بهترین شرکت مهاجرت به کانادا در ایران

شرکت مهاجرتی

یکی از مطرح ترین موضوعات در سال های اخیر، مهاجرت به خارج از کشور و دریافت اقامت در کشوری دیگر بوده است. وجود راه های متنوع مهاجرتی اعم از سرمایه گذاری، تحصیل، مهارت و… باعث شده است که اکثر افراد به فکر مهاجرت باشند. کشور کانادا نیز اخیرا شرایط راحت، آسان و ظرفیت زیادی برای مهاجران گذاشته است که همین موارد باعث شده افراد زیادی به مهاجرت به کانادا روی آورند. اولین و مهمترین گام در زمینه مهاجرت انتخاب یک شرکت مهاجرتی معتبر است.

درست است که افراد بدون کمک وکیل مهاجرت به کانادا و موسسات مهاجرتی می توانند راه مهاجرتی را پیش بگیرند اما این موضوع پیچیدگی هایی دارد که در صورت عدم توجه و اطلاع از آنها می تواند باعث ایجاد مشکل در مراحل مهاجرت و حتی رد شدن درخواست شود.

بهترین شرکت مهاجرت به کانادا

ویژگی های یک شرکت مهاجرتی معتبر

اولین و مهمترین موضوع که باید در زمینه مهاجرت به آن توجه کنید این است که با دیدن ویدئوها و سخنان افراد که موسسات منتشر می کنن ترغیب به همکاری با آن موسسه نشوید چرا که تهیه و ساخت ویدئوهای جعلی کاری بسیار راحت است و نمی توان از طریق ویدئوها استعلام گرفت. حضور افراد در یک ویدئو و همچنین تعریف یک فرد از یک موسسه یا وکیل نشانه ضعف و اهداف تبلیغاتی است که نشان می دهد ملاک درستی برای انتخاب فرد مورد نظر نیست.

یکی از اشتباهات رایج افراد زمان جستجو در اینترنت جستجوی عبارت بهترین موسسه مهاجرت در تهران یا بهترین موسسه مهاجرت در مشهد و… است. نکته مهمی که باید در این زمینه بدانید این است که موسسه مهاجرتی شما باید در کشوری که قصد سفر به آن را دارید واقع شده باشد. این یک موضوع بدیهی است که متاسفانه بیشتر افراد به آن توجه نمی کنند اما در نظر داشته باشید که اگر پرونده مهاجرتی در کشور مقصد به مشکل برخورد آیا می توان در ایران کاری انجام داد؟!

اما به جز موسسه مهاجرتی چرا باید یک وکیل مهاجرتی انتخاب کنیم؟!

موسسات مهاجرتی معتبر با وکلای مهاجرتی معتبر نیز همکاری می کنند همکاری با یک وکیل مهاجرتی مزایای زیادی دارد این مزایا عبارتند از:

  • دانش و اطلاعات کافی در زمینه مهاجرت به خصوص اطلاعات جدیدی که به علت بروزرسانی در دسترس همه نیست.
  • اطلاع از انواع خطاها و مشکلات قانونی و پیشگیری از آنها در مراحل مهاجرت
  • اطلاع از هزینه های مربوطه و روش های صحیح پرداختی
  • تهیه فرم های مربوطه
  • انجام مراحل مهاجرتی در کوتاه ترین زمان
  • داشتن دانش کافی برای پیگیری ریجکتی پروندها مهاجرتی

دروغ های شرکت های مهاجرتی!

دروغ های شرکت های مهاجرتی

موسسات مهاجرتی نامعتبر زیادی وجود دارند این موسسات را می توان از راه های مختلفی شناسایی کرد. مهم ترین موضوع استعلام موسسه است اما یک فرد باهوش با کمی دقت و بررسی اتفاقات می تواند متوجه این موضوع شود؛ برخی از مواردی که افراد باید به آن توجه کنند عبارتند از:

آیا در مراحل مهاجرتی از وکیل مهاجرتی معتبر استفاده می کنند؟ موسسات معتبری که با وکلای معتبر نیز همکاری می کنند نام وکیل و اطلاعات وکیل را به متقاضیان می دهند همچنین این موارد را در صفحات مجازی خود نیز قرار می دهند.

یک موسسه مهاجرتی معتبر نام کاربری و رمز ورود اپلیکیشن فی درخواست ویزا را در اختیار فرد متقاضی مهاجرت قرار می دهد؛ موسسه یا وکیل مهاجرتی که از ارائه این اطلاعات خودداری کند احتمالا از مدارک نامعتبری در این موارد استفاده کرده است که این مورد می تواند تاثیرات منفی زیادی در پرونده شما داشته باشد و حتی تا 5 سال شما از ارسال هر نوع درخواست مهاجرتی تحریم شوید.

منشور اخلاقی

یک موسسه مهاجرتی معتبر افراد را تشویق و ترغیب به مهاجرت نمی کند و درصورتی ک آنها در تصمیم خود جدی باشند با بررسی شرایط و چشم انداز آینده پروسه مهاجرتی را شروع می کند؛ در ویزا 724 شما تحت هیچ شرایطی به مهاجرت به هیچ کشور ترغیب و تشویق نمی شوید و در صورتی که هدف اصلی و نهایی شما مهاجرت باشد و شرایط آن را داشته باشید کارشناسان و وکلای مهاجرتی به شما در این زمینه کمک می کنند.

موکلینی که از طریق ویزا 724 وارد پروسه مهاجرت می شوند پس از آن به عنوان بخشی از خانواده ما شناخته شده و تمامی اعضای این تیم در نهایت دلسوزی و درایت در انجام مراحل مهاجرتی به افراد کمک می کند. همچنین ما رازدار موکلینمان هستیم و تحت هیچ شرایطی اطلاع افراد به هیچ جای دیگر داده نمی شود. همچنین در ویزا 724 برخلاف بسیاری از وکلا و موسسات مهاجرتی در هیچ جایی ما از تصاویر و ویدئوهای افراد برای کسب اعتبار و اطمینان استفاده نمی کنیم.

وکلای معتبر

بر اساس قوانین کانادا سه گروه حق مشاوره و قبول پرونده های مهاجرتی را دارد هستند که عبارتند از:

  • مشاورین عضو شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا ICCRC
  • وکلای عضو انجمن CANADIAN PROVINICAL AND LAW SOCIETY در خود کشور کانادا
  • اعضای نوتری در استان کیک کانادا که عضویت CHAMBRE DES NOTAIRE DU QUEBEC

وبسایت ویزا 724 با مدیریت وکیل رسمی مهاجرت به کانادا به افراد در زمینه مهاجرت و کسب اطلاعات مهاجرتی به خصوص اطلاعات جدید مهاجرتی کمک می کند.

چرا از خدمات شرکت مهاجرتی استفاده کنیم؟

  • انتخاب بهترین و درستترین مسیر برای شما با کمک یک وکیل مهاجرتی
  • ارائه اطلاعات به روز و صحیح به شما توسط وکیل معتبر
  • کاهش خطاها و احتمال ریجکت شدن پرونده مهاجرتی
  • اطلاع دقیق از تمامی موارد مربوطه به روش های مهاجرتی؛ برای مثال مهاجرت به کانادا و خرید بیزینس در کانادا قوانین مختلفی را دارد و همچنین هر بیزینس نیز قوانین مختلفی دارد که به همین دلایل بهتر است افراد از دانش یک وکیل در این زمینه استفاده کنند.

وبسایت ویزا 724 با مدیریت مشاور و وکیل رسمی مهاجرت، با داشتن مجوز رسمی از وزارت کار و رفاه اجتماعی ایران و مجوز اداره مهاجرت و دولت فدرال کانادا، خدمات حرفه ای و قانونی مهاجرت را ارائه می دهد. برای انتخاب بهترین روش مهاجرت؛ می توانید به سایت visa724.com  مراجعه و فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید و یا با دفاتر تهران و کانادا در تماس باشید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments