با امکانات و ویژگی های هتل هما تهران آشنا شوید

هتل پنج ستاره هما تهران یکی از هتل‌های قدیمی تهران است که در زمینه صنعت هتلداری سابقه زیادی دارد. گردشگران می‌توانند با بهترین قیمت هتل هما تهران را که عضوی از هتل‌های زنجیره‌ای هما است؛ رزرو نمایند. هتل‌های هما، از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران، در شهرهای دیگری همچون مشهد، شیراز و بندرعباس نیز باسابقه و قدمت زیادی در حال فعالیت هستند. بهتر است برای آشنایی کامل از ویژگی‌ها و امکانات هتل هما تهران، این مطلب را تا پایان مطالعه نمائید.

معرفی هتل هما تهران

هتل هما با توجه به سابقه و قدمت آن، همیشه یکی از بهترین هتل‌های تهران به شمار می‌رود. هتل هما در منطقه ونک قرار دارد که یکی از بهترین مناطق تهران است و به لحاظ جغرافیایی و آب و هوا، در شرایط بسیار مطلوبی قرار گرفته است.

تاریخچه هتل هما تهران

محوطه باز هتل هما تهران، نخستین بار توسط یک تیم مجرب آمریکایی در سال ۱۳۵۲ ساخته شد. این هتل در آن سال یکی از به روزترین و مدرن‌ترین هتل‌های جهان به شمار می‌رفت که شبیه و نمونه‌ای در خاورمیانه از این هتل وجود نداشت. هتل در ابتدا با نام هتل شرایتون شروع به فعالیت کرد و عضو گروه هتل‌های بین‌المللی شرایتون قرار داشت.

مالکیت هتل شرایتون در اختیار آمریکایی‌ها بود که پس از انقلاب و در سال ۱۳۵۷ مدیریت این هتل‌ها به شرکت هواپیمایی هما ایران سپرده شد و با نام هتل هما به کار خود ادامه داد. سازمان تأمین اجتماعی کشور در سال ۱۳۹۱ مالکیت کامل هتل هما را به عهده گرفت و تمام درآمد هتل به شرکت تامین اجتماعی اختصاص پیدا کرد.

واحدهای اقامتی هتل هما تهران

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل، بسیار متنوع بوده و با بهترین امکانات هتل هما تهران در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. واحدهای اقامتی هتل در طبقات اول تا شانزدهم قرار گرفته‌اند. واحدهای هتل، چشم‌اندازی روبه شهر، روبه رشته کوه‌های البرز و نمایی روبه حیاط و فضای سبز هتل دارند. اکثر واحدهای اقامتی هتل، ظرفیت مهمان اضافه را نداشته و لازم است در هنگام رزرو، واحداقامتی خود را متناسب با تعداد نفرات مشخص، رزرو نمائید.

اتاق‌های توئین

واحدهای دوتخته توئین هتل، دارای 30 مترمربع مساحت بوده و از دکوراسیون ساده‌ای برخوردار است. در واحدهای توئین، دو تخت سینگل استاندارد قرار دارد. چشم‌انداز بیشتر این واحدها، روبه فضای محوطه هتل و یا نمایی از شهر تهران می‌باشد.

اتاق‌های دبل

اتاق‌های دبل، مشابه اتاق‌های توئین هتل می‌باشد و تنها تفاوت آنها، وجود تخت دونفره است. امکانات هتل هما تهران در این واحدها به صورت کامل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این امکانات شامل حمام دوش، سیستم سرمایشی و گرمایشی به‌روز و مدرن، کف‌پوش موکت، میز آرایش، تلویزیون، یخچال، سیستم بهداشتی فرنگی، سیستم ماهواره‌ای و… است.

اتاق‌های توئین هما کلاس

اتاق‌های توئین هما کلاس، یکی از بهترین اتاق‌های هتل هما است که دکوراسیون و چیدمان داخلی ویژه‌ای دارد. در دیزاین این اتاق‌ها، برای روتختی، مبلمان، پرده و… از رنگ‌هایی استفاده شده که دارای هارمونی زیبایی از رنگ‌های سفید، فیروزه‌ای و شکلاتی می‌باشد.

امکانات هتل هما تهران در اتاق‌های توئین هما کلاس، شامل مواردی همچون میز آرایش، حمام به دو صورت وان و دوش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، چای‌ساز، یخچال، بالکن، سیستم تهویه هوا، سیف باکس، میزتحریر، مبلمان و… است.

اتاق‌های دبل هما کلاس

چیدمان و دیزاین اتاق‌های دبل هما کلاس مانند اتاق‌های توئین هما کلاس می‌باشد و به سبک کلاسیک و با طراحی شیک و اختصاصی دیزاین شده است. این واحدها 30 مترمربع مساحت داشته و در ارائه خدمات و امکانات، مشابه یکدیگر هستند و تفاوت واحدهای دبل با واحدهای توئین، تخت‌های دو نفره آن می‌باشد که برای افراد زوج بسیار مناسب است.

سوئیت‌های رویال

یکی از بهترین و لوکس‌ترین سوئیت‌های هتل هما، سوئیت‌های رویال می‌باشد که انتظارات مهمانان را برآورده می‌کند. این سوئیت 90 مترمربع مساحت داشته و سالن نشیمن آن به صورت مجزا با مبلمان چستر چیدمان شده است. در سالن پذیرایی یک میز ناهارخوری ۶ نفره قرار گرفته و در اتاق خواب سوئیت، یک تخت دبل و یا دو تخت توئین قرار دارد.

از دیگر امکانات هتل هما تهران در سوئیت رویال، می‌توان به حمام وان‌دار، جکوزی، سیف باکس، چای و قهوه رایگان، میز آرایش، سیستم ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی فرنگی و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. تمامی وسایل و امکانات سوئیت، مدرن و به‌روز می‌باشد.

سوئیت‌های جونیور

سوئیت جونیور هتل، یکی دیگر از سوئیت‌های بسیار خوب هتل است. البته مانند سوئیت رویال، لوکس و شیک نمی‌باشد اما امکانات کامل و رضایت‌بخشی دارد. سوئیت جونیور مناسب سفرهای تفریحی، خانوادگی و کاری می‌باشد که برای سفرهای چند روزه مناسب است. چراکه امکانات هتل هما تهران در سوئیت‌های جونیور مانند امکانات یک خانه نقلی مجهز می‌باشد.

از دیگر امکانات سوئیت جونیور می‌توان به دستگاه چای ساز و قهوه ساز، میز آرایش، سیستم سرمایش و گرمایشی مدرن، مبلمان ۵ نفره، یخچال، تلویزیون، میز مطالعه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. پرده‌های ضخیم سوئیت، مانع نور مستقیم و شدید خورشید در سوئیت می‌شود.

سوئیت‌های هما کلاس

سوئیت‌های هما کلاس یکی دیگر از واحدهای اقامتی مجلل در هتل هما به شمار می‌روند که با امکانات و دیزاین ویژه طراحی شده است. امکانات هتل هما تهران در سوئیت‌های هما کلاس، کاملا سفارشی و منحصر به فرد است. مهمانان می‌توانند در این سوئیت‌های مجهز، اقامتی به یادماندنی را تجربه نمایند.

واحدهای ساعتی هتل هما

 افرادی که قصد اقامت چند ساعته را دارند، هتل هما این امکان را فراهم کرده تا برخی از مهمانان که نیاز به چند ساعت استراحت داشته، بتوانند در این واحدها، اقامت موقتی داشته باشند. این واحدهای اقامتی هتل، از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده رزرو است.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل هما تهران

یکی از بهترین امکانات هتل هما تهران، رستوران روباز هتل می‌باشد که در کنار استخر دلفین و محوطه سرسبز هتل قرار گرفته است.

رستوران بام هتل هما تهران برای کسانی که علاقه‌مند به تماشای چشم‌انداز زیبای شهر تهران در شب می‌باشند؛ می‌توانند به طبقه ۱۶ هتل هما رفته و غذای خود را در این رستوران میل نمایند.

رستوران گلستان یکی دیگر از رستوران‌های هتل هما تهران است که با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بسیار باکیفیت، لحظات فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

کافی‌شاپ هتل دارای یک فضای کلاسیک و دنج است که لحظاتی دلنشین را برای مهمان خود رقم می‌زند. کافی‌شاپ هتل با سبک و حال و هوای دهه ۵۰، یک فضای نوستالژی و شیک را برای مهمانان فراهم کرده است.

مجموعه آبی هتل هما

مجموعه آبی هتل، انتظار مهمانان را از یک هتل پنج ستاره برآورده می‌کند. استخر هتل توسط سیستم میکروب زدایی، به صورت منظم تصفیه می‌شود. سونای خشک و بخار، ماساژ، جکوزی و تونل مه از دیگر امکانات این مجموعه آبی می‌باشد.

سایر امکانات هتل هما تهران

  • پارکینگ
  • لابی
  • آسانسور
  • فضای سبز
  • مرکزخرید
  • اتاق سیگار
  • صندوق امانات
  • اتاق چمدان
  • فکس
  • فتوکپی
  • روزنامه
  • آتلیه
  • کافی‌نت
  • خودپرداز
  • سالن ورزشی
  • لاندری
  • خدمات بیدارباش
  • خدمات خانه‌داری
  • خدمات باربری
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • سیستم اعلام حریق
  • سیستم تهویه مطبوع
  • دستگاه واکس کفش
  • ترانسفر رفت و برگشت با هزینه
  • خدمات ویژه معلولین
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات

سخن پایانی

یکی از بهترین ویژگی‌های هتل هما، امکانات رفاهی آن است؛ با اینکه هتل هما در دهه ۵۰ تاسیس شده اما ارائه خدمات و امکانات هتل هما تهران بی‌نظیر است و اقامتی سرشار از آرامش را برای مهمانان خود رقم می‌زند. اقامت در این هتل و پیاده‌روی در خیابان زیبای ولیعصر، سفری دلچسب و خاطره‌انگیز را به یادگار می‌گذارد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments