سرور مجازی اروپا با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

سرور مجازی اروپا که به اختصار VPS اروپا نیز نامیده می‌شود، در واقع چیزی مابین هاست اشتراکی و سرور اختصاصی است. به عبارتی، برای ساخت سرور مجازی خارجی، یک سرور اختصاصی با منابع گسترده را به سرورهایی با منابع محدودتر تقسیم می‌کنند. گرچه این سرورهای به‌وجود آمده که با نام سرورهای مجازی از آنها یاد می‌شود، همگی روی یک سرور اختصاصی قرار دارند، اما منابعشان (به جز پردازنده) کاملا از هم مجزاست.

سرور اروپا ، تمامی ویژگی‌های یک سرور مجازی را داراست، با این تفاوت که در خارج از مرزهای ایران ارائه می‌شود. این سرورها، برای سازماندهی برنامه‌های کوچک و وب‌سایت‌هایی با منابع کم، بسیار کاربردی خواهند بود؛ زیرا با خرید سرور مجازی اروپا همچون سرور مجازی آلمان منابعی چون پردازنده، رم و فضا به اندازه‌ی معقولی که پاسخگوی نیازهای شما باشد، در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ پس هیچ نگرانی از این بایت نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که اجاره یا خرید vps اروپا با سیستم‌عامل‌های لینوکس و ویندوز و همچنین نصب سیستم‌عامل دلخواه برای شما امکان‌پذیر است. شرکت توشن با استفاده از سریع‌ترین و پرقدرت‌ترین سخت‌افزارهای موجود و همچنین پشتیبانی 24 ساعته و رایگان، می‌تواند به‌طور کامل پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد.

برتری و مزیت خرید سرور اروپا

پهنای باند بالای سرور اروپا

به‌دلیل زیرساخت‌های قوی و شبکه‌ی وسیع اینترنتی و مخابراتی اروپا، سرور اروپا، با پهنای باند بسیار زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این موضوع، به ویژه برای وب‌سایت‌هایی که دانلود و آپلود بسیار بالایی دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

آپتایم بالا (uptime)

آپتایم بالا و در دسترس بودن سرور مجازی خارج از کشور، سبب شده است که سرور اروپا از کیفیت بالاتری نسبت به سرورهای ایرانی برخوردار باشد.

استفاده از سخت‌افزارهای باکیفیت در کانفیگ VPS خارج​

عموما سرور های مجازی اروپا از کیفیت بالایی برخوردارند، زیرا سرورهای خارجی، همواره نسبت به بروزرسانی سخت‌افزارهای خود، اقدام می‌کنند. این امر، به این علت است که در اروپا، سخت‌افزارها از قیمت پایینی برخوردار هستند.

کاربرد طلایی سرور مجازی خارج از کشور

در پاره‌ای از موارد، شما برای برقراری ارتباط و یا مشاهده‌ی محتویات یک وب‌سایت، به ip خارج از ایران نیاز دارید. علاوه بر آن، ممکن است که مخاطبان و مشتریانی خارج از مرزهای ایران داشته باشید، در این شرایط است که استفاده از سرور مجازی اروپا، بهترین انتخاب پیش‌روی شما خواهد بود. با استفاده از این سرورها، فاصله‌ی کمتری میان سرور و کاربر، برای انتقال اطلاعات به‌وجود می‌آید.

مهمترین مسأله در سرور اروپا ابری تعداد زیاد سرورهاست
شما بر روی یک سرور فیزیکی نیستید
مجموعه ای گسترده از سرورها با تکنولوژی Openstack & Ceph
سرور مجازی خارجی ارزان و با کیفیتی دریافت می‌کنید.
بهترین vps خارجی با خرید اشتراک vps در شرکت توشن امکان‌پذیر است

دسترسی vps اروپا

دسترسی به سرورهای مجازی لینوکس خارج و همین‌طور سرورهای مجازی ویندوز خارج بر اساس نوع سیستم‌عاملی که دارند به ترتیب SSH وRemote desktop است. سرور مجازی خارج از کشور ، که توسط شرکت توشن به شما ارائه می‌شود، علاوه بر امتیازات گفته‌شده، دارای دسترسی VNC هم هستند. VNC به شما امکان می‌دهد، تحت هر شرایطی و حتی در زمانی که امکان ری موت و یا ssh به سرور هم وجود نداشت، برقراری ارتباط از طریق VNC میسر گردد. در این شرایط، هیچ گونه محدودیتی، از نظر بسته‌بودن پورت‌ها (port) و یا اعمال محدودیت در سرور اروپا وجود نخواهد داشت.

قیمت سرور مجازی اروپا​

شما برای خرید سرور مجازی ، وابسته به موقعیت جغرافیایی که دارند، هزینه‌ی متفاوتی را پرداخت خواهید کرد. از مهم‌ترین دلایل این امر، می‌توان به متفاوت بودن هزینه‌های نگهداری سرور در کشورهای مختلف اشاره کرد. برای مثال، هزینه‌ی انرژی و برق مصرفی سرورها در آمریکا بسیار متفاوت‌تر و بعضا گران‌تر از هزینه‌های برق مصرفی همان سرور در آلمان باشد. بنابراین، هزینه خرید VPS خارج، بسیار به صرفه‌تر از هزینه‌ای است که برای خرید سرور مجازی خارج با کانفیگ مشابه از امریکا تهیه می‌کنید.

مهم ترین کاربردهای سرور مجازی اروپا

مهم‌ترین کاربرد در انتخاب سرورهای مجازی در موقعیتی خارج از ایران می‌تواند به دلیل رنج آی پی دریافتی آن باشد. این سرورها دارای آی پی اختصاصی کشوری هستند که در آن بناشده‌اند. برای دسترسی‌های ویژه و یا ارتباط به وب‌سایت‌هایی که حتماً برای دیدن محتویات آنها نیاز به Ip ای خارج از ایران است، مناسب هستند. VPS خارج برای کاربرانی که بازدیدکنندگان وب‌سایتشان در خارج از ایران هستند مناسب است. این امر موجب می‌شود فاصله‌ای کمتری مابین سرور و کاربر برای انتقال اطلاعات به وجود آید.

جهت خرید سرور مجازی اروپا می توانید از طریق شماره تلفن 02191006996 با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments