بهترین فیلم ها با موضوع سفر برای عاشقان سفر

سفر، لذت‌بخش‌ترین تجربه یک انسان است، تماشای طبیعت بکر، ارتباط با انسان‌ها و فرهنگ‌های متفاوت در کنار درک ناشناخته‌ها خاطراتی به‌یادماندنی برای ما می‌سازد. تابه‌حال، تماشای یک فیلم شما را به سفر ترغیب کرده است؟ تعطیلات بهانه خوبی برای تماشای بهترین فیلم ها با موضوع سفر و مسافرت به حساب می‌آید. برخی فیلم‌ها با تصاویر جالب و خیره‌کننده لذت یک سفر رویایی را برای شما تداعی می‌کنند. اگر به دنبال انتخاب محلی مناسب برای سفر هستید یا می‌خواهید از تماشای جاذبه‌های گردشگری جهان لذت ببرید، از تماشای فیلم‌های زیر غافل نشوید.

لیست بهترین فیلم ها برای عاشقان سفر

انتخاب فیلم همیشه یک موضوع سخت بوده، مخصوصا وقتی به‌دنبال فیلمی هستیم که حس هیجان را به ما القا کند. با تماشای جذاب‌ترین فیلم ها در حوزه سفر می‌توانید با شخصیت‌های اصلی آن‌ها همزادپنداری کرده و خود را در موقعیت‌شان قرار دهید. پس از یک ماجراجویی مهیج لذت می‌برید.

به‌سوی طبیعت وحشی یا into the wild

در این داستان زیبا، یک دانش‌آموز ورزشکار تصمیم می‌‌گیرد همه چیز را ترک کرده و در سرزمین برهوت آلاسکا زندگی کند. این داستان الهام‌بخش برای همیشه در ذهن شما خواهد ماند. به‌علاوه، تماشای مناظر شگفت‌انگیز آلاسکا حس هیجان را به شما القا خواهد کرد. اگر به دنبال انتخاب بهترین فیلم هستید این گزینه را در اولویت بگذارید.

زندگی پنهانی والتر میتی یا the secret life of Walter mitty

اگر تماشای فیلم با دوستان برای شما لذت بیشتری دارد زندگی پنهانی والتر میتی برایتان بهترین انتخاب خواهد بود. در فیلم زندگی پنهانی والتر میتی به نمایش چندین مقصد گردشگری جذاب جهان پرداخته شده است. نکته جالب درباره این فیلم، فیلمبرداری صحنه‌های مختلف آن است. حتما شگفت‌زده می‌شوید اگر بدانید: فیلمبرداری صحنه‌های مربوط ب هیمالیا و افغانستان در کشور ایسلند انجام شده است. ماجراجویی‌های جالب شخصیت اصلی این فیلم، انگیزه شما برای چنین سفرهای مهیجی را بیشتر می‌کند.

وحشی یا wild

چریل استریپ نقش اصلی داستان است که برای خودشناسی قدم در مسیر پاسیفیک کرست می‌گذارد. زندگی این کوهنورد بی‌تجربه دستخوش حوادث و تغییرات جالبی می‌شود. مسیر این سفر باشکوه از صحرای موهاوی آغاز شده و تا دریاچه کراتر ادامه می‌یابد.

شیر یا lion

اگر به فیلم‌های درام و طبیعت بکر هند علاقه دارید تماشای این فیلم شما را به وجد می‌آورد. فیلم شیر در لیست بهترین فیلم ها با موضوع سفر قرار می‌گیرد. این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده و ماجرای جوانی است که به‌صورت کاملا اتفاقی به کلکته می‌رسد. این فیلم تاثیرگذار به دلیل نمایش زیبایی‌های طبیعی مانند تاسمانی ارزش دیدن دارد.

سفر، لذت‌بخش‌ترین تجربه یک انسان است، تماشای طبیعت بکر، ارتباط با انسان‌ها و فرهنگ‌های متفاوت در کنار درک ناشناخته‌ها خاطراتی به‌یادماندنی برای ما می‌سازد. تابه‌حال، تماشای یک فیلم شما را به سفر ترغیب کرده است؟ تعطیلات بهانه خوبی برای تماشای بهترین فیلم ها با موضوع سفر و مسافرت به حساب می‌آید. برخی فیلم‌ها با تصاویر جالب و خیره‌کننده لذت یک سفر رویایی را برای شما تداعی می‌کنند. اگر به دنبال انتخاب محلی مناسب برای سفر هستید یا می‌خواهید از تماشای جاذبه‌های گردشگری جهان لذت ببرید، از تماشای فیل...

زیر آفتاب توسکانی یا under the Tuscan sun

این فیلم کمدی و شاد ماجرای زنی را به تصویر می‌کشد که طلاق گرفته و به دنبال یافتن خودِ ‌از ‌دست رفته‌اش می‌گردد. دوستان او سعی می‌کنند او را به تور توسکانی بفرستند تا خاطرات بد خود را فراموش کند. خانه‌های کوچک در دامنه تپه‌ای مشرف به آب‌های زیبا و درخشان به این فیلم عظمت و زیادی بخشیده است.

راه یا the way

این درام تأثیرگذار بر نمایش پدری داغدار متمرکز شده، او پس از مرگ پسرش برای تسکین درد، خود را به دست طبیعت می‌سپارد. تماشای مناظر باشکوه در کنار شخصیت‌های متنوع و سرگرم‌کننده، احساس خوشایندی به شما می‌دهد.

در جاده یا on the road

این فیلم شما را دهه 40 و 50 قرن بیستم می‌برد. این فیلن بر اساس زندگی سام رایلی نویسنده آمریکایی ساخته شده است. یا تماشای این فیلم لذت یک سفر جاده‌ای را در کنار سوپراستارهای هالیوودی تجربه می‌کنید.

کاپیتان فانتاستیک یا Captain Fantastic

این فیلم شما را غرق زیبایی جنگل‌های واقع در قسمت شما غرب اقیانوس آرام می‌کند. دلایل اصلی که این فیلم را در لیست بهترین فیلم ها با موضوع سفر قرار می‌دهد صدای آواز پرندگان، درختان سرسبز و بازی بچه آهوها در بوته‌زار است. در این فیلم، یک خانواده 6 نفره در دل این جنکا باشکوه زندگی می کنند. حتما از ما می‌پرسید این‌همه فیلم جذاب را از کجا می‌توان دانلود کرد. نگران نباشید، کافی است وارد سایت ناب مووی شوید. دانلود فیلم جدید از ناب مووی بسیار آسان است، به‌علاوه از تنوع فیلم‌های آن متعجب می‌شوید

جمع بندی

اگر فرصت سفر ندارید و تماشای جذابیت‌های طبیعی و گردشگری جهان برای شما جالب است، از تماشای بهترین فیلم ها با موضوع سفر لذت می‌برید. این فیلم‌ها علاوه بر روایت داستان‌های جذاب، تصاویری مهیج و باور‌نکردنی از زیبایی‌های موجود در طبیعت خلق می‌کنند. با تماشای این فیلم ها به سفر علاقه بیش‌‌تری پیدا خواهید کرد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
IconR
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments