سایت کم‌ترین قیمت را برای اجاره ویلا می‌پردازید!
  2. تیم پشتیبانی میهمان شو در تمام طول سفر همراه شماست و در صورت بروز هر مشکلی در اسرع وقت به آن رسیدگی می‌کند.
  3. در سایت میهمان شو تمام پرداخت‌ها از طریق درگاه‌های امن بانکی انجام می‌شود.
  4. شما می‌توانید با انتخاب میهمان شو قبل از نهایی کردن تصمیمتان نظرات کاربران قبلی را بخوانید، تجربه‌های پیشین مسافران در مورد اجاره هر اقامتگاهی روی سایت میهمان شو موجود است و به همه نشان داده می‌شود.
  5. توضیحات روی سایت میهمان شو کامل است و عکس‌های باکیفیتی هم در تمام جهات از اقامتگاه روی آگهی آن بارگذاری شده است.
  6. با استفاده از تقویم قیمتی میهمان شو می‌توانید ارزان‌ترین بازه‌های زمانی در هفته و ماه را مشاهده کنید.

این چند مورد تنها مهم‌ترین مزایای استفاده از میهمان شو هستند. بی‌شک با وجود چنین مزایایی تجربه یک سفر امن و راحت برای شما فراهم شده است. این نکته هم فراموش نشود که تنوع اقامتگاه روی سایت میهمان شو بسیار بالاست. خدمات این سایت تنها به اجاره سوئیت و آپارتمان محدود نمی‌شود و شما می‌توانید در خانه‌های محلی و بوم گردی هم اقامت داشته باشید. مثلاً اگر مقصد سفرتان جایی مثل قشم باشد طبیعتاً با وجود آن طبیعت و نخلستان‌ها اقامت در واحدهای آپارتمانی سخت است و گردشگران معمولاً تمایل دارند به جای هتل یا آپارتمان در اقامتگاه‌های بوم گردی و یا منازل شخصی و محلی اقامت داشته باشد. با وجود میهمان شو برای اجاره سوئیت در قشم جای هیچ نگرانی نیست.

هر ارزانی دلیل بر بی‌کیفیت بودن نیست!

اگر قیمت اجاره ویلا و سوئیت از طریق میهمان شو به نسبت اجاره هتل و یا اجاره حضوری پایین‌تر است نمی‌توان این ارزانی را به کیفیت پایین خانه‌ها نسبت داد. تیم میهمان شو با حذف واسطه‌ها و در نظر گرفتن قوانین و مصوبه‌هایی، از قیمت‌گذاری‌های سلیقه‌ای صاحبان ملک جلوگیری کرده است و به همین دلیل قیمت‌ها در میهمان شو مقرون‌به‌صرفه و ارزان به نظر می‌رسند.

این سامانه اینترنتی همواره سعی داشته با کنترل دوره‌ای فعالیت میزبان‌ها قیمت اجاره‌بها را در تمام طول سال و به خصوص از ایام پیک سفر متعادل نگه دارد. از طرفی هم حواسش هست حق‌ و حقوق مسافران و میزبان‌ها به یک میزان رعایت شود. سیاست‌گذاری‌ها و قوانین در این سامانه به شکلی است که هیچ‌گونه نارضایتی پیش نیاید.

سایت میهمان شو از شمال تا جنوب کشور را تحت پوشش خود قرار داده است و برای اجاره سوئیت در هر شهری کافی است به آدرس mihmansho.com مراجعه کرده و با جستجوی نام مقصد سفرتان تمام گزینه‌های موجود را برای اقامت مشاهده کنید. مثلاً برای اجاره سوئیت در کرمان کافی است نام شهر را به همراه تعداد نفرات و تاریخ ورود و خروج وارد کرده و گزینه جستجو را انتخاب کنید. در کمترین زمان ممکن تمام گزینه‌ها برای اقامت در شهر کرمان به شما نشان داده می‌شود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments