اخذ ویزای امارات در کمترین زمان با فلایتیو

کشور امارات متحده‌ی عربی و شهر دبی در جنوب خلیج همیشه فارس، مقصدی است که بسیاری از مردم جهان و از جمله هموطنان عزیزمان را به خود دعوت می‌کند. این کشور کوچک حدودا 20 شهر دارد که از میان آنها کلانشهر دبی از همه معروف‌تر و مهم‌تر است. شهرهایی همانند ابوظبی، شارجه، رأس الخیمه و العین سایر شهرهای معروف امارات هستند. بنابراین بیشترین تقاضای دریافت ویزای امارات برای مسافرت به شهر دبی صورت می‌گیرد که به شهر آسمان‌خراش‌ها، شهر تجملات، شهر شگفت‌انگیز و… معروف است و همانقدر که از نظر جذابیت‌های گردشگری اهمیت دارد، از نظر تجاری نیز مهم است.

بنابراین دبی که در نزدیکی ایران است، یکی از مقاصد مهم برای گردشگری و اهداف تجاری-اداری به شمار می‌آید. به ویژه این که دریافت ویزا برای امارات کار سختی نیست و مسافران به راحتی می‌توانند برای سفر به دبی ویزا دریافت نمایند. اگر به دنبال سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای دریافت ویزا هستید، از شرکت‌های مسافرتی کمک بگیرید. فلایتیو یکی از این شرکت‌های معتبر است که دریافت ویزای دبی را در کمترین زمان ممکن برای شما میسر می‌کند. هزینه ویزای امارات در فلایتیو کمترین قیمت در بین همه‌ی شرکت‌ها است و همچنین می‌توانید بعد از خرید از پشتیبانی حرفه‌ای آن‌ها نیز استفاده کنید.

آیا سفر به امارات نیاز به ویزا دارد؟

ویزا به منزله‌ی اجازه‌ی ورود افراد به خاک کشوری به جز سرزمین مادری‌شان است. بعضی از کشورها توافقاتی با هم دارند که مجوز ورود شهروندانشان به خاک یکدیگر را بدون ویزا می‌دهند. به عنوان مثال مسافرت به امارات برای صاحبان پاسپورت بعضی از کشورها مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن و… برای اقامت 30 روزه بدون نیاز به ویزا صورت می‌گیرد. صاحبان پاسپورت شینگن نیز می‌توانند به مدت ۹۰ روز بدون ویزا در دبی اقامت داشته باشند. اما برای دارندگان گذرنامه‌های ایرانی دریافت ویزای امارات ضروری است.

بنابراین ممکن است افراد دوتابعیتی اگر بخواهند با پاسپورت غیرایرانی‌شان به دبی سفر کنند، به ویزا نیاز نداشته باشند. این قانون برای دارندگان یک گذرنامه که تنها پاسپورت ایرانی دارند، صادق نیست و دریافت ویزا پیش از سفر به دبی و امارات ضروری است.

ویزای امارات به صورت آنلاین صادر می‌شود

هر چند که دارندگان پاسپورت ایرانی برای سفر به دبی باید ویزا دریافت کنند اما این کار بسیار ساده است و به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام پذیر است. ویزای امارت باید به صورت یک برگه‌ی کاغذی باشد که در فرودگاه آن را به مأمورین مهاجرت نشان می‌دهید. پس دلیل این که لازم نیست استیکر ویزا به پاسپورت شما الصاق شود، نیازی به رفتن به مکان خاصی برای دریافت ویزا نخواهید داشت.

برای دریافت ویزای آنلاین می‌توانید از سایت فلایتیو کمک بگیرید. برای این کار واژه‌ی Flightio را در گوگل تایپ کرده و وارد این سایت بشوید. کارشناسان فلایتیو در زمانی کم، بین 2 تا 5 روز و با شرایطی مناسب، برای شما ویزا دریافت می‌نمایند و عکس ویزا را برای شما ارسال می‌کنند. شما با انجام یک کار ساده یعنی پرینت گرفتن، صاحب ویزا خواهید شد.

انواع ویزاهای امارات

کشور امارات و به ویژه شهر دبی یک مکان توریستی است که در سراسر سال از تمام جهان مسافر می‌پذیرد. بنابراین یکی از انواع مهم ویزاهای این کشور توریستی است که به صورت کوتاه‌مدت صادر می‌شود. اما افرادی که به منظورهای دیگر نظیر اقامت کاری و تحصیل به دبی می‌روند می‌توانند ویزای بلندمدت دریافت نمایند که این ویزا تحت عناوین ویزاهای کاری یا تحصیلی) صادر می‌شود.

شرایط اخذ ویزای امارات

اخذ ویزا برای کشور امارات شرایط ساده‌ای دارد. تنها کافی است که تصویر دیجیتال مدارک لازم را در تلفن همراه یا رایانه‌خود بارگذاری کنید و به یکی از آژانس‌های معتبر گردشگری یا شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات سفر بسپارید. توجه داشته باشید در ایران تنها توسط این شرکت‌ها امکان گرفتن ویزا وجود دارد و بنابراین شما نه تنها نیاز ندارید به سفارت امارات مراجعه کنید، بلکه با یک تماس ساده یا چند کلیک و پرداخت هزینه ویزای امارات به کارگزاران شرکت‌ها موفق به دریافت ویزای امارات خواهید شد.

این هزینه برای افراد بزرگسال برای یک سفر ۱۰ روزه مبلغ ۲۹۹ درهم و برای سفر 30 روزه۳۱۰ درهم است. هزینه‌ی صدور ویزا برای افراد زیر ۱۶ سال ۱۵۰ درهم بوده که معادل آن به ریال شرکت‌های کارگزار دریافت ویزا، به همراه کارمزد لازم و منطقی پرداخت می‌شود.

زمان اقامت با ویزای توریستی در امارات

ویزای توریستی امارات به صورت ۳۰ یا ۶۰ روزه صادر می‎شود. یکی از انواع این ویزا سینگل دبی است که برای یک‌بار ورود به این کشور مناسب است. ویزای مولتی دبی نوع دیگر ویزای توریستی است که امکان چندبار ورود به این کشور را می‌دهد. به این ترتیب اگر قصد دارید در بازه‌ی زمانی چند روزه به دبی رفته، از آن خارج شده و بار دیگر به امارات باز گردید، از ویزای مولتی دبی استفاده کنید.

هم ویزاهای ۳۰ روزه و هم ویزای ۶۰ روزه به دو صورت سینگل و مولتی صادر می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به شرایط سفر خود، نوع ویزای مناسب را انتخاب نمایید. البته اگر ویزای 30 روزه بگیرید و نیاز به اقامت بیشتری در دبی داشته باشید می‌توانید هزینه‌ی تمدید ویزا را در درون کشور امارات پرداخته و بدون خروج از این کشور، مدت اقامت خود را افزایش دهید.

اخذ ویزای امارات به صورت بلند مدت

ویزاهای بلندمدت که به صورت ویزای تحصیلی و کاری صادر می‌شوند، تا ۵ سال اعتبار دارند که شرایط آنها متفاوت است و از طریق پذیرش دانشگاه، خرید ملک و یا سرمایه‌گذاری ممکن است. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای چنین ویزاهایی بهتر است با یک شرکت مسافرتی معتبر مانند فلایتیو تماس بگیرید تا کارشناسان، بسته به شرایط شما، توضیحات لازم را داده و مدارک لازم برای دریافت ویزا را به شما اعلام نمایند.

ویزای کار و تجارت امارات

ویزای کار و تجارت یکی از انواع ویزاهای بلندمدت امارات است که فرد متقاضی می‌تواند با ارائه‌ی مدارک معتبر، برای خود و خانواده‌اش دریافت نماید. این ویزا به منظور کارآفرینی در دبی انجام می‌شود و فردی که بخواهد کسب ‌و کاری را در کشور امارات تأسیس نماید، می‌تواند آن را دریافت کند.

برای این منظور فرد باید ثابت کند که یک کارآفرین موفق بوده، صاحب اکثریت سهام یک استارت‌آپ است و یا دارای یک ایده یا طرح تجاری است که در امارات آن را بنیان می‌گذارد. اگر چنین شرایطی را دارید، می‌توانید با ارسال مدارک لازم ویزای بلندمدت کسب وکار را دریافت نموده و برای اقامت در دبی اقدام نمایید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای امارات

شما برای اخذ ویزای توریستی کشور امارات به مدارک کمی نیاز دارید که با فرستادن تصویر واضح آنها به فلایتیو، می‌توانید در کمترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید. این مدارک عبارتند از:

  • تصویر صفحه‌ی اول پاسپورت (با مدت اعتبار بیش از ۷ ماه)
  • تصویر صفحه‌ی اول شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر عکس پرسنلی با پس‌زمینه‌ی سفید

در ارائه‌ی این تصاویر با کیفیت و وضوح بالا دقت نمایید زیرا در صورتی که هر کدام از این عکس‌ها مشکل داشته باشند، اداره‌ی مهاجرت امارات درخواست ارسال مجدد آنها را خواهد نمود. بنابراین برای پرهیز از دوباره کاری و اتلاف وقت عکس باکیفیت را به فلایتیو بفرستید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments