ایران کانادا؛ بهترین موسسه مهاجرتی به کانادا!

معمولا هزینه استفاده از خدمات مهاجرتی در اکثر موسسه‌های مربوطه بالا است؛ درحالی‌که ممکن است نتیجه دلخواه نیز برای متقاضی مهاجرت فراهم نشود. انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی به کانادا نه‌تنها باعث حفظ سرمایه افراد خواهد شد، بلکه به نتیجه دلخواه و انتخاب مناسب‌ترین مسیر خروج از کشور نیز ختم می‌شود. یکی از موسسه‌های فعال در زمینه انجام امور مهاجرتی به کانادا موسسه ایران کانادا است. این موسسه با سال‌ها تجربه در زمینه اخذ ویزای مهاجرتی به کانادا، راهنمای مناسبی برای مسیر شروع زندگی در این کشور انگلیسی‌زبان به شمار می‌رود. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و خدمات موسسه مهاجرتی ایران کانادا به‌عنوان بهترین موسسه اعزام دانشجو به کانادا می‌پردازیم. مطالعه این مطلب کاربردی برای آشنایی با خدمات بهترین همراه در مسیر مهاجرتی را از دست ندهید.

موسسه ایران کانادا؛ بهترین راهنما در مسیر اخذ انواع ویزای مهاجرتی

مسیر مهاجرت به کشورهای خارجی از مرحله اول یعنی انتخاب نوع مهاجرت تا دریافت ویزا و بلیط هواپیما پر از چالش‌های متعدد است. به‌طورکلی ذهن متقاضیان مهاجرت معمولا با چالش‌های اساسی مثل هزینه بالای تبدیل ارز و ارائه رزومه مناسب درگیر می‌شود. به‌این‌ترتیب اعتماد به افراد ماهر و کاربلد در زمینه مهاجرت، بار نگرانی‌های متقاضیان خروج از کشور را کاهش می‌دهد. برای استفاده از تجربه‌ افراد ماهر در این زمینه با موسسه مهاجرتی ایران کانادا تماس بگیرید. 

بهترین موسسات مهاجرتی کانادا راهکارهای مناسبی را در اختیار متقاضی خروج از کشور قرار می‌دهند. برای مثال انتخاب نوع مهاجرت بستگی به عوامل متعددی دارد که شاید برای همه افراد روشن و واضح نباشد. موسسه مهاجرتی ایران کانادا با در نظر داشتن شرایط متقاضی و باتوجه‌به تسلط کاملی که بر شرایط مهاجرت دارد، بهترین مسیر را پیش روی افراد قرار می‌دهد. برای مثال برای برخی از متقاضیان خروج از کشور، بهترین مسیر مهاجرت، مسیری است که شرایط اقامت در کانادا را هر چه زودتر برای متقاضی مهاجرت ایجاد کند. 

البته برخی دیگر به دنبال بهترین سیستم آموزشی برای افزایش دانش هستند. درصورتی‌که شما نیز از متقاضیان مهاجرت تحصیلی هستید، ایران کانادا علاوه‌بر ارائه خدمات مهاجرتی به کانادا، در مسیر دریافت ویزای تحصیلی از هلند، فنلاند و انگلیس نیز همراه شما خواهد بود. 

موسسه ایران کانادا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

برای شناخت بهتر موسسه‌های ایران کانادا حتما باید با خدمات این مرکز مهاجرتی آشنایی کامل داشته باشید. با استفاده از این خدمات کلیه امور خروج از کشور و ورود به کانادا بدون فوت وقت انجام خواهد شد. 

برای مثال دریافت ویزا در مهاجرت کاری و به روش اکسپرس اینتری کانادا یکی از پرچالش‌ترین روش‌های ورود به کانادا به شمار می‌رود. موسسه مهاجرتی ایران کانادا علاوه‌بر انجام امور مربوط به پیگیری وقت سفارت و انتخاب بهترین شهر مقصد، پیکاپ ویزا را نیز برای متقاضی انجام می‌دهد. در ادامه این بخش به معرفی خدمات گسترده موسسه ایران کانادا می‌پردازیم. 

تکمیل پرونده و ارائه به سفارت؛ یکی از خدمات بهترین مشاور مهاجرت به کانادا

برای تعیین وقت سفارت کانادا باید ۴ مرحله را بگذرانید. مراحل لازم برای وقت گرفتن از یکی از مراکز وک یا همان کارگزاری‌های کانادا شامل آماده‌سازی مدارک، ترجمه، انتخاب محل انگشت‌نگاری و تعیین وقت سفارت است. این فرایند توسط خدمات VIP موسسه ایران کانادا انجام می‌شود. این بهترین شرکت مهاجرتی به کانادا با دریافت ۴۰ دلار کلیه امور مربوط به تعیین وقت سفارت را انجام می‌دهد. ارائه خدمات تعیین وقت سفارت از سمت موسسه ایران کانادا باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه خواهد شد. 

مراکز وک یا همان کارگزاری کانادا در ایران وجود ندارد و برای تعیین وقت سفارت به شکل حضوری و انجام انگشت‌نگاری باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنید. این کار وقت، هزینه و نگرانی بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. علاوه‌بر این موارد، در صورت بروز نقص در پرونده در فرایند مهاجرت به کانادا ویزای کار ممکن است با ریجکتی مواجه شود. با نظارت مشاوران موسسه ایران کانادا دیگر نیازی به نگرانی درمورد نحوه اجرای فرایند نخواهید بود. 

دریافت خدمات پس از ورود به کشور کانادا در دفتر ایران کانادا

نگرانی‌های مهاجران بعد از ورود به کانادا به‌مراتب بیش از زمان وارد شدن به این کشور انگلیسی زبان است. انتخاب بهترین محل زندگی، استفاده از بیمه درمانی مناسب و دریافت خدمات اشتغال از سری خدمات مربوط به پس از ورود به کانادا در موسسه ایران کانادا به شمار می‌روند. در ادامه این بخش به معرفی خدمات پس از ورود به کانادا در بهترین شرکت مهاجرتی به کانادا می‌پردازیم.

  • خرید بیمه درمانی: دریافت بیمه پوشش درمانی از کارهای ضروری قبل از ورود به کانادا است. این نوع بیمه درمانی هزینه‌های مربوط به دندانپزشکی، دریافت عینک و هزینه نسخه داروها را پوشش می‌دهد. 
  • استقبال در فرودگاه و انتقال به محل سکونت: نماینده کانادایی موسسه ایران کانادا در فرودگاه این کشور به استقبال شما می‌آید. وسایل شما توسط نماینده بهترین دفتر مهاجرت به کانادا به محل سکونت موقت انتقال داده می‌شود. علاوه‌بر انتقال وسایل، انتخاب بهترین مسکن موقت نیز از خدمات موسسه ایران کانادا است. 
  • اشتغال در زمان اقامت: مهم‌ترین موضوع بعد از ورود به کانادا یافتن شغل مناسب است. برای این کار موسسه مهاجرتی ایران کانادا نیز ابزارهای جست‌وجو آنلاین شغل را در اختیار مهاجران قرار می‌دهد. 

پکیج ارائه خدمات پس از ورود به کانادا در موسسه مهاجرتی ایران کانادا، بیش از خروج از کشور برای ارائه دانش اولیه در دسترس مهاجر قرار دارد. این پکیج در قالب جلسه حضوری یا تماس تلفنی به مدت یک ساعت است. در این جلسه اطلاعات مختلفی مثل نحوه دریافت کارت اعتباری، ثبت‌نام در مدرسه و هر آنچه باید از زندگی در کانادا بدانید را به شما توضیح می‌دهند.

پیکاپ پاسپورت؛ یکی از خدمات ایران کانادا برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه

اگر قصد اقامت دائم در کانادا را داشته باشید باید به یکی از مراکز وک (کارگزاری سفارت کانادا) در کشورهای همسایه مثل ترکیه، ارمنستان، امارات مراجعه کنید. بعد از مصاحبه و انگشت‌نگاری که به صورت حضوری در سفارت انجام دادید، به ایران برگشته و منتظر تایید ویزا می‌مانید. با پیکاپ ویزای کانادا دیگر نیازی به حضورتان در سفارت خانه یا مراکز وک نیست. در هزینه و زمان سفر و رفت‌وآمدتان تا حد بسیاری صرفه‌جویی می‌کنید. با استفاده از پیکاپ ویزا هزینه‌هایتان کاهش پیدا می‌کند.

بهترین موسسه مهاجرتی به کانادا کجاست؟ ایران کانادا؛ ارائه‌دهنده پکیج کاملی از امور مهاجرتی

بهترین موسسه مهاجرتی به کانادا مرکزی است که کلیه خدمات مربوط به خروج از کشور و ورود به مقصد جدید را به بهترین شکل ممکن برای متقاضیان انجام دهد. انتخاب بهترین مشاور مهاجرت به کانادا مستلزم در نظر گرفتن نکات متعددی مثل سابقه فعالیت طولانی در این زمینه است. هر چه میزان فعالیت موسسه مهاجرتی بیشتر باشد، راهکارهای مهاجرتی بهتری در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد. موسسه مهاجرتی ایران کانادا خدمات قبل و بعد از ورود به کانادا را ارائه می‌دهد. 

گرفتن وقت سفارت، تکمیل پرونده، اعزام دانشجو به کانادا، دریافت تراول داکیومنت، تحصیل در فنلاند و هلند و ارائه پکیج قبل از مهاجرت از خدمات موسسه مهاجرتی ایران کانادا به شمار می‌روند. موسسه مهاجرتی ایران کانادا علاوه‌بر ارائه خدمات تحصیلی، سرمایه‌گذاری و کاری در کانادا با مجوز RCIC، خدمات تحصیلی، کاری و اقامت دائم در کشورهای انگلیس، فنلاند و هلند را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. برای استفاده از خدمات و پکیج VIP ایران کانادا به وبسایت این موسسه مهاجرتی مراجعه کنید. را‌ه‌های ارتباطی با مشاوران مجرب ایران کانادا در سایت این موسسه نوشته شده است.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments