مهاجرت به کانادا با استارتاپ ویزا

این روزها بحث مهاجرت بیش از پیش مورد توجه واقع شده و افراد زیادی به دنبال راهکاری برای اخذ اقامت دائم در یک کشور دیگر هستند. کانادا یکی از مقصدهای جذاب برای ایرانیان است که از روش‌های مختلف می‌توان اقامت این کشور را گرفت.

به عقیده بسیاری از افراد متخصص در این حوزه، استارتاپ ویزا بهترین روش برای مهاجرت به کانادا است و می‌توان از مزایای آن بهره‌مند شد. در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با جزئیات این شیوه مهاجرت بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید از فرصت‌های موجود نهایت استفاده را داشته باشید.

استارتاپ ویزا کانادا

استارتاپ چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است یه توضیح مختصر در مورد استارتاپ داشته باشیم. به سازمان‌های تازه تاسیس و نوپایی که خدمت یا محصولی جدید را به بازار معرفی می‌کنند، استارتاپ می‌گویند. این محصول یا خدمت نباید همتای دیگری داشته باشد و افراد زیادی را به سمت خود ترغیب کند.

به بیان دیگر می‌توان گفت که برای ساخت استارتاپ باید خلاقیت به خرج داد و از ایده‌های نو استفاده کرد. این کسب وکارها از واحدهای کوچک شروع می‌شوند و به تدریج راهکاری برای ورود به بازار جهانی محسوب می‌شوند. برای مهاجرت به کانادا می‌توان از این روش استفاده کرد که در ادامه بیشتر شرح می‌دهیم.

استارتاپ ویزا کانادا

کشور کانادا از کارآفرینانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، حمایت می‌کند. این بدین معناست که افراد خلاق می‌توانند برای توسعه کسب‌وکار خود به یک محیط پشتیبانی شده، اعتماد کنند و زندگی دلخواه خود را برپا نمایند.

برای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ویزا بهتر است از مشاورین کاربلد کمک بگیرید. نکته مهمی که باید در همین ابتدا به آن اشاره کنیم این است که در این روش به‌راحتی می‌توان اقامت دائم تمام اعضای خانواده را پس از اخذ نامه حمایتی درخواست داد.

حال باید به این سوال جواب دهیم که نامه حمایتی چیست؟ Letter of Support که به صورت مخفف LOS خوانده می‌شود، یکی از ضروری‌ترین فرآیندها برای شرکت در استارتاپ ویزا کانادا است. این نامه همان سند تضمین کننده اعتبار استارتاپ تعریف شده بوده که با از سوی ارگان‌های مخصوص صادر می‌شود.

مزایای استارتاپ ویزا کانادا نسبت به سایر روش‌های مهاجرتی

قطعا می‌دانید که روش‌های مختلفی نظیر مهاجرت کاری، تحصیلی و … برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. هر روش سختی‌های مخصوص به خود را دارد و هر فرد با توجه به شرایط خود می‌تواند راهی مناسب انتخاب کند. با این حال همه به دنبال راهی آسان‌تر و کم دردسرتر هستند تا به شرایط مطلوب خود برسند.

اگر شما با مجموعه‌ای معتبر در ارتباط باشید، می‌توانید استارتاپ را بهترین گزینه در نظر بگیرید. شرکت فینیک می‌تواند تمام فرآیندهای این روش را برای شما انجام دهد تا خیال شما از هر بابت آسوده باشد. در ادامه مزایای استارتاپ ویزا کانادا را باهم بررسی می‌کنیم.

زمان کمتر

اولین مزیت این روش در مهاجرت به کانادا این است که پردازش ویزا با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود. کسانی که می‌خواهند به سرعت کارهای مهاجرت خود را انجام دهند، می‌توانند به کمک مشاورین از طریق راه‌اندازی استارتاپ به خواسته خود برسند.

اقامت دائم

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در امر مهاجرت، اقامت کانادا است که قوانین خاص خود را دارد. در روش‌های مهاجرتی دیگر برای اخذ اقامت دائم باید تلاش زیادی داشت و البته باید چندین سال منتظر بود. با این حال این موضوع در هر به عوامل زیادی بستگی دارد که باید بررسی شود.

اگر شما برای تحقیق و بررسی زمان بگذارید، متوجه خواهید شد که مزیت استارتاپ ویزا این است که در بدو ورود می‌توانید اقامت دائم کانادا را بگیرید. از نظر بسیاری از افراد همین مزیت برای انتخاب این روش کافی است و ارزش ورود به این بحث را دارد.

عدم نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه

در روش‌های دیگر مهاجرت به کانادا نظیر خرید ملک باید شما سرمایه اولیه هنگفتی داشته باشید. در این روش شما به سرمایه اولیه نیازی ندارید؛ چراکه دولت کانادا از نبوغ شما و استارتاپ شما حمایت می‌کند تا شما بتوانید کارهای خلاقانه‌ای انجام دهید.

دید اجتماعی بهتر

در مهاجرت به هر کشوری این مسئله مهم است که شما به چه طریقی به آنجا سفر کرده‌اید. زمانی که شما یک کسب‌وکار جدید دارید که خلاقیت در آن به کار رفته، شما وجهه خوبی در اجتماع خواهید داشت. شما در این روش برای جهانی شدن کسب‌وکار خود می‌توانید بجنگید و در صورت توسعه جایگاه خاصی در اجتماع پیدا خواهید کرد.

عدم نیاز به سطح زبان پیشرفته

در روش‌های مهاجرتی مختلف داشتن مدرک زبان یکی از مهم‌ترین پارامترها شناخته می‌شود. شاید اخذ مدرک برای برخی از افراد کار آسانی نباشد و دشواری‌های خاصی را به همراه داشته باشد. در استارتاپ ویزا کانادا شما این مانع را نیز به‌راحتی از پیش روی خود برمی‌دارید.

مهاجرت با خانواده

اکثر افراد به دنبال راهکاری هستند تا در کنار خانواده در کشور مورد علاقه خود اقامت موقت و دائم داشته باشند. سریع ترین راه مهاجرت به کانادا با خانواده موانع خاص خود را دارد. برای اخذ اقامت دائم کانادا به همراه خانواده استارتاپ بهترین روش است.

نداشتن محدودیت سنی

اگر شما قصد مهاجرت تحصیلی دارید، قطعا به شرایط سنی باید نگاهی داشته باشید. در استارتاپ ویزا دیگر این محدودیت وجود ندارد و شما از این نظر نیز آسوده خاطر هستید. در ادامه سعی بر این داریم تا یکی از برترین مجموعه‌هایی که می‌تواند در مهاجرت شما به کانادا فرآیندها را آسان کند معرفی می‌کنیم.

پرچم کانادا

استارتاپ استودیو فینیک

برای مهاجرت به کانادا به این روش لازم است شما با مرکز Future Innovative New Idea Center بیشتر آشنا شوید. این مرکز کار خود را از اردیبهشت سال 1394 آغاز کرد که ابتدا در راه‌اندازی کسب‌وکارهایی در حوزه زیست بوم بود.

توجه داشته باشید که فینیک موسسه مهاجرتی نبوده و تنها به شما در راه‌اندازی استارتاپی که قرار است نامه حمایتی آن را از کانادا بگیرید کمک خواهد کرد. در این سالها متخصصین این مجموعه توانسته‌اند رویای افراد زیادی را برای مهاجرت به کانادا، آلمان، مالزی، امارات، عمان و … را برآورده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین این شرکت در تماس باشید تا راهنمایی‌های لازم را انجام دهند.

جمع بندی

در دنیای امروز به دلیل توسعه تکنولوژی و وجود راه‌های ارتباطی مختلف، مهاجرت و استفاده از پتانسیل‌های محیط‌های مختلف برای ساخت یک زندگی عالی یک ضرورت محسوب می‌شود. برای مهاجرت به هر کشوری لازم است تا بهترین روش را با توجه به شرایط فرد انتخاب کرد.

این روزها برای مهاجرت به کانادا می‌توان استارتاپ ویزای کانادا را به‌عنوان بهترین روش در نظر گرفت. ما در این مطلب سعی کردیم تا برخی از مزایای این روش را نسبت به سایر راهکارهای مهاجرتی شرح دهیم تا شما با این روش بیشتر آشنا شوید. اگر به دنبال ایده‌های نو و خلاقانه‌ای هستید، موسسه فینیک می‌تواند به شما در این راستا کمک کند تا فرآیند اخذ اقامت دائم آسان‌تر شود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments