تور انگلیس

اگر تصمیم گرفته‌اید به یکی از کشور‌های اروپایی سفر کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً یکبار تور کشور انگلستان را امتحان نمایید. برای این منظور می‌توانید شخصاً بلیط تهیه کرده و وارد کشور انگلستان شوید و یا اینکه تور انگلیس را ثبت نام نمایید. البته ما به شما راهکار دوم یعنی رزرو تور انگلیس را پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد که دلیل چنین پیشنهادی چیست و با استفاده از تور انگلیس چه خدماتی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

چرا تور انگلیس با استقبال زیادی مواجه می‌شود؟

طبق آماری که کارشناسان مؤسسه گردشگری قصران گشت از میزان استقبال مسافران برای تور‌های خارجی تهیه کرده‌اند مشخص شده است که تور انگلیس با استقبال بسیار زیادی مواجه شده و هر سال مردم زیادی از کشور تمایل دارند که به انگلستان بروند. اما دلیل این استقبال چیست؟

کشور انگلستان دارای زیبایی‌ها و جاذبه‌های بسیار زیادی است که برای مثال می‌توان به جزایر زیبای بریتانیا، شهر‌هایی با قدمت تاریخی بسیار طولانی و حتی نزدیک به قرون وسطی‌، جشن‌های و فستیوال‌ها هیجان‌انگیز، تنوع در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، دسترسی به شهر‌های مختلف کشور انگلستان با استفاده از قطار و اتوبوس‌هایی با بهترین امکانات و غیره اشاره کرد.

هزینه تور انگلیس چقدر می‌شود؟

کافی است که شما با چند آژانس مسافرتی معتبر صحبت کرده و یا اینکه وارد وبسایت آن‌ها شوید و قیمت انواع تور انگلیس در بین آژانس‌های مسافرتی را با یکدیگر مقایسه نمایید .قطعاً متوجه تفاوت قیمت فاحش بین آن‌ها خواهید شد. به طور کلی چند عامل بر روی هزینه تور انگلیس تأثیر می‌گذارد:

  1. شما کدام یک از شهر‌های کشور انگلستان را به عنوان مقصد انتخاب کردید؟ برای مثال اگر به لندن که مرکز کشور انگلستان است بروید مسلماً چون قیمت‌ها نسبت به شهر‌های دیگر بالاتر است هزینه تور برای شما گران‌تر تمام خواهد شد.
  2. آژانس هواپیمایی چه خدماتی را برای تور انگلیس در نظر گرفته است؟ آیا کلیه خدمات گردشگری را برای شما در نظر گرفته است یا خیر.
  3. آیا یک هتل درجه یک را برای شما رزرو شده است؟
  4. اگر شما برای بلیط رفت و برگشت به سراغ بلیط‌های فرست کلاس بروید هزینه تور انگلیس برای شما گران‌تر تمام خواهد شد و این موضوعی است که قطعاً آژانس‌های هواپیمایی به شما اطلاع خواهند داد.
  5. از طرف دیگر این موضوع بسیار مهم است که شما چه زمانی برای خرید تور انگلیس اقدام کرده‌اید. کارشناسان فروش مؤسسه مهاجرتی بار‌ها از مسافرین خواسته‌اند که برای رزرو تور به هیچ عنوان در دقیقه ۹۰ اقدام نکنند چون در این زمان هم امکان پر شدن ظرفیت تور وجود دارد و هم از تخفیف‌های ویژه بی‌نصیب خواهند ماند. اگر شما خرید زود هنگام تور انگلیس را انجام دهید تخفیف‌های ویژه این مؤسسه به شما تعلق گرفته و در نتیجه می‌توانید بهترین تور انگلیس را بالاترین خدمات و کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید.

برای رزرو تور انگلیس چکار کنیم؟

همانگونه که برای شما توضیح دادیم خدماتی که هر یک از آژانس‌های هواپیمایی برای تور انگلیس در نظر گرفته‌اند کاملاً متفاوت خواهد بود. از طرفی در هر یک از آژانس‌های هواپیمایی نیز شما تنوع زیادی را در بین تور‌های انگلیس مشاهده خواهید کرد. بنابراین اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که یک آژانس هواپیمایی معتبر را انتخاب کرده و سپس در مورد تور‌ها از آن‌ها سؤال بپرسید.

اگر شما به سراغ مؤسسه مهاجرتی قصران گشت می‌روید کارشناسان باید خدمات در نظر گرفته شده برای انواع تور انگلیس شامل کیفیت هتل، سطح بلیط رفت و برگشت، خدمات گردشگری و موارد دیگر را به طور کامل برای شما توضیح داده و با حوصله به سؤالات شما پاسخ دهند. از طرف دیگر کارشناسان قصران گشت، بحث تخفیف‌های ویژه را نیز برای شما مطرح کرده و در صورتی که زودهنگام برای خرید تور اقدام کرده باشید در همان ابتدا این تخفیف را برای شما اعمال خواهند کرد. در کنار این موارد، کارشناسان فروش در مورد شهر مقصد نیز توضیحات کاملی را برای شما ارائه کرده و در مورد برنامه گردشگری برای دیدن کردن از شهر‌های دیگر کشور انگلستان نیز با شما صحبت می‌کنند. در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید براساس خدمات مد نظر و بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌خواهید کدام یک از تور‌های کشور انگلستان را رزرو نمایید.

برای رزرو تور انگلیس چه مدارکی نیاز است؟

قطعاً شما برای ورود به کشور انگلستان به ویزای انگلیس نیاز دارید. بنابراین قبل از اینکه به فکر رزرو تور انگلیس باشید باید مراحل قانونی کار جهت دریافت ویزا را انجام دهید. شاید این موضوع برای شما یک مانع به نظر برسد چون دقیقاً نمی‌دانید برای دریافت ویزای توریستی انگلیس باید به چه صورت عمل کنید اما اصلاً نگران نباشید. در صورتی که تحت نظر مؤسسه مهاجرتی قصران گشت عمل می‌کنید ما به شما قول می‌دهیم که تمامی فرآیند کار جهت دریافت ویزای انگلستان را برای شما انجام خواهیم داد.

برای دریافت این ویزا شما باید گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار، گذرنامه‌های قبلی، تمکن مالی، گزارشی از گردش حساب ۳ تا ۶ ماه اخیر، اصل و ترجمه شناسنامه، ارائه دعوتنامه در صورت دارا بودن، ارائه گواهی اشتغال به کار و همچنین سابقه بیمه، رزرو بلیط رفت و برگشت و واچر هتل را در اختیار مؤسسه مهاجرتی قصران گشت قرار دهید تا در اولین فرصت ممکن درخواست برای دریافت ویزای توریستی صادر شده و شما بتوانید هر چه زودتر ویزا را به دست بیاورید. در صورتی که مدارک شما کامل باشد و در ثبت درخواست مشکلی به وجود نیاید معمولا ۶ تا ۷ هفته کاری زمان لازم است تا ویزا برای شما صادر گردد.

سخن پایانی

درست است که تور انگلیس با هدف مسافرت برگزار می‌شود ولی به هر حال شما باز هم به افراد کاربلد نیاز دارید تا پروسه دریافت ویزای انگلیس را برای شما انجام داده، بهترین تور انگلیس را برای شما رزرو کنند و شما بتوانید یک سفر خاطره‌انگیز داشته باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان مؤسسه مهاجرتی قصران گشت در ارتباط باشید تا کلیه امور قانونی برای شما انجام گرفته و یک تور انگلیس با بهترین قیمت و بالاترین سطح خدمات برای شما رزرو شود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments