اپلیکیشن مگنی، هر چه که در استرالیا نیاز دارید

ایرانیان مقیم استرالیا یا هر کشور خارجی می‌دانند که زندگی در یک کشور جدید چگونه است، هیجان، چالش و از همه مهم‌تر تلاش برای احساس تعلق. پیدا کردن دوست یا کسب و کار ایرانی در استرالیا، شرکت در ایونت‌های مخصوص ما فارسی زبان‌ها مثل عید نوروز و چهارشنبه سوری و خیلی از کار‌های دیگری که تصور کنید، به ما کمک می‌کنند که کم‌تر احساس غربت و تنهایی داشته باشیم.

حالا فکر کنید هر چیزی که در استرالیا نیاز دارید، در یک اپلیکیشن قرار گرفته. مگنی همراه شما در استرالیا است، چه بخواهید دوست یا کسب و کار ایرانی پیدا کنید یا به دنبال یک هم خانه هم زبان بگردید. مثل این است که تکه‌ای از ایران را درست در جیب خود داشته باشید! در ادامه بیشتر با اپلیکیشن مگنی آشنا خواهید شد.

چالش تنهایی ایرانی ‌های استرالیا

این غیرمعمول نیست که مردم تجربه مهاجرت را به عنوان یک ماجراجویی هیجان‌انگیز، پر از فرصت‌ها و شروع‌ جدید تصور کنند. و در حالی که این تصور درست است، اغلب جنبه‌ای از داستان وجود دارد که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، احساس تنهایی که می‌تواند در میان همه این تغییرات ایجاد شود.

تصور کنید که به استرالیا نقل مکان کرده‌اید و وطن، دوستان و خانواده خود را پشت سر گذاشته اید. در حالی که تصمیم برای مهاجرت با امید به زندگی بهتر و فرصت‌های بیشتر همراه است، احساس تنهایی و نداشتن دوست در کشور مقصد برای بسیاری از ساکنان ایرانی استرالیا اتفاق می‌افتد. خواه ناخواه سازگاری با فرهنگ و زبان و… به زمان نیاز دارد و در این میان داشتن یک دوست هم زبان است که تفاوت ایجاد می‌کند.

هر چه از اهمیت ارتباطات اجتماعی علی الخصوص در یک کشور دیگر بگوییم، کم گفتیم. فارسی زبان‌های دیگر به دلیل پشتوانه فرهنگی یکسان می‌توانند حامی خوبی برای ما باشند. اما وقتی وارد استرالیا می‌شوید، پیدا کردن ایرانی‌ها خودش تبدیل به چالشی دیگر می‌شود.

حالا تصور کنید بتوانید به راحتی در استرالیا دوستانی پیدا کنید که پیشینه، فرهنگ و شاید حتی هوس شما برای غذا‌های خوشمزه ایرانی را درک کنند. اینجاست که سوپر اپلکیشن مگنی به کارتان خواهد آمد و به شما کمک می‌کند با سایر ایرانیان نزدیک خود در استرالیا بر اساس مواردی مانند سن، جنسیت و… معاشرت کنید.

مگنی مانند یک شبکه اجتماعی برای دوستیابی در استرالیا عمل می‌کند. در کنار شرکت در ایونت‌ها، یا صرفا گپ زدن در مورد زندگی، از اینکه چقدر سریع این احساسات تنهایی می‌توانند سریع محو شوند، شگفت‌زده خواهید شد.

ا سترس روز‌ های اول مهاجرت

فرض کنید که تصمیم گرفتید به استرالیا مهاجرت کنید. احساس هیجان می‌کنید اما هزار و یک نگرانی بابت اجاره خانه تا خرید سیم کارت دارید. وقتی صحبت از مهاجرت به میان می‌آید، گردبادی از نگرانی‌ها می‌تواند ذهن شما را پر کند. طبیعی است که وقتی وارد یک کشور جدید می‌شوید، با ساز و کار خرید سیم کارت و باز کردن حساب و… آشنا نباشید و اول راهتان سردرگم شوید.

اگر به شما بگویم راهی وجود دارد که پروسه مهاجرتتان به استرالیا را چندین برابر آسان‌تر کنید، چه؟ پس باید با ولکام پک مگنی آشنا شوید.

تصور کنید روز اولتان در استرالیاست، مدت‌ها همچین روزی را تصور می‌کردید. ولکام پک مگنی دقیقاً همینجا در کنار شماست و مطمئن می‌شود که درگیری ذهنی نداشته باشید. از اجاره خانه و گرفتن سیم کارت گرفته تا افتتاح حساب بانکی و بسیاری از امکانات بیشتر. دیگر خبری از سرچ‌های بی پایان در گوگل نیست، چون هیچ سردرگمی در مورد اینکه از کجا شروع کنید وجود ندارد.

شرایط اسکانتان در اولین روز‌های مهاجرت به استرالیا، اصلی‌ترین نیاز شماست. قبل از مهاجرت، یک خانه برای شما در استرالیا کرایه می‌شود. به این ترتیب، هنگام ورود، وضعیت محل اقامتتان شفاف است. داشتن یک سیم کارت هم ضروری است و ولکام پک می‌تواند به شما کمک کند بدون دردسر یک سیم کارت دریافت کنید تا مشکل تلفن و اینترنت هم نداشته باشید.

و موضوع حساب بانکی؟ افتتاح حساب بانکی در یک کشور جدید می‌تواند شامل پیچ و خم کاغذبازی و رویه‌های گیج‌کننده باشد، اما ولکام پک همه چیز را ساده می‌کند. به همین خاطر کارت بانکی از قبل شارژ شده با قابلیت خرید از تمامی فروشگاه‌های استرالیا در اختیارتان قرار می‌گیرد. حالا که به استرالیا رسیده‌اید، می‌توانید همه این موارد مهم را بدون استرس و سردرگمی حل کنید. ولکام پک تلاش می‌کند تا مهاجرت شما را تا حد امکان راحت کند.

اگر به دنبال این هستید که زندگی جدید خود را در استرالیا بدون استرس شروع کنید، پس حتما سری به سوپر اپلیکیشن مگنی بزنید. با وجود مگنی در کنارتان، می‌توانید روی بخش‌های هیجان‌انگیز مهاجرت تمرکز کنید. کاوش در محیط جدید، ملاقات با افراد و استفاده از فرصت‌ها.

پیدا کردن آسان کسب و کار‌ های ایرانی در استرالیا

تا به حال برایتان پیش آمده که نیاز به یافتن خدمات و کسب کار‌های ایرانی در استرالیا مانند پزشک، معلم یا روانشناس داشته باشید، اما ندانید از کجا شروع کنید؟

چه به دنبال پزشکی باشید که زبان و فرهنگ شما را درک کند، معلمی که سوابق تحصیلی شما را بشناسد یا روانشناسی که بتوانید به زبان مادری با او صحبت کنید، مگنی پشتیبان شماست.

آن مواقعی را که هوس چشیدن غدا‌های ایرانی را دارید فراموش نکنیم. با مگنی، می‌توانید رستوران‌های ایرانی استرالیا را پیدا کنید. بنابراین، اگر فکر پیدا کردن مشاغل ایرانی متناسب با نیاز‌های شما در استرالیا تا به حال به ذهن شما خطور کرده است، آگهی مشاغل در مگنی چیزی است که شما به دنبال آن بودید. این کاربرد فقط برای راحتی نیست، بلکه در مورد ایجاد حس ارتباط و رفع نیاز‌های شما در استرالیا است.

اپلیکیشن مگنی را نصب کنید و ببینید که چگونه پیدا کردن مشاغل ایرانی را در استرالیا را آسان می‌کند.

این همه کاربرد، فقط در یک اپلیکیشن

مگنی زندگی شما در استرالیا را بسیار آسان‌تر می‌کند. چه به دنبال دوست یا کسب و کار‌های ایرانی باشید یا بخواهید یک مهاجرت بی استرس داشته باشید، با نصب اپلیکیشن مگنی می‌توانید با یک تیر، چند نشان بزنید و قدرت پیدا کردن هر چه که نیاز دارید را در همان لحظه خواهید داشت. دیگر نه جستجوی بی پایان و نه حدس و گمان.

ویژگی‌های زیادی هستند که باعث شده اند مگنی اپلیکیشن محبوب ایرانی‌های مقیم استرالیا باشد:

  • دوستیابی و معاشرت با ایرانیان در سراسر استرالیا
  • کشف کسب و کار‌های ایرانی درجه یک
  • ایجاد پروفایل در شبکه های اجتماعی ایرانی‌های استرالیا و به اشتراک گذاشتن علایق
  • پیدا کردن همسایه‌های ایرانی در محله‌های متنوع استرالیا
  • پیدا کردن متخصصان ایرانی

برای پیوستن به شبکه اجتماعی ایرانی‌های مقیم استرالیا آماده‌اید؟ هم اکنون مگنی را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله به مشکلات تنهایی، استرس روز‌های اول مهاجرت به استرالیا و سختی پیدا کردن متخصصان و کسب و کار‌های ایرانی پرداختیم. پس شما را با مگنی آشنا کردیم، اپلیکیشن اختصاصی ایرانی‌های مقیم استرالیا برای برطرف کردن هر نیازی که ممکن است داشته باشید. این اپلیکیشن به کمکتان می‌آید و به ما کمک می کند زندگی راحت‌تری در استرالیا داشته باشید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments