بهترین مسیرهای پیاده روی در کیش

اگر می خواهید یکی از لوکس ترین و خاطره انگیزترین سفرهای زندگی خود را بروید، تهیه بلیط ارزان تهران کیش و سفر به این جزیره زیبا می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. کیش با داشتن تفریح های متعدد، جاذبه های گردشگری مختلف، هتل های چند ستاره و بین المللی مانند هتل پارسیان کیش اولین انتخاب برای گردشگران ایرانی به شمار می رود. اگر چند روزی در این جزیره زیبا مهمان باشید، شاید دلتان بخواهد کمی در جزیره قدم زده و پیاده روی کنید. با ما همراه شوید تا با بهترین مسیرهای پیاده روی در این جزیره آشنا شویم.

پارک ساحلی طبیعت

یکی از جاذبه های گردشگری کیش که بسیاری از بومیان این جزیره آن را برای پیاده روی انتخاب می کنند، پارک ساحلی طبیعت است. این پارک مساحتی حدود 35 هزار متر مربع داشته و بیش از 6 هزار متر مربع آن را فضای سبز پوشانده است. پارک ساحلی محیطی کاملا خانوادگی و امن داشته و می توانید در آن با خیال آسوده پیاده روی کنید. در این پارک یک جاده سلامتی به طول 6نیم متر وجود دارد که انواع وسایل ورزشی مختلف نیز در آن نصب شده است.

در پارک ساحلی انواع میز و نیمکت های مناسب، نورپردازی در شب، وسایل بازی کودکان و امکانات مختلف دیگر وجود دارد. با توجه به گرم بودن کیش و پویا بودن زندگی شبانه در این شهر، شما می توانید در تاریکی هوا نیز در امنیت کامل در این پارک پیاده روی کنید. یکی از دکوراسیون های خاص این پارک مجسمه های فایبرگلاس در طرح های مختلف پرندگان، لاک پشت ها، آهو و حیوانات دیگر است که زیبایی خاصی به این پارک داده است.

هشت باغ ایرانی

اگر دوست دارید در مسیر پیاده روی خود کل ایران را دور زده و جاذبه های گردشگری هر شهر را ببینید، هشت باغ ایرانی بهترین مسیر پیاده روی در کیش برای شما خواهد بود. این مجموعه 8 باغ و 9 دروازه ورودی داشته و در آن تمامی اثار تاریخی شهرهای مختلف ایران از دروازه قرآن شیراز، دروازه هارونیه مشهد، سی و سه پل اصفهان، پل دختر لرستان، طاق بستان کرمانشاه و غیره در اندازه های نسبتا کوچک طراحی و ساخته شده است. اگر محل اقامت شما هتل پارسیان کیش است حتما برای یک پیاده روی عصرانه سری به این باغ زیبای ایرانی بزنید.

بهترین مسیرهای پیاده روی در تور کیش

باغ راه ایرانی

طولانی ترین باغ راه ایران، باغ راه ایرانی جزیره کیش است که زیبایی آن شما را مجذوب خود خواهد کرد. این مکان دارای یک رودخانه با طول 400 متر، 11 آب نما، 400 جوی آب و 9 نقاشی ایرانی دیواری بزرگ است که در طول پیاده روی می توانید از تماشای آن ها لذت ببرید.

نماد این باغ راه الهام گرفته از آثار معماری و هنری اصیل ایرانی است توسط هنرمند خوشنویس جناب آقای مجید پازوکی طراحی شده است. این نماد از جنس برنز و به صورت توپر ساخته شده است. این نماد ایرانی دارای نگارش خلاقانه و بسیار زیبای حروف ادبیات فارسی است تا نشان دهنده زیبایی و قدمت ادبیات پارسی باشد.

پارک ساحلی میر مهنا

بزرگ ترین پارک ساحلی جزیره زیبای کیش، پارک میر مهنا است که بلوار دریا واقع در آن پر رونق ترین و معروف ترین بخش جزیره به شمار می رود. یک پارک تفریحی بزرگ در کنار مسیر پیاده روی شما باعث می شود که شما بتوانید فرزندان خود را همراه آورده تا در کنار شما بازی کنند.

وسعت این پارک به اندازه ای است که شما بتوانید ساعت ها به پیاده روی خود ادامه دهید. این پارک در نزدیکی محله بومی ها و عرب نشینان کیش قرار دارد، از این رو شما می توانید در کنار پیاده روی خود با فرهنگ زیبای مردم بومی کیش نیز بیشتر آشنا شوید. وجود هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید مختلف در این محدوده آن را به یکی از جاذبه های گردشگری کیش تبدیل کرده است.

پارک سیمرغ کیش

اگر بعد از رزرو بلیط ارزان تهران کیش و سفر به این جزیره زیبا دوست دارید یک دوچرخه سواری عالی و حرفه ای را تجربه کنید، پارک سیمرغ یکی از بهترین پارک های کیش برای شما گزینه مناسبی به شمار خواهد آمد. این پارک در کنار مسیر پیاده روی عالی یک فضای بازی بزرگ با وسایل متنوع برای کودکان دارد تا فرزندان شما بتوانند ساعت ها در آن سرگرم شوند.

بهترین مسیرهای پیاده روی در تور کیش

علاوه بر زمین بازی و مسیر پیاده روی در این پارک وسایل ورزش، پیست اسکیت، زمین بدمینتون و میز پینگ پونگ وجود دارد تا شما بتوانید روز ورزشی خود را به شکلی حرفه ای به اتمام برسانید. مجموعه دلفیناریوم کیش نیز در همین محدوده قرار دارد و شما می توانید با سر زدن به آن از تماشای دلفین ها، گراز و شیر دریایی یا حتی پنگوئن لذت ببرید.

پارک سیمرغ به دلیل پوشش گیاهی خاصی که دارد نیز بسیار معروف است. با قدم زدن در این پارک می توانید از تماشای گیاهان و درختانی مانند درخت انجیر معابد، بنجامین، کاکتوس های بزرگ و حتی اکالیپتوس لذت ببرید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments