قبل از رزرو هتل این نکات را باید بدانید!

رزرو هتل برای لذت بردن از گشت و گذار در جاذبه‌های دیدنی شهر موردنظر بدون شک مهمترین تصمیمی است که می گیرید تا اطمینان حاصل کنید که اقامت خود تا حد امکان راحت و دلپذیر است. اگرچه امروزه راه‌های زیادی برای رزرو هتل وجود دارد، اما حقیقت این است  که باید مواردی را بیشتر در نظر داشته باشید تا در هنگام رزرو هتل، چه رزرو هتل خارجی یا چه داخلی کمتر اشتباه کنید. اگر می‌خواهید هتلی که رزرو می‌کنید دقیقا همان ویژگی‌هایی که می‌خواهید داشته باشید، این مطلب را بخوانید.

محل قرارگیری هتل

دقت به اینکه هتل در کدام منطقه و خیابان قرار گرفته این امکان را می‌دهد که به راحتی از ماشین یا وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. به عنوان مثال، هنگام رزرو هتل در مشهد بهتر است که به موقعیت قرارگیری هتل در نزدیکی حرم مطهر توجه کنید یا اینکه امکان استفاده از وسایل نقلیه عمومی وجود داشته باشد.اینگونه از هزینه های غیرضروری  جلوگیری خواهید کرد. اگر به شهری تاریخی با جاذبه‌های گردشگری فراوان می‌خواهید سفر کنید بهتر است که هتل موردنظر در نزدیکی مکان‌های دیدنی باشد که می‌خواهید از آن بازدید کنید یا چشم انداز طبیعی زیبایی در اطراف آن قرار داشته باشد.

تعداد ستاره‌ های هتل

تعداد ستاره‌های یک هتل برای کیفیت و تنوع خدمات آن بسیار مهم است. بنابراین اگر اقامتگاهی را انتخاب کنید که دارای سه ستاره یا بیشتر باشد، این اطمینان را خواهید داشت که خدمات باکیفیت و مناسبی را دریافت خواهید کرد. البته هنگام رزرو هتل خارجی توجه داشته باشید که گاهی اوقات، هتل‌های سه ستاره در اروپا در سطح هتل‌های چهار یا پنج ستاره در ایران هستند.

قیمت مناسب هتل

قیمت معیار متغیری است که برای تصمیم گیری نهایی باید آن را در رابطه با دو عامل قبلی مشاهده کنید. هر چه ستاره‌ها بیشتر و موقعیت مکانی بهتر باشد، قیمت بالاتری دارد. شما باید به دنبال امکانات و خدمات ویژه‌ای باشید که در توضیحات هتل نوشته شده است. وب سایت‌های خرید و فروش بلیط و رزرو هتل مانند فلای تودی امکان بررسی خدمات و امکانات هتل‌ها را برای شما به وجود می‌آورند. اگر می‌خواهید به طور مثال برای رزرو هتل تهران اقدام کنید، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که روی هتل گذاشته می‌شود را مشاهده کنید. جالب است بدانید که از طریق فلای تودی می‌توانید هتل خارجی رزرو کنید و این رزرو نیازی به کردیت کارت ندارد و با کارت شتاب میسر می‌شود.

در واقع رزروهای آنلاین در صنعت هتلداری بسیار محبوب هستند، اما شما باید از سایت های معتبری مانند فلای تودی استفاده کنید که اعتبار و اطمینان بیشتری به مخاطب می‌دهند.هنگام رزرو هتل باید تمام شرایط و ضوابط رزرو آن را بخوانید، چرا که قوانین هر هتل با دیگری تفاوت دارد.

خدمات

بسته به نوع اقامتی که می خواهید داشته باشید، یک جنبه مهم این است که از قبل در مورد خدمات هتل بدانید. این که هتل رستوران، استخر یا پارکینگ داشته باشد. برخی از مسافران برای سفرهای کاری هتلی را در شهر موردنظر رزرو می‌کنند و امکاناتی مانند سالن همایش و جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

روش پرداخت

به طور معمول، هنگام رزرو هتل آنلاین پرداخت به صورت آنلاین صورت می‌گیرد توجه داشته باشید که قوانین استرداد در هتل‌ها متفاوت است. پس هنگام رزرو هتل از شرایط پرداخت و کنسلی به خوبی اطلاع داشته باشید.

پذیرایی

گاهی اوقات هتل‌هایی وجود دارند که اقامتگاه‌های فوق‌العاده‌ای را با صبحانه ارائه می‌دهند، که کیفیت اقامت شما را افزایش می‌دهد، زیرا مجبور نیستید بیرون بروید و اولین وعده غذایی خود را در روز پیدا کنید. برای مثال، برای بازدید از شهرهای بزرگ این خدمات هتل بسیار اهمیت دارد. اما اگر در حال برنامه‌ریزی برای تعطیلات خانوادگی در ساحل هستید، مهمانان می‌توانند تصمیم بگیرند که صبحانه را به صورت شخصی تهیه یا از پذیرایی هتل استفاده کنند. در واقع هنگام رزرو هتل به فولبرد (صبحانه، ناهار شام) یا تنها همراه صبحانه توجه کنید.

نوع اتاق ها

انتخاب اتاق مناسب توجه به گروهی که با آن سفر خواهید کرد اهمیت پیدا می‌کند. اینکه چه اتاقی برای اقامت با خانواده، دوست یا همکاران شما مناسب است به خود شما بستگی دارد. تا حد امکان اتاق‌هایی که اتاق هایی را انتخاب کنید که تعداد مناسبی تخت و خدمات را برای تمامی مهمانان ارائه دهد.

محل قرارگیری اتاق ها

هنگام رزرو، می‌توانید اتاقی با چشم‌اندازهای خاص، داشتن پنجره‌ها به سمت بیرون یا حیاط داخلی را انتخاب کنید. در این صورت، باید بفهمید که آیا هتل در خیابانی پر سر و صدا قرار دارد یا چه چشم اندازی در انتظار شما خواهد بود.

نظرات مهمان

برای اطمینان از ررزو هتل خود بهتر است از تجربیات سایر مشتریانی که در هتل اقامت کرده‌اند، بدانید. وب‌سایت‌هایی مانند فلای تودی که کاربرانی که قبلا در هتل اقامت داشته‌اند می‌توانند نظر خود را بیان کنند، همیشه قابل اعتمادتر خواهند بود، زیرا هرگونه بررسی مغرضانه یا غیرمنصفانه به دور خواهید بود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments