10 هتل برتر کیش

در سفر انتخاب هتل بعد از مقصد سفر یکی از کلیدی ترین بخش ها برای مسافران و گردشگران است.

هدف ما در این مقاله این است که با معرفی دقیق هتل ها و امکانات آن ها و مقایسه از نظر قیمت و نظرات مسافران به شما در بهترین اقامتگاه برای سفر همراه با تورمس کمکی کرده باشیم.

بهترین هتل های کیش در یک نگاه!

جزیره کیش از آن دسته مقاصدی است که دارای هتل و اقامتگاه های لوکس بی شماری می باشد.

اما برای لوکس بودن فاکتور های بسیاری از جمله مکان، امکانات ویژه و طراحی ساخت هتل در دسترس است.

در حال حاضر برای معرفی برترین هتل های کیش می توان به هتل های ترنج، داریوش، شایان، بین المللی کیش، پارمیس، مارینا، ویدا، پانوراما، آرامیس پلاس، امیرکبیر اشاره کرد!

 
1- هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یک هتل 5 ستاره با طراحی منحصر به فرد در نوع خودش، بر روی آب های خلیج فارس در سال ۱۳۹۴ احداث شد. این هتل در شمال غرب جزیره کیش قرار گرفته است. کلیه اتاق های هتل ترنج کیش، دریچه ای شیشه ای در کف اتاق و بالکن دارند که می‌توانید به راحتی از زیبایی های چشم نواز خلیج فارس و طلوع و غروب طلایی جزیره لذت ببرید. هتل دریایی ترنج کیش، با معماری متفاوت و مدرن ترین امکانات، در منطقه ای بکر و دلنشین پذیرای میهمانان عزیز است تا لحظاتی خاطره انگیز و دلپذیر را برای شما مسافران عزیز رقم بزند.

2- هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش، یکی از بهترین هتل های کیش و معروف ترین هتل های ایران است. هتل داریوش با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید، در شمال شرق این جزیره قرار دارد. این هتل، یکی از مدرن ترین و مجهز ترین هتل های کیش است. چشم انداز زیبای هتل هم از دیگر مزایای آن است. سواحل خلیج فارس به راحتی از داخل این هتل قابل مشاهده است. اقامت هتل داریوش کیش می تواند خاطره ای به یاد ماندنی و متفاوت برای میهمانان باشد. هتل داریوش کیش، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که لحظاتی مفرح را برای میهمانانش فراهم می کند. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین های ورزشی، تنها بخشی از امکانات آن است.

3- هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش، هتلی پنج ستاره است که در سال ۱۳۵۴ در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ مترمربع، افتتاح شد. این هتل، یکی از بزرگ ترین و مجلل ترین هتل های کیش است که در ۴ طبقه، ۱۹۱ اتاق و سوئیت لوکس دارد. هتل شایان کیش در یکی از بهترین مناطق جزیره، در نزدیکی ساحل درخشان و بسیاری از جاذبه های گردشگری کیش از جمله بزرگ ترین اسکله تفریحی آن، قرار گرفته است. اقامت در هتل شایان کیش با فضایی مدرن، امکانات رفاهی لوکس و چشم اندازی آرام بخش از اسکله و آب های نیلگون خلیج فارس، سفری خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

4- هتل بین المللی کیش

هتل 5 ستاره بین المللی کیش واقع در زیباترین و بهترین منطقه اقلیمی کشور، جزیره کیش در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید. ساختمان هتل در ۱۳ طبقه بنا و دارای ۳۴۲ باب اتاق و سویئت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و لذت بردن از تماشای زیبایی‌های دریای نیلگون خلیج فارس گردیده و همچنین نزدیک به مراکز خرید از جمله مرکز خرید مریم و ونوس می‌باشد. هتل کیش مفتخر است با پذیرایی به سبک ایرانی و ارائه خدمات در سطح بین الملل، نظر میهمانان گرامی خود را جلب نموده و آرزوی اقامتی آرام و به یادماندنی را برای شما عزیزان دارد.

5- هتل پارمیس کیش

هتل بین‌المللی پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش می‌باشد، که در آبان ماه سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید. ساختمان هتل با طراحی خاص و مدرن در ۷ طبقه بنا و دارای ۱۶۸ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد. موقعیت عالی هتل موجب دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله پردیس ۱ و ۲ و مناطق تفریحی جزیره گردیده است. هتل پارمیس با کادری آموزش دیده و مجرب، در فضایی دلپذیر و به یادماندنی، آرامشی بی‌حد و مرز را برای شما آرزومند است.

6- هتل مارینا کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است و همچنین فضای سبز آن با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای جذاب، هتل مارینا را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد. ساختمان هتل با معماری منحصر به فرد، همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر و چشم نواز و ساحل اختصاصی، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب نموده و تعریف جدیدی از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

7- هتل ویدا کیش

هتل پنج ستاره ویدا کیش، از بهترین و مدرن ترین هتل های کیش است. هتل پنج ستاره ویدا، از سال ۱۳۹۶، در ۱۰ طبقه افتتاح شد. این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش های بین المللی و پردیس بین الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که از این حیث دسترسی خوبی به جاذبه های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد. هتل ویدا با پرسنل آموزش دیده و حرفه ای و مدرن ترین امکانات و اتاق های مجهز، آماده میزبانی مسافران و میهمانان عزیز است.

8- هتل پانوراما کیش

هتل پنج ستاره پانوراما کیش واقع در بلوار رودکی در فرودین ماه سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده است. ساختمان این هتل نوساز در ۱۵ طبقه بنا و با برخورداری از ۲۶۷ باب واحد اقامتی همراه با امکانات رفاهی مدرن، انتخابی مناسب برای اقامت در جزیره کیش خواهد بود. قرارگیری مجموعه در بلوار رودکی موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره از جمله مرکز خرید سارینا ۲، زیتون و ساحل نیلگون خلیج فارس گردیده است. پرسنل مجرب هتل پانوراما میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

9- هتل آرامیس پلاس کیش

هتل 5 ستاره تازه تاسیس آرامیس پلاس کیش در آبان ماه سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید اشاره نمود. هتل پنج ستاره آرامیس پلاس کیش در ۱۴ طبقه و با ۱۷۱ باب اتاق و سوئیت به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

10- هتل امیرکبیر کیش

هتل 5 ستاره امیرکبیر یکی از هتل های تازه تاسیس در کیش است. این هتل در فضایی باز دارای سوئیت ها و اتاق‌هایی با امکانات رفاهی می‌باشد که در مجاورت مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش قرار دارد. پرسنل آموزش دیده هتل امیرکبیر با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشند تا اقامتی خاطره‌انگیز برایتان به ارمغان آورند.

در پایان امیدوارم از این مقاله استفاده و لذت کافی رو برده باشید و با انتخاب بهترین هتل در تور کیش سفر خوبی را تجربه کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments