هتل شایان کیش | امکانات و ویژگی های این هتل

هتل شایان کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره مرجانی کیش بوده که بهترین شرایط رفاهی را برای گردشگران فراهم می کند. این هتل از نمای بیرونی و داخلی زیبایی تشکیل شده که مورد توجه عموم قرار گرفته است. هتل شایان کیش از زمان حکومت محمد رضا شاه پهلوی آماده بهره برداری گردید و جزء هتل های قدیمی کیش می باشد.

هتل شایان کیش تاکنون چند دفعه ای مورد بازسازی قرار گرفته و هر کدام از بازسازی ها متعلق به برخی از قسمت های هتل می باشد و تا الآن بازسازی کاملی در آن صورت نگرفته است. هتل شایان کیش از هتل های برتر جزیره بوده که مورد استقبال گردشگران می باشد ولی از اینکه بازسازی کاملی در آن صورت نگرفته کمی ناراحت هستند.

هتل شایان کیش از لحاظ قیمتی مناسب بوده و افراد با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند سفری اقتصادی داشته باشند. این هتل دارای وسعت زیادی است و در همجواری یکی از سواحل تمیز دریای خلیج فارس بنا گردیده شده و میهمانان هتل می توانند در اتاق های رو به دریا از دیدن دریای نیگون خلیج فارس خرسند باشند.

این هتل در سال 1384 شمسی با متراژ 55000 متر مربع فعالیت خود را آغاز نمود و محمد رضا شاه شخصاّ این هتل را افتتاح کرده اند. هتل شایان بهترین گزینه برای اقامت است چرا که دارای پرسنلی مجرب نیز می باشد. کلیه پرسنل این هتل می کوشند تا میهمانان، خاطره انگیز ترین لحظات خود را تجربه کنند.

امکانات هتل شایان کیش

امکانات هتل شایان کیش در سطح لول هتل می باشد و از مهم ترین خصیصه های این هتل به شمار می رود. امکانات هتل شایان زمینه رفاه هرچه بیشتر گردشگران را فراهم می کند، اینگونه میهمانان هتل برای بهره مندی از برخی تجهیزات نیاز به بیرون رفتن از هتل را ندارند.

امکانات هتل شایان به گونه ای تعبیه شده تا برای اقامتی چند روزه مناسب باشد، معمولا افرادی که در این هتل ساکن بوده اند از امکانات هتل راضی هستند اما از اینکه برخی از تجهیزات کمی قدیمی به نظر می رسد کمی دلخور هستند اما همه امکانات و تجهیزان هتل شایان قابل استفاده و سالم هستند.

تنوع امکانات هتل شایان مطلوب می باشند. این امکانات از قبیل، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، باشگاه بیلیارد، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، صندوق امانات، امکانات ویژه معلولین، چایخانه سنتی، نمازخانه، سالن همایش ، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فضای سبز، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، لاندری، سالن بدنسازی، کلوپ ورزشی، دوچرخه سواری  و … است. برای اطلاع از تور کیش تور کیش به لینک قبل مراجعه کنید.

مجموعه آبی هتل شایان از امکانات و ویژگی های حائز اهمیت این هتل بوده و یکی از دلایل انتخاب هتل شایان برای اقامت گردشگران است. استخر هتل شایان دارای ابعاد بزرگ و عمق استاندارد برای شنا می باشد، همچنین آبی شفاف و تمیزی داشته که سلامت میهمانان را تضمین خواهد کرد.

سونا و جکوزی از تجهیزات مجموعه آبی هتل شایان می باشد که فواید متعددی برای بدن دارند. سونا باعث راحتی جریان خون، سلامت دستگاه تنفسی و قلب می شود، همچنین پوست بدن را شفاف و عاری از هرگونه سلول مرده بر روی پوست می کند، سونا در لاغری نیز بی تأثیر نیست. جکوزی باعث کاهش درد عضلات و گرفتگی مفصل، رفع فشار خون پایین و کمر درد، آرامش بیشتر و بهبود کم خوابی و … می شود.

هتل شایان

ویژگی های هتل شایان کیش

هتل دیدنی شایان کیش خدماتی را نیز دارا بوده و جزء ویژگی های خوب این هتل است که می توان به روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سرویس دهی 24 ساعته، سرو صبحانه در اتاق، میز گردشگری برای تفریحات و گشت جزیره، مینی بار رایگان، نظافت روزانه، استقبال فرودگاهی، روزنامه، مسلط بودن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، صبحانه بوفه، خدمات باربری اشاره کرد. هتل ایران کیش پنج ستاره نیز جزو هتل های خوب منطقه کیش میباشد.

ویژگی های هتل شایان جزیره کیش علاوه بر امکانات و خدمات مناسب، اتاق های مجهز و مجلل، چشم انداز رو به دریا و جزیره، ظاهر منحصر به فرد هتل، تمیزی هتل، رستورانی شیک و کادر پرسنل با تجربه و … نیز است. کلیه این ویژگی ها به گردشگران کمک خواهد کرد تا راحت تر درباره محل اقامت خود در کیش تصمیم بگیرند.

رستوران هتل شایان و نحوه ارائه غذا در این مکان بی نظیر می باشد. اغلب برای افراد، غذا و محلی که قرار است در آن غذا میل کنند مهم بوده و تمایل دارند غذایی باکیفیت نوش جان کنند. به همین دلیل رستوران هتل شایان می تواند عالی ترین پیشنهاد باشد، چرا که سرآشپزانی حرفه ای داشته که خوشمزه ترین و با کیفیت ترین غذاها را طبخ می نمایند.

رستوران این هتل 5 ستاره می تواند از ویژگی های جذاب هتل شایان باشد. سبک چیدمان میز و صندلی ها و تمیزی که در رستوران حکم فرما است فوق العاده است. غذاها نیز در اوج سلیقه تزیین شده و گرم برای میهمانان سرو می گردد. موسیقی آرامش بخش نیز همواره در زمان وعده های غذایی پخش می شود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments