محبوب ترین تورهای خارجی برای ایرانیان کدام‌اند؟

در میان کشورهای خارجی، مقاصدی وجود دارند که از جذابیت و محبوبیت بیشتری میان ایرانیان برخوردار هستند. مناطقی که تورهای آن‌ها هزینه کمتری نسبت به سایرین داشته و از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز نسبتا نزدیک ایران هستند. با خرید این تورها می‌توانید یک سفر دلچسب به خارج از کشور داشته باشید و لحظات به یادماندنی‌ای را برای خود به ثبت برسانید.

تورهای ترکیه

کشور ترکیه یکی‌از مقاصد محبوب گردشگری برای مسافران و توریست‌ها شناخته می‌شود و تور ترکیه از محبوبیت زیادی میان ایرانیان برخوردار است. این کشور که از 3 طرف به دریای سیاه، دریای مدیترانه، اژه و مرمره راه دارد؛ در اوراسیا واقع شده است. ترکیه نیز علاوه‌بر شمال غربی آسیا، در جنوب شرقی اروپا نیز قرار دارد که به بخش آسیایی آن آناتولی و به بخش اروپایی ترکیه، تراکیه گفته می‌شود. وجود جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر در شهرهای ترکیه سبب می‌شود سالانه افراد زیادی به این کشور سفر کنند. ناگفته نماند زبان کشور ترکیه «ترکی استانبولی» بوده و  اکثر جمعیت آن سنی هستند.

بهترین کشور همسایه ایران برای مسافرت

از بهترین شهرهای ترکیه برای سفر می‌توانیم به استانبول، کوش آداسی، ترابزون، آنتالیا و ازمیر اشاره کنیم. شما با تهیه تور ترکیه می‌توانید از دو قاره دیدن کنید. آری! این شهر پلی میان شرق و غرب است. استانبول ترکیه که در رده ده شهر برتر جهان قرار دارد؛ تنها شهری است که نیمی‌از آن در قاره‌ی اروپا و نیمی‌از آن در قاره‌ی آسیا قرار دارد. تنگه‌ای که این دو را از هم جدا می‌کند؛ پل بسفر نامیده می‌شود و حائلی بین دریای سیاه و مرمره است.این شهر غنی‌از معماری‌های اصیل، بازارهای بزرگ، بناهای باشکوه و غذاهای خوشمزه است. رستوران‌ها و کافه‌های جورواجوری در این شهر وجود دارد که با فعالیت شبانه‌روزی، نه تنها شب‌گردها بلکه تمامی گردشگران را عاشق خود خواهد کرد. بنابراین دیگر نباید نگران پیداکردن غذاهای دلخواه خود باشید زیرا آشپزهای مشهور آن با ارائه‌ی متنوعی از منوهای غذایی، هم دوست‌داران سبک مدرن و هم علاقه‌مندان به سبک سنتی را جذب خود خواهند کرد.

از دیگر مناطق معروف ترکیه به کوش آداسی، شهری پرجنب‌وجوش و محبوب با امکانات بی‌نظیر می‌توانیم اشاره کنیم. بدون شک با سفر به کوش آداسی از سواحل دوست‌داشتنی بسیار زیاد آن لذت خواهید برد. در امتداد ساحل، انواع هتل ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و کلوپ‌های شبانه‌ی متعددی را مشاهده می‌کنید که میزبان مهمانی‌ها و جشن‌های منحصربه‌فردی هستند. همچنین اگر خواهان یک سفر ماجراجویی و پر پیچ‌وتاب هستید؛ از پارک ملی ترکیه دیدن کنید. این پارک در دهانه‌ی رودخانه بویوک مندرس و شبه جزیره دیلک واقع شده و دارای غارهای پر رمزورازی مانند غار زئوس است.

جاهای دیدنی:

  • معبد آرتمیس
  • دریاچه اوزون گل
  • برج گالاتا
  • مسجد ایا صوفیه
  • جزایر مارماریس
  • سواحل آفتابی آنتالیا
  • مسجد سلطان احمد ترکیه
تور خارجی مناسب

تورهای تایلند

تایلند در جنوب شرقی آسیا و شبه جزیره هندوچین واقع شده است. مساحت تایلند نیز به ۵۱۳٬۱۱۵ کیلومتر مربع می‌رسد و از شمال با برمه و لائوس، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، از شرق با لائوس و کامبوج و از غرب نیز با برمه و دریای آندامان احاطه می‌شود. در خصوص حکومت آن نیز خوب است بدانید این کشور بر اساس نظام مشروطه سلطنتی اداره می‌شود و مقام‌های سلطنتی در میان مردم آن از محبوبیت و قداست ویژه‌ای برخوردار هستند. در خصوص تاریخ آن نیز بهتر است بدانید این کشور از گذشته تاکنون شاهراه مذهب، فرهنگ و مهاجرت آسیای جنوب شرقی بوده و برخلاف کشورهای همسایه خود هیچگاه مستعمره و تحت سلطه کشورهای اروپایی نبوده است. لغت تایلند نیز که ریشه در کلمه «تای» دارد نیز گواه همین امر و به معنای سرزمین آزادی است. تقریبا اکثر جمعیت تایلند را هم بودایی ها تشکیل می‌دهند و به زبان تایلندی سخن می گویند.

یکی از شهرهای دیدنی تایلند بانکوک است که دارای سه فصل آب و هوایی، گرم و خشک، بارانی و خنک یاد می‌شود. باید بگوییم با وجود آب و هوای به شدت متغییر این شهر، هیچ فصلی به طور مطلق برای سفر به آسیای شرقی و خرید تورهای تایلند بانکوک بد نیست. این شهر در هر فصلی از سال، شگفتی های منحصر بفردی دارد که می تواند انگیزه لازم، برای سفر را مهیا کند. با این وجود هنوز عده ای از گردشگران هستند که معتقدند، هر فصلی از سال برای سفر به بانکوک مناسب نیست؛ از نظر آن ها اواخر پاییز تا اوایل زمستان، بهترین زمان برای تهیه تور است. درجه حرارت در بانکوک در این دوره زمانی، از 20 تا 32 درجه در نوسان خواهد بود و هوا، رطوبتی 70 درصدی خواهد داشت.

جاهای دیدنی:

  • آلکازار شو
  • مینی سیام
  • باغ استوایی نانگ نوچ
  • معبد مدرن وانسانگ وارارام
  • جزیره مرجان
  • خانه مقدس حقیقت
  • معبد سوآن داک
تور جزیره های تایلند

تورهای امارات

امارات در غرب آسیا قرار دارد و شهرهای توریستی محبوبی را در خود جای داده است. بزرگترین شهر امارات متحده عربی، دبی شناخته می‌شود که در شبه جزیره عربستان و جنوب ایران قرار دارد. این شهر یکی از موفق ترین شهرهای جهان عرب و منطقه خاورمیانه در عرصه تجارت و بازرگانی است که هرچند در ابتدا با درآمدی که از فروش نفت نصیبش می شد، به رشد رسید اما حال پیشرفتش را مدیون رونق مناطق آزاد خود و خدماتی است که به گردشگران خارجی اعطا می کند. جالب است بدانید دبی همچون بهشتی برای عاشقان خرید کردن است؛ چرا که مراکز خرید بیشمار و متنوعی در این شهر وجود دارد که می توان 24 ساعته از آن ها خرید کرد. ابوظبی نیز پایتخت امارات می‌باشد که از دیدنی‌های زیاد تشکیل شده است. شما می‌توانید تور ارزان دبی را از سامانه آنلاین و معتبر خدمات سفر قاصدک 24 تهیه کنید.

جاهای دیدنی:

  • برج خلیفه
  • مسجد شیخ زاید امارات
  • مرکز خرید دبی مال
  • دهکده غوص
  • موزه دبی
  • خور دبی
  • پیست یاس مارینا ابوظبی

از دیگر تورهای محبوب خارجی برای ایرانیان تور گرجستان به ویژه شهر تفلیس است که از ارزان‌ترین تورهای مسافرتی نیز شناخته می‌شود. برای سفر توصیه می‌کنیم خرید تور تفلیس قاصدک24 را امتحان کنید تا در کنار برخورداری از خدمات متنوع، هزینه کمتری متقبل شوید. تورهای این مجموعه با امکانات گشت شهری، بیمه، بلیط هواپیما گرجستان یا بلیط اتوبوس گرجستان و رزرو هتل به فروش می‌رسند. بنابراین دیگر نباید نگران هیچ چیز باشید؛ چرا که تمامی خدمات خود را در غالب تور از قاصدک 24 دریافت خواهید کرد. از بهترین تورهای قاصدک 24 که محبوبیت زیادی میان گردشگران دارند می‌توانیم به تورهای بانکوک پاتایا تایلند، تورهای دبی، روسیه، دهلی هند، تفلیس و… اشاره کنیم. البته این مقاصد تنها به کشورهای خارجی محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید برای شهر دلخواه خود از قاصدک24 تور خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر عبارت «تور مسافرتی قاصدک 24» را در گوگل جستجو نمایید و وارد اولین سایت شوید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments