راهنمای انواع روش های مهاجرت به کشورهای مختلف با علاالدین مهاجر

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که حس می‌کنید هر جایی از کره زمین که پیشرفت بیشتری برای شما به ارمغان داشته باشد، جای مناسب شما برای زندگی است و در واقع به دنبال مهاجرت از ایران هستید، باید به این نکته رسیده باشید که در مسیر مهاجرت بهتر است با یک موسسه مهاجرتی همراه شوید. موسسه علاالدین مهاجر یکی از این موسسه های مهاجرتی در ایران است که با داشتن یک شعبه در تورنتو کانادا به مهاجران این اطمینان خاطر را می‌دهد که به راحتی تمام مراحل مهاجرت خود را به این موسسه بسپارند. علاالدین مهاجر سال ها تجربه در زمینه مهاجرت دارد و با داشتن صدها پرونده موفق و کارشناسان مجرب و حرفه‌ای در این زمینه خیال فرد را از هر جهت راحت می‌کند. در ادامه به انواع روش های مهاجرتی که علاالدین مهاجر به متقاضیان پیشنهاد می‌کند همراه باشید.

اخذ اقامت با ثبت شرکت

یکی از روش‌های مهاجرت به کشورهای مختلف، ثبت شرکت در کشور مقصد است که برای صاحبان مشاغل و یا کسانی که به دنبال راه‌انداختن شرکت شخصی خودشان در کشوری دیگر هستند، پیشنهاد می‌شود. اکثر کشورهای بزرگ با ثبت شرکت در کشورشان موافق هستند چراکه در کنار ایجاد شغل یک سرمایه گذاری عالی به حساب می‌آید. در علاالدین مهاجر ثبت کشور برای کشورهای کانادا، اسپانیا، دبی، انگلستان، پرتغال، فرانسه، هلند انجام می‌شود که پس از گذراندن این پروسه می‌توانید اقامت کشور مقصد را دریافت نمایید. همچنین لازم به ذکر است که علاالدین مهاجر با داشتن دفتر فعال در تورنتو، در پروسه مهاجرت به کانادا با روش برنامه انتقال درون شرکتی ICT بسیار حرفه‌ای و قدرتمند فعالیت دارد.

اخذ اقامت از طریق ویزای کار یا جاب آفر

اخذ اقامت از طریق ویزای کار نیز، یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کشورهای خارجی است. در این روش، متقاضی ابتدا باید از یک کارفرمای خارجی پیشنهاد شغلی دریافت کند. سپس، با استفاده از این پیشنهاد شغلی، می‌تواند برای ویزای کار اقدام کند. مزیت اصلی این روش، امکان اخذ اقامت دائم و شهروندی پس از مدتی کار در کشور مقصد است. همچنین، متقاضیان می‌توانند در کشوری دیگر کار کنند، درآمد کسب کنند و تجربه کاری جدیدی کسب کنند. اما مهم‌ترین شرط اخذ ویزای کار، داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای خارجی است. همچنین، متقاضیان باید شرایط خاصی مانند مدرک تحصیلی و سابقه کار مرتبط با شغل مورد نظر، سطح زبان مورد نیاز کشور مقصد، سلامت جسمی و روانی و عدم سابقه کیفری را داشته باشند.

مراحل اخذ ویزای کار معمولاً به شرح زیر است: انتخاب کشور مقصد، جستجوی کار، دریافت پیشنهاد شغلی، آماده‌سازی مدارک، اخذ ویزا. علاالدین مهاجر برای کشورهای کانادا، آلمان، انگلستان، اسپانیا از طریق ویزای کار یا جاب آفر برای متقاضیان اقامت اخذ می‌کند و شما می‌توانید با خیالی راحت مراحل اخذ اقامت ویزای کار خود را از طریق علاالدین مهاجر دنبال کنید.

اخذ اقامت از طریق خرید ملک

در روش اخذ اقامت از طریق خرید ملک، متقاضی با خرید ملک در کشور مورد نظر، می‌تواند اقامت آن کشور را دریافت کند. شرایط اخذ اقامت از طریق خرید ملک در هر کشوری متفاوت است، اما به طور کلی، متقاضیان خرید ملک باید این شرایط را داشته باشند: داشتن تمکن مالی کافی برای خرید ملک، داشتن سلامت جسمی و روانی، نداشتن سابقه کیفری و غیره.

مراحل اخذ اقامت از طریق خرید ملک معمولاً به شرح زیر است:

انتخاب کشور مقصد: اولین قدم در اخذ اقامت از طریق خرید ملک، انتخاب کشور مقصد است. متقاضی باید کشوری را انتخاب کند که شرایط خرید ملک و اقامت در آن کشور برای وی قابل دسترس باشد.

خرید ملک: پس از انتخاب کشور مقصد، متقاضی باید اقدام به خرید ملک در آن کشور کند.

اخذ اقامت: پس از خرید ملک، متقاضی باید برای اخذ اقامت آن کشور اقدام کند.

اخذ اقامت از طریق خرید ملک در علاالدین مهاجر برای کشورهای ترکیه، اسپانیا، یونان و قبرس انجام می‌شود.

اخذ اقامت از طریق تحصیلات

اخذ اقامت از طریق تحصیلات که برای دانشجویان و متقاضیان علاقه‌مند به تحصیل در کشورهای خارجی مناسب است، یکی دیگر از روش‌های مهاجرت می‌باشد. در این روش، متقاضی با تحصیل در یک دانشگاه یا موسسه آموزشی در کشور مورد نظر، می‌تواند اقامت آن کشور را دریافت نماید. شرایط اخذ اقامت از طریق تحصیلات در هر کشوری متفاوت است. اما به طور کلی، متقاضیان تحصیلات باید شرایط زیر را داشته باشند: داشتن مدرک تحصیلی معتبر، داشتن مدرک زبان معتبر، تمکن مالی کافی برای تحصیل و زندگی در کشور مورد نظر. مراحل اخذ اقامت از طریق تحصیل به شرح است:

انتخاب کشور مقصد: اولین قدم در اخذ اقامت از طریق تحصیلات، انتخاب کشور مقصد است. متقاضی باید کشوری را انتخاب کند که شرایط تحصیل و اقامت در آن کشور برای وی قابل دسترس باشد.

اخذ پذیرش از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی: پس از انتخاب کشور مقصد، متقاضی باید برای اخذ پذیرش از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی در آن کشور اقدام کند.

ارائه مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی: پس از اخذ پذیرش، متقاضی باید برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کند.

تحصیل در کشور مورد نظر: پس از ورود به کشور مورد نظر، متقاضی باید در دانشگاه یا موسسه آموزشی مورد نظر تحصیل کند.

این روش در علاالدین مهاجر برای کشورهای مختلفی از جمله کانادا انجام می‌شود، اما برای بورسیه و فاند اقدام نمی‌شود و فقط پذیرش با داشتن مدارک کامل و پرداخت هزینه صورت می‌گیرد.

سایر روش های مهاجرتی

علاوه بر روش‌های مهاجرتی ذکر شده در بالا، روش‌های مهاجرتی دیگری نیز وجود دارند که متقاضیان می‌توانند برای مهاجرت به کشورهای خارجی از آن ها استفاده کنند. برخی از این روش ها عبارتند از:

مهاجرت از طریق ازدواج: در این روش، متقاضیان با ازدواج با یک فرد تبعه یک کشور خارجی، می‌توانند اقامت آن کشور را دریافت کنند.

مهاجرت از طریق تولد: در برخی کشورها، کودکانی که در آن کشور متولد می‌شوند، شهروند آن کشور محسوب می‌شوند.

مهاجرت از طریق پناهندگی: در این روش، متقاضیان با ادعای داشتن شرایط پناهندگی، می‌توانند در یک کشور خارجی پناهندگی دریافت کنند.

روش‌های مهاجرتی مختلف به نسبت کشور مقصد متفاوت خواهد بود. به طور مثال: روش ویزای خود حمایتی یا D7 پرتغال از روش‌های اخذ اقامت است که علاالدین مهاجر به صورت تخصصی برای متقاضیان انجام می‌دهد. دریافت ویزای خود حمایتی پرتغال یکی از روش‌های آسان برای مهاجرت به پرتغال و اروپا می‌باشد و برای افرادی که توانایی مالی خوبی دارند، بسیار انتخاب مناسبی است. برای آشنایی بیشتر با تمامی روش‌های مهاجرت به هر کشور می‌توانید به سایت علاالدین مهاجر مراجعه کنید و در صورت تمایل با پر کردن فرم ارزیابی، مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب علاالدین دریافت کنند.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments