صفر تا صد تحصیل رایگان در کانادا

سفر به کشور های توسعه یافته از جمله ویزای کانادا این روزها در برنامه افراد درسراسر دنیاست. درباره ایرانیان نیز این قاعده صادق می باشد. به همین دلیل سایر افراد با شنیدن نام کانادا به عنوان یک مقصد مناسب برای تحصیل و کار به دنبال آشنایی با این کشور و مزایای کار و تحصیل در آن هستند. اگر شما نیز بدنبال شناخت بیشتر در این باره هستید بدانید که خوب جایی آمده اید. ما در آوبن تراول درخدمت شما هستیم تا مسیر سفر شما به کانادا را هموار کنیم. با ما همراه باشید.

چرا کانادا؟

وقتی افراد با آمار های خیره کننده مهاجرت به کانادا رو به رو می شوند با تعجب می پرسند که چرا باید کانادا را انتخاب کنیم. مهم ترین دلایل انتخاب کانادا به عنوان یک مقصد ویزای توریستی کانادا مناسب تحصیلی و کاری به شرح زیرند:

  • هزینه های ارزان برای تحصیل : علی رغم اینکه سطح علمی کشور کانادا بسیار بالاست, اما این را بدانید که هزینه های تحصیل در این کشور بسیار منطقی است. آیا می دانستید که کانادا تحصیل کرده ترین کشور جهان است. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که به منظور پیشرفت های علمی و برخورداری از یک رزومه علمی پربار حتما کانادا را انتخاب کنید.
  • ارائه مدرک تحصیلی معتبر : قطعا مدرک تحصیلی و اعتبار آن یکی از اصلی ترین فاکتور های تعیین اعتبار رزومه شما هستند. دانشگاه های کانادا بدلیل سطح علمی بالای خود از اعتبار بالایی برخوردار هستند. بنابراین مدرک تحصیلی آن ها شما را در هر رشته ای که تحصیل کنید تبدیل به یک شاه ماهی می کند.
  • حضور در جامعه ای با فرهنگ های مختلف : مانند ما ایرانیان, افراد در سایر نقاط دنیا هم به این کشور سفر می کنند. به همین دلیل درصورت سفر به این کشور خواهید دید که در جامعه ای چند ملیتی قرار خواهید گرفت. به همین دلیل برای اینکه تفریحات متناسب با فرهنگ خود را پیدا کنید و یا غذای موردعلاقه خود را میل کنید کارتان سخت نیست.
  • حضور در محیطی زیبا و امن : از کانادا به عنوان یک کشور مناسب برای زندگی از نظر امنیت یاد می شود. به طوری که با شما همان رفتاری می شود که با یک کانادایی بومی می شود. بنابراین حس غریبی بدلیل خونگرمی کانادایی ها سراغ شما نخواهد آمد.

ویزای کاری کانادایی

یکی از اهداف اصلی افراد برای سفر به کانادا کارکردن و برخورداری از درامد خوب می باشد. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید باید بدانید که به دو روش می توان به کانادا مهاجرت کاری کرد:

  • اولین روش دریافت ویزای کاری می باشد
  • دومین روش مهاجرت نیروی کار حرفه ای می باشد.

در روش اول باید شما با یک کارفرمای کانادایی درارتباط باشید. به بیان بهتر او به شما پیشنهاد شغلی می دهد. از طریق همین پیشنهاد شغلی می توانید ویزای کاری موقت را دریافت کنید. بعد از مدتی کار کردن امکان تبدیل ویزای شما به ویزای دائمی فراهم خواهد شد. اما در روش مهاجرت نیروی کار حرفه ای پای برنامه های اسکیل ورکر درمیان است. به طوری که با استفاده از اطلاعاتی چون سن, سابقه, تحصیلات و … می توانید امتیازاتی را دریافت کنید که امکان اقامت کاری دائم را برای شما فراهم می کنند.

تبدیل ویزای توریستی به کاری

بعد از رسیدن به کانادا باید گام هایی را بردارید که برای تبدیل ویزای توریستی به کاری را برای شما فراهم می کنند. این سه گام به شرح زیرند:

  • لازمه برخورداری از ویزای کاری پیدا کردن کار می باشد. از این گام به عنوان “جاب آفر” یاد می شود. معنای این عبارت این است که یک کافرمای کانادایی به شما پیشنهاد شغلی می دهد. می توانید در سایت های مختلفی مانند لینکدین ثبت نام کنید و در آن ها موقعیت شغلی موردنظر را پیدا کنید. علی رغم اینکه امکان یافتن موقعیت شغلی در بیرون از کانادا را هم دارید, اما کاریابی در کانادا به این دلیل که امکان مصاحبه با کارفرما را فراهم می کند گزینه بهتری است.
  • اخذ LMIA:LMIA یک گواهینامه است که کارفرمای کانادایی برای استخدام فرد خارجی باید بگیرد. این گواهینامه نشان می دهد که کارفرما نتوانسته است برای موقعیت شغلی مدنظر خود فرد کانادایی متخصص را بیابید.
  • اپلای به منظور گرفتن ویزای کاری:در آخرین گام نوبت به گرفتن اپلای برای ویزای کاری می رسد. شاید برایتان جالب باشد که تا فوریه 2024 تبدیل ویزای توریستی به کاری برای ایرانیان رایگان می باشد.

ویزای توریستی کانادا

در آخرین بخش این مطلب قصد داریم به معرفی ویزای توریستی کانادا بپردازیم. این ویزا دراصل سندی است که از سوی آفیسر اداره مهاجرت کانادا ارائه شده تایید کننده این موضوع است که شما دارای شرایط ورود به این کشور هستید. این ویزا 5 سال اعتبار داشته و به کمک آن امکان 6 ماه اقامت در کانادا فراهم است. به منظور دریافت اپلیکیشن و انگشت نگاری هم حدودا 185 دلار از شما دریافت می شود.

بهترین خدمات مهاجرت به کانادا را از آوین تراول بخواهید

اگر به دنبال بهترین خدمات مهاجرتی به کشور کانادا هستید بدانید که خوب جایی آمده اید. ما درخدمت شما هستیم تا بهترین خدمات مهاجرتی را توسط کارشناسان کاربلد خود به شما ارائه کنیم تا مسیر شما برای مهاجرت به خارج از کشور هموار شود. با آوین تراول دیگر تحصیل و یا کار در کشور توسعه یافته در کانادا رویا نیست. بلکه فاصله شما تا تحقق این رویا صرفا یک ارتباط تلفنی با همکاران ماست. تا زمان رسیدن شما به این کشور و شروع کارتان درکنار شما هستیم.

سخن آخر

در این مطلب به طور کامل درباره کار و تحصیل در کانادا توضیحات کاملی خدمت شما ارائه شد. کانادا به عنوان کشوری توسعه یافته همه ساله توریست های بسیاری را میزبانی می کند. کشور ایران هم یکی از کشور هایی است که مردمش انگیزه زیادی برای مهاجرت به کشور های توسعه یافته از جمله کانادا دارند. به منظور دریافت بهترین خدمات در زمینه مهاجرت به کانادا بهترین گزینه یعنی آژانس مسافرتی آوین تراول درخدمت شماست. با بهترین و متخصص ترین افراد مسیر مهاجرت شما را به کانادا تسهیل خواهیم کرد. از اینکه ما را تا انتهای مطلب همراهی کردید از شما ممنونیم.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments