بلیط سرزمین موج‌های آبی مشهد + قیمت

یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های تفریحی در شهر مشهد، سرزمین موج‌های آبی بوده که همه ساله پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است و تفریح هم‌زمان آقایان و بانوان را در دو ساختمان مجزا امکان‌پذیر می‌کند.

این مجموعه آبی دارای امکانات تفریحی زیادی همچون سونا، استخر، جکوزی و سرسره‌های متنوع چهارنفره، دونفره، یک‌نفره جدید با تکنولوژی روز دنیا است، پس اگر قصد سفر به شهر مشهد را با تورهای مسافرتی دارید، می‌توانید در کنار زیارت حرم اما رضا (ع) و بازدید از جاهای دیدنی شهر مشهد، زمانی را هم به تفریح و سرگرمی در این مجموعه آبی اختصاص دهید.

به دلیل فاصله نسبتاً طولانی سرزمین موج‌های آبی مشهد تا مرکز شهر، شما می‌توانید با رزرو هتل مشهد دسترسی راحتی به این مجموعه آبی داشته باشید. همچنین با رزرو هتل‌ تخفیف‌دار مشهد در تمام طول سال لذت واقعی یک سفر ارزان را تجربه کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم سرزمین موج‌های آبی چه امکانات مفرحی را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌کند.

با سرزمین موج‌های آبی مشهد بیشتر آشنا شوید

یکی از بهترین و مهیج‌ترین پارک‌های آبی در استان خراسان رضوی، سرزمین موج‌های آبی مشهد بوده که بزرگ‌ترین پارک آبی در خاورمیانه نیز محسوب می‌شود و کاملاً مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است. این مجموعه آبی در سال 1386 در منطقه قاسم‌آباد مشهد افتتاح شده و از آن زمان تا کنون سالانه میلیون‌ها نفر از سراسر کشور به قصد تفریح و بازی به شهر مشهد سفر کرده و بلیط آن را تهیه می‌کنند.

سرزمین موج‌های آبی مشهد در ابتدا تنها دارای یک فاز بود و به همین دلیل سانس‌ها و روزهای جداگانه‌ای را برای استفاده آقایان و بانوان در نظر گرفته شده بود تا اینکه در سال‌های اخیر فاز دوم این مجموعه آبی هم برای استفاده بانوان افتتاح گردید. در حال حاضر سرزمین موج‌های آبی دارای دو ساختمان مجزا با فاصله حدود 100 متر از یکدیگر در بلوار اندیشه مشهد است که یک ساختمان مخصوص آقایان و ساختمان دیگری برای استفاده بانوان در نظر گرفته شده است و هرکدام از آنها شامل تمام امکاناتی است که باید یک پارک آبی استاندارد و به‌روز داشته باشد.

این مجموعه آبی از لحاظ ایمنی و استاندارد چند سال پی‌درپی به عنوان واحد نمونه کشوری انتخاب شده، به این دلیل که از بهترین روش‌های نوین تصفیه آب در آن استفاده شده و در تمامی بخش‌های این پارک آبی اصول بهداشتی به صورت مطلوبی رعایت شده است. به لحاظ بهداشتی تمام سرسره‌ها، راه پله‌ها و سطوح مختلف بعد از پایان شیفت کاری هر شب به صورت منظم با مواد شوینده و گندزدا شسته می‌شود.

امکانات سرزمین موج‌های آبی

در خصوص امکانات رفاهی سرزمین موج‌های آبی باید بگوییم؛ این مجموعه دارای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد، دستگاه‌های خودپرداز، فروشگاه‌های مخصوص لوازم ورزشی، جکوزی، سونا، حوضچه آب سرد و سرسره‌های هیجان‌انگیز بسیاری است که نمی‌توان آنها را در قالب کلمات بیان نمود و بهتر است برای یک‌بار هم که شده به این پارک آبی مراجعه نموده و تفریحات و بازی‌های مهیج و سرگرم کننده این مجموعه را از نزدیک تجربه کنید.

از جمله امکانات تفریحی این مجموعه آبی می‌توان به استخرهای مختلف آن اشاره نمود که شما می‌توانید باتوجه‌به مهارتی که دارد و رده سنی که هستید، برای شنا کردن از آنها استفاده نمایید. در این میان یکی از معروف‌ترین استخرهای موجود در سرزمین موج‌های آبی، استخر موج است و طول آن به 40 متر می‌رسد. این استخر به صورتی طراحی شده که شبیه به سواحل طبیعی دریا بوده و مجهز به دستگاه‌های پیشرفته برای تولید موج مصنوعی است.

سرزمین موج‌های آبی مشهد برای تفریح و بازی چه قسمت‌هایی دارد؟

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سرزمین موج‌های آبی مشهد سرسره‌های متنوع، مهیج و البته ترسناک آن است که برای آشنایی بیشتر شما عزیزان برخی از آنها را معرفی می‌کنیم:

سرسره موج

این سرسره دارای پیچ و خم‌های بسیار زیاد و هیجان انگیزی است که برای استفاده از آن باید داخل کابین‌های مخصوص قرار بگیرید.

سرسره تویستر

این سرسره دارای پیچ‌های 360 درجه است و به همین دلیل یکی از سرسره‌های مهیج موجود در سرزمین موج‌های آبی مشهد محسوب می‌شود. سرسره تویستر که در سال 2012 به تفریحات این مجموعه آبی اضافه شد، دارای 11 متر ارتفاع و 100 متر طول است.

سرسره‌های سرعتی

این سرسره‌ها که 11 متر طول دارند، جزو سریع‌ترین سرسره‌های موج‌های آبی مشهد شناخته می‌شود و در سال 2005 به این پارک آبی اضافه شده است، بنابراین اگر عاشق هیجان و سرعت هستید، پس از خرید بلیط این مجموعه آبی و ورود به محوطه آن، حتماً به سراغ این سرسره بروید.

سرسره تاپسی توروی

سرسره‌های تاپسی توروی در سال 2010 به عنوان بهترین سرسره‌های آبی جهان شناخته شدند که سرزمین موج‌های آبی مشهد در سال 2011 آنها را در مجموعه آبی خود نصب نمود. این سرسره‌ها 11 متر طول دارند و طراحی آنها به صورت یک قیف منتهی به تونل بوده که باعث افزایش هیجان استفاده از سرسره‌های تاپسی توروی برای مسافران و گردشگران شده است.

سرسره آهسته

این سرسره‌های به هم پیچیده و سرپوشیده در سال 2008 در سرزمین موج‌های آبی مشهد نصب شده و طرف‌داران زیادی دارد.

سرسره تورنادو

سرسره تورنادو در واقع یک سرسره گروهی است که 14 متر طول دارد و شما می‌توانید در غالب گروه‌های چندنفری با اعضای خانواده یا با دوستانتان از آنها استفاده نمایید.

از دیگر بخش‌های مفرح و سرگرم کننده سرزمین موج‌های آبی مشهد می‌توان به سرسره جت موج، سرسره سقوط آزاد، چاله فضایی، رودخانه‌های آرام و خروشان 220 متری و مجموعه بازی آکواپلی اشاره نمود که شما می‌توانید با خرید بلیط موج‌های آبی و حضور در این مجموعه از آنها استفاده کنید و ساعات خوشی را به همراه داشته باشید.

بلیط سرزمین موج‌های آبی مشهد را چگونه می‌توانیم خریداری کنیم؟

برای خرید بلیط سرزمین موج‌های آبی مشهد روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید، از جمله:

  1. به صورت حضوری از باجه‌های موجود در مجموعه موج‌های آبی مشهد بلیط را خریداری کنید.
  2. از کیوسک‌ها و سوپر مارکت‌های سطح شهر مشهد، بلیط را خریداری نمایید.
  3. به صورت غیرحضوری و آنلاین از وب‌سایت رسمی سرزمین موج‌های آبی مشهد بلیط را خریداری کنید.
  4. یا اینکه از طریق میز تور هتل‌های مشهد بلیط این پارک آبی را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است گردشگران و مسافران تورهای داخلی اگر به صورت غیرحضوری بلیط سرزمین موج‌های آبی مشهد را خریداری نمایند، قیمت این بلیط برایشان ارزان‌تر خواهد بود و حتی می‌توانند از بلیط‌های تخفیف‌دار هم استفاده کنند که از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

و در پایان سرزمین موج‌های آبی مشهد یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای مسافران و گردشگران به شمار می‌آید و آنها می‌توانند در کنار زیارت حرم امام رضا (ع)، بازدید از اماکن دیدنی مشهد، از امکانات رفاهی این مجموعه آبی لذت ببرند و یک روز به یادمانی را برای خود و اعضای خانواده به ارمغان بیاورند.

دسترسی به سرزمین موج‌های آبی مشهد

  • آدرس: استان خراسان رضوی، شهرستان مشهد، بزرگراه امام علی (ع)، بلوار اندیشه، اندیشه 83
  • شماره تماس: 36008-051
  • ساعت کاری: شش‌ماهه اول سال همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 20:00 شب و شش‌ماهه دوم سال همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 24:00 شب.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments