تور های اروپا نوید گشت، سفری به یادماندنی و لذت بخش برای گردشگران حرفه ای

امروزه، درخواست زیادی برای انتخاب تور های اروپا، تور تایلند و تور آفریقا وجود دارد. همانطور که می دانید سفر می تواند مدل زندگی انسان ها را تغییر دهد و سبب می شود افراد حس بهتری را تجربه نمایند. همچنین، تجاربی که در طول سفر بدست می آیند در زندگی بسیار کارساز هستند و می توانند مدل زندگی انسان ها را تغییر دهند. برای اینکه بتوانید سفر خود را به یک سفر لذت بخش تبدیل کنید، باید از آژانس معتبر کمک بخواهید. بی شک، آژانس نویدگشت معتبرترین آژانسی است که می تواند به شما کمک کند سفر خوی را تجربه نمایید.

دریافت ویزا

یکی از مواردی که توصیه می شود مسافران در زمان انتخاب تور های اروپا به آن توجه داشته باشند دریافت ویزا است. تمامی کشورهای اروپایی نیازمند دریافت ویزا هستند و هیچ کشوری نیست که به ایرانیان اجازه دهد بدون ویزا وارد آن کشور شوند. برای اینکه بتوانید اقدام به دریافت ویزا کنید باید حداقل از یک ماه قبل پیگیر باشید. همچنین، می توانید برای دریافت ویزا شینگن اقدام کنید. با این ویزا می توانید به بسیاری از کشورهای اروپایی سفر کنید و دیگر نیازی نیست برای هر کشور یک ویزا جداگانه تهیه نمایید.

توجه به میزان بار در فرودگاه

از جمله سوالاتی که در زمان انتخاب تور های اروپا پرسیده می شود در این باره است که مسافران مجاز به حمل چقدر بار هستند. بهتر است بدانید طبق قوانینی که ایرلاین های مختلف اعلام کرده اند هر مسافر مجاز به حمل 20 کیلوگرم بار است و اگر بار شما بیشتر از این مقدار باشد باید به ازای هر یک کیلوگرم 20 یورو مبلغ اضافه پرداخت کنید. بنابراین، توصیه می شود برای کنترل هزینه ها به این مسئله توجه داشته باشید و بار اضافی با خود نبرید.

توجه به انتخاب هتل

یکی دیگر از مواردی که در زمان انتخاب تور های اروپا باید مد نظر قرار گیرد انتخاب هتل است. اگر بودجه شما محدود است هرگز به سراغ هتل های پنج ستاره نروید. بهتر است هتل های سه ستاره و یا 4 ستاره را انتخاب کنید. از طرف دیگر، به دسترسی هتل توجه داشته باشید. اگر هتل از شهر و یا مراکزی که شما می خواهید بروید دور باشد، باید هزینه زیادی را بابت حمل و نقل پرداخت کنید. این مسئله سبب می شود دوباره هزینه های زیادی به شما در طول سفر متحمل شود.

روش تردد در طول شهر

از جمله مواردی که توصیه می شود در تور های اروپا مد نظر قرار دهید روش تردد در طول شهر است. به طور کلی، تاکسی در اروپا بسیار هزینه بردار است و بهتر است مورد استفاده قرار نگیرد. در مورد کشور مقصد بخوانید و ببینید چگونه می توانید در آن کشور با کمترین هزینه تردد داشته باشید. در برخی از کشورها می توانید دوچرخه اجاره کنید و در برخی از کشورها سفر در طول شهر با مترو بسیار کم هزینه است. به همین دلیل، هر چقدر اطلاعات شما در این زمینه بیشتر باشد به همان اندازه لذت بیشتری می برید.

تور تایلند، لذتی وصف نشدنی

یکی از تورهایی که می توانید برای سفر انتخاب کنید تور تایلند است. تایلند از جمله کشورهایی است که طبیعت بکری را در خود جای داده است و زمانی که به آن کشور می روید می توانید آرامش را از دریچه دیگری احساس کنید. بهترین زمان برای انتخاب تور تایلند از ماه نوامبر تا می است.ماه های پربارش تایلند به طور کلی از نیمه تیر تا مهر ادامه دارد. در این فصول هوا معتدل تر است و باعث می شود مسافران لذت بیشتری از تور تایلند ببرند. تایلند شهرها و جزایر زیادی را در خود جای داده است و شما باید انتخاب کنید که به یکی از این شهرها سفر کنید.

تور آفریقا، توری با تجربه تکرار نشدنی

بی شک یکی از بهترین تورهایی که مسافران می توانند انتخاب کنند تور آفریقا است. با این تور می توانید با فرهنگ مردمی آشنا شوید که سهم بسیار زیادی در شکل گیری تاریخ دارند. با انتخاب تور آفریقا می توانید از موزه نلسون ماندلا دیدن کنید که می تواند نگاه شما را به زندگی تغییر دهد.برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید. از طرف دیگر، مراکز گردشگری دیگری در تور آفریقا وجود دارند که از میان آنها می توان به باغ وحش های جذاب و معدن طلا اشاره کرد.

برای خرید تور های اروپا به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تور های اروپا در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید برای سفر به اروپا نیازمند دریافت ویزا هستید و در هر ایرلاینی تنها مجاز به حمل 20 کیلوگرم بار هستید. بهتر است در انتخاب هتل بسیار محتاطانه عمل کنید.

به این نکته نیز توجه کنید که ضمانت نامه تور اروپا در واقع مقدار مشخصی از پول یا سند مالکیتی با ارزشی متناسب با پول موردنظر است که آژانس‌های گردشگری از اشخاصی که تور اروپا خریده‌اند دریافت می‌کنند تا به عنوان ضمانت برگشت از سفر پیش خود نگه‌دارند.

اگر به دنبال آژانس معتبری برای خرید تور های اروپا، تور آفریقا و تور تایلند می توانید به آژانس نوید گشت اعتماد داشته باشید. این آژانس در تلاش است با استفاده از اصول علمی گردشگران را جذب نماید و به آنها کمک نماید از سفر خود به کشورهای مختلف لذت ببرند.

درباره نوید گشت

نوید گشت (https://navidgasht.com) یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که سالیان زیادی است در زمینه ارائه تور های مسافرتی به مسافران فعالیت دارد و شما می توانید تور های اسپانیا، تور بالی و تور آفریقا را از این آژانس بخواهید. این آژانس از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری بهره می برد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریانش ارائه می دهد.

آدرس : تهران-بالاتر از خیابان دولت-اختیاریه جنوبی-پلاک 134

تلفن تماس : 71147

ساعات تماس : از 8:00 صبح تا 9:00 شب

ایمیل : [email protected]

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments