کاربردهای تور مجازی گوگل برای کسب و کارهای مختلف

این روزها شرکت‌ها و سازمان‌ها از هر طریقی در فضای اینترنت به دنبال معرفی و تبلیغ کسب و کار خود هستند. یکی از این شیوه‌های تبلیغاتی و معرفی کسب و کار تورهای مجازی است. مزیت‌های تبلیغاتی که تورهای مجازی به خصوص تور مجازی گوگل در بالا بردن میزان بازدید از یک کسب‌وکار دارد باعث شده تا هر روزه استقبال از آن بیشتر شود. در این مقاله قصد داریم تا کاربردهای تور مجازی گوگل برای کسب‌وکارهای مختلف را شرح دهیم.

کاربردهای تور مجازی گوگل برای کسب و کارهای مختلف

تور مجازی

تور مجازی راهی ساده و در عین حال موثر و منحصربفرد برای تبلیغ کسب‌وکار به صورت جهانی است. به‌خصوص اگر بستر تور مجازی خود را در یک شبکه یا سایت بین‌المللی انتخاب کنید، کسب‌وکار شما جهانی می‌شود. تور مجازی درواقع نوعی روش تبلیغاتی است که مجموعه‌ای از اطلاعات کسب‌وکار شما را به کاربران منتقل می‌کند. این مجموعه از اطلاعات می‌تواند فایل صوتی یا ویدیویی، تصاویر مختلف از یک کسب‌وکار، اطلاعات مکانی، راه‌های ارتباطی و داده‌های ارزشمند دیگر باشد. این تور در گوشه‌ای از صفحه موتور جستجو به نمایش درمی‌آید. یکی از شناخته شده‌ترین نمونه‌ها‌، تور مجازی گوگل است.

کاربردهای تور مجازی گوگل

تور مجازی گوگل به بیانی ساده مثل یک تور گردشگری و بازدید از یک مکان به صورت مجازی است. شما در این تور به طور مجازی به محل یک کسب‌وکار سفر کرده و از آن محل بازدید می‌کنید. فناوری Google Street View از تور مجازی گوگل پشتیبانی می‌کند و آن را در برنامه‌های گوگل مپ (Google map ) و گوگل ارث ( Google Earth) در دسترس قرار می‌دهد.

تور مجازی گوگل کاربردهای زیادی در معرفی و تبلیغ یک کسب‌وکار دارد. اصلی‌ترین کاربرد آن هم ارائه اطلاعات جامع و دقیق به کاربران است به گونه‌ای که کاربر را از هرگونه جستجوی دیگری بی‌نیاز می‌کند. به این شکل، کاربر با دیدن یک تور مجازی هم با یک کسب‌وکار آشنا می‌شود و هم از موقعیت جغرافیایی آن و راه‌های تماس با آن اطلاع پیدا می‌کند.

ساخت تور مجازی گوگل برای کسب و کارها

ساخت یک تور مجازی در موتور جستجوی گوگل برای یک کسب‌وکار پروژه ساده‌ای نیست؛ به‌خصوص اگر کسب‌وکار شما بسیار گسترده و معتبر باشد. استودیو نماد می‌تواند به شما در ساخت یک تور مجازی حرفه‌ای در گوگل کمک کند.

ساخت تور مجازی گوگل برای کسب و کارها

ساخت تور مجازی گوگل نیاز به تجهیزات پیشرفته و همچنین تخصص دارد. برای این کار از دوربین‌های 360 درجه برای عکسبرداری از زوایای مختلف فضای کسب‌وکار استفاده می‌شود. این عکس‌ها در مرحله بعد توسط برنامه‌های نرم‌افزاری تخصصی ترکیب و ادغام می‌شوند. در نهایت، اطلاعات تکمیلی مثل فایل‌های صوتی، کلیپ، متن، لوگو، گوگل مپ و … به آنها اضافه می‌شود. این مجموعه از اطلاعات کامل به عنوان یک تور مجازی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد تا سفری مجازی به فضای یک کسب‌وکار داشته باشند.

نقش عکاسی تبلیغاتی در ساخت تور مجازی برای کسب و کارهای مختلف

عکاسی 360 درجه یکی از انواع عکاسی تبلیغاتی و از خاص‌ترین بخش‌های تور مجازی گوگل است. این نوع عکاسی به سادگی و توسط دوربین‌های معمولی یا گوشی‌های موبایل امکان‌پذیر نیست و نیازمند دوربین‌های حرفه‌ای است. تاثیری که تورهای مجازی در معرفی و رونق دادن به کسب‌وکارها تا چند برابر داشته، باعث شده تا اهمیت عکاسی تور مجازی بیشتر از پیش شود.

عکس‌هایی که شما در تور مجازی گوگل به نمایش می‌گذارید توسط میلیاردها نفر و در سراسر دنیا دیده می‌شود. این نکته بیش از هر چیزی اهمیت کیفیت عکس‌ها را خاطر نشان می‌کند. عکس‌های با وضوح و کیفیت بالا نماینده برند شماست. هرچقدر تعداد این عکس‌های با کیفیت از محل کسب‌وکار شما بیشتر در تور قرار بگیرد، آشنایی کاربر با فضای کار شما بهتر شکل می‌گیرد. به این ترتیب نمی‌توان نقش کلیدی عکاسی تبلیغاتی در ساخت تور مجازی برای کسب‌وکارها را نادیده گرفت.

مزیت تورهای مجازی گوگل برای کسب و کارهای مختلف

تورهای مجازی گوگل علاوه بر معرفی و تبلیغ مستقیم کسب و کارهای مختلف، مزیت‌های دیگری هم دارند. این مزیت‌ها در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار پررنگ‌تر هستند. از جمله این مزیت‌ها عبارتند از:

  • قرار گیری محل کار شما در نقشه جهانی گوگل مپ
  • ارائه اطلاعات تماسی از طریق تور
  • افزایش بازدیدکنندگان و مشتریان به وسیله مجموعه اطلاعات کامل تور
  • قرارگیری در لیست موتور جستجوی گوگل و افزایش امتیاز کاربری شما
  • شیوه‌ای موثر ولی مقرون به صرفه برای معرفی کسب و کارتان
مزیت تورهای مجازی گوگل برای کسب و کارهای مختلف

موارد موثر بر قیمت تور مجازی گوگل

تور مجازی گوگل روشی مقرون به صرفه برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار شماست. قیمت ساخت تور مجازی گوگل متاثر از عوامل مختلفی است. این عوامل شامل موارد فنی در ساخت تور و همچنین اضافه کردن امکانات جانبی به آن است. شما با مراجعه به بخش مربوط به تعرفه‌ای سایت استودیو نماد یا ارتباط با کارشناسان نماد می‌توانید از تعرفه ساخت یک تور مجازی معمولی گوگل مطلع شوید.

با این حال، اگر بخواهید یک تور کامل با تمام جزییات و امکانات مختلف اعم از ثبت محل کسب و کارتان در گوگل، قرار دادن نقشه در تور، ضمیمه کردن فایل‌های صوتی یا ویدیویی و سایر موارد داشته باشید، هزینه بیشتری باید بپردازید. از جمله عوامل دیگری که روی هزینه ساخت یک تور مجازی گوگل تاثیرگذار هستند عبارتند از: تجهیزات عکاسی، موقعیت جغرافیایی و فضای کسب و کار، تخصص لازم برای ساخت تور، و رتبه برند شما در سطح بین‌المللی.

 خدمات استودیو نماد در زمینه تورهای مجازی

استودیو نماد به عنوان یکی از استودیوهای حرفه‌ای تبلیغاتی که خدمات گسترده‌ای هم در فضای حقیقی و هم مجازی ارائه می‌کند، مهارت بالایی در ساخت تورهای مجازی دارد. این استودیو با برخورداری از امکانات عکاسی تبلیغاتی و حرفه‌ای و همچنین عکاسی حرفه‌ای 360 درجه بستر لازم برای ساخت تورهای در سطح بالا را در اختیار دارد.

 خدمات استودیو نماد در زمینه تورهای مجازی

استودیو نماد به شما کمک می‌کند تا در بخش مربوط به خدمات تجاری گوگل یعنی Google My Business (GMB) یک اکانت برای کسب‌وکار خود بسازید. به این ترتیب تور مجازی گوگل در این سرویس و در کنار اطلاعات شرکت شما قرار می‌گیرد. همچنین، استودیو نماد با بهینه سازی این سرویس کمک می‌کند تا در هر بار جستجوی کسب‌وکار شما توسط کاربران، تور مجازی در نتیجه جستجو به نمایش دربیاید.

کاربردهای زیادی که تور مجازی گوگل برای کسب‌وکارهای مختلف دارد، از افزایش تعداد بازدیدکنندگان گرفته تا بالا بردن مقدار فروش یا کسب درآمد، باعث می‌شود تا به راحتی از کنار آن عبور نکنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments