جاهای دنج اطراف تهران برای پیک نیک و اجاره ویلا

احتمالا برای افرادی که در شهرهای پر جمعیت و شلوغی مثل تهران زندگی می‌کنند، گذراندن چند ساعتی در دل طبیعت یک تفریح لذت بخش باشد. در چنین شرایطی و برای فرار از دود و دم و شلوغی تهران بهترین راه اجاره ویلا اطراف تهران و سفر به شهرها و طبیعت اطراف تهران است. تهران به عنوان پایتخت کشور در کنار مزیت ‌های بیشماری که دارد، بیشترین سطح دغدغه‌ فکری، استرس و اضطراب فراوان و عدم تمرکز را برای شهروندان خود به ارمغان آورده ‌است. اغلب افرادی که در شهر تهران سکونت دارند فضای سبز و طبیعت دنج اطراف و داخل آن را نمی‌شناسند، به همین دلیل ما قصد داریم که شما را با تعدادی از این مناطق آشنا کنیم تا بتوانید آخر هفته ها و تعطیلات خود را با خیالی آسوده در دل طبیعت و به دور از هیاهو سپری کنید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

دشت لار دماوند

دشت لار دماوند

دشت لار یکی از مناطق بسیار زیبا و دیدنی در مرز استان تهران و استان مازندران و در دامنه‌ی قله‌ی دماوند است که قسمت شمالی و شمال شرقی آن در بخش لاریجان شهرستان آمل و قسمت جنوب و جنوب غربی آن در استان تهران قرار دارد. دشت لار از دیر باز یکی از تفرجگاه‌ های پادشاهان و پس از آن اهالی تهران بوده است و دارای جاذبه‌هایی مانند دشت شقایق، کوه‌های لار، آبشار سفید آب، دریاچه و سد لار، رودخانه‌هایی همچون لار، دیو آسیاب، سفید آب و بسیاری جاذبه‌های دیگر می‌باشد. برای رسیدن به دشت لار می‌ توانید از مسیر منطقه‌ی لواسان، مسیر جاده‌ی آبعلی، مسیر روستای گرمابدر شمیرانات و مسیر قدیمی و مال روی دشت هویج به این دشت زیبا بروید. نگران اقامت هم نباشید. اجاره ویلا دماوند تنها یکی از گزینه های پیش روی شماست. شما علاوه بر دماوند می توانید با طی مسیر کوتاهی به لواسان و یا حتی لاریجان رفته و در هر یک از این شهرستان ها ساکن شوید. پس از این بابت دغدغه ای نداشته باشید.

روستای وردیج و واریش

روستای وردیج و واریش

اگر در انتخاب مقصد آخر هفته خود در اطراف تهران سردرگم شده اید، این دو روستای چسبیده به هم گزینه مناسبی برای سفرهای کوتاه و فرار از شلوغی هستند. روستای وردیج و روستای واریش در شمال غرب پایتخت قرار گرفته اند. از جذابیت های سفر به این روستا ها می توان به تماشای باغ های سرسبز، درختان پر تراکم، رودخانه و چشمه، مسیرهای پیاده روی و کوهنوردی اشاره کرد. برای رسیدن به این روستا ها وارد بزرگراه تهران به کرج شوید، در این محور به سمت وردآورد بروید تا تابلوی ورودی روستاها را ببینید. برای اقامت و شب ماندن هم می توانید در خانه های روستایی ساکن شوید و هم با اجاره سوئیت کرج در مسیر رفت و برگشت هم کمی تفریح کنید. به هرحال یادتان باشد که در ایام پر مسافر باید از قبل برای رزرو اقامتگاه اقدام کنید.

آبشار گزو

آبشار گزو منطقه‌ای بکر و بسیار فوق‌العاده است که به دلیل دسترسی سختی که دارد گردشگران زیادی به آن مراجعه نمی کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به پیاده‌ روی در دل جنگل‌ های سرسبز‌، کوهنوردی و صخره‌ نوردی علاقه دارید، سفر به آبشار گزو یک تجربه بی نظیر و استثنایی برای شما خواهد بود.

اینجا موقعیتی ایده آل برای برپایی پیک نیک های چند ساعته تا دو روزه دارد و البته به شرطی که سفر شما در نیمه اول سال باشد، برای رسیدن به این محل باید دو ساعت رانندگی کنید، در نزدیکی سوادکوه و چسبیده به امامزاده های مشهور گزو این آبشار واقع شده است.

لواسان

لواسان

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات است که در 50 کیلومتری مرکز تهران قرار دارد. حتی اگر تهرانی نباشید و برای اولین بار قصد سفر به این شهر را داشته باشید هم قطعا نام لواسان را زیاد شنیده‌اید. این منطقه را بیشتر در فیلم‌ ها و مستندهای تلویزیونی به عنوان یکی از مناطق خوش آب و هوا در اطراف تهران که باغ‌های زیادی دارد، می‌شناسیم که دور از واقعیت هم نیست. با سفر به این منطقه برای پیک نیک و گردشی یک روزه می‌توانید از سد لتیان و پارک ساحلی دریاچه هم دیدن کنید. همچنین اگر قصد دارید چند روزی را در سفر باشید، می توانید در مناطق سرسبز و بکر اطراف لواسان چادر زده و اقامتی یک تا چند روزه و خاطره‌ انگیز داشته باشید. با این حال اگر از آن دسته افرادی هستید که باید حتما شب را در خانه بگذرانید می توانیم به شما اجاره ویلا لواسان را پیشنهاد کنیم. با این کار هم امنیت بیشتری دارید و هم احساس راحتی بیشتری را در سفر تجربه خواهید کرد.

سایر مناطق محبوب اطراف تهران

دهستان لفور، فیل‌بند، تنگه واشی، کردان، سد لتیان، دریاچه شورمست، آبشار هریجان،آبگرم لاریجان، غار رودافشان، غار یخ مراد، شهرستانک، روستای برغان و روستای افجه از دیگر گزینه های محبوب در بین گردشگران برای سفر اطراف تهران می باشد.

اجاره ویلا در دنج ترین جاهای اطراف تهران

اگر به دنبال اجاره ویلاهای دنج در نقاط دنج اطراف تهران برای پیک نیک های آخر هفته تان می گردید پیشنهاد ما به شما این است که سری به وبسایت های اجاره ویلا به صورت آنلاین بزنید. مجموعه گردشگری لیدوماتریپ یک پلتفرم رزرواسیون آنلاین اقامتگاه با بیش از 5 سال سابقه تخصصی در حوزه رزرو آنلاین اقامتگاه است که از طریق آن می توانید انواع مختلف اقامتگاه را از ویلاهای لوکس و لاکچری و استخردار تا سوئیت های ارزان تر و انواع دیگر اقامتگاه را مشاهده کرده، با یکدیگر مقایسه کنید و مناسب ترین گزینه را انتخاب و رزرو نمایید. همچنین مزیت دیگر این سامانه قابل اطمینان بودن و پشتیبانی دائمی و 24 ساعته آن است. 

 

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments