بهترین هتل های 5 ستاره دبی برای ایرانی ها

آیا می دانید بهترین هتل های 5 ستاره دبی کدامند؟ یا میدانید ایرانی ها در سفر به دبی بیشتر در کدام هتل های 5 ستاره اقامت می کنند؟ ما در این مقاله از دبی باما قصد داریم بهترین هتل 5 ستاره دبی را که از نظر دسترسی و امکانات مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است، برایتان معرفی کنیم. اگر شما هم می خواهید به دبی سفر کنید و از گشت شهری دبی لذت ببرید، تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

هتل های دبی 5 ستاره

هتل تل تاور پلازا

تل تاور پلازا یک هتل پنج ستاره دبی است که در امتداد جاده شیخ زاید قرار دارد. این هتل تا مرکز تجارت جهانی دبی فقط 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. هتل تل تاور پلازا به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو امارات تاورز و دسترسی آسان به مکان های دیدنی دبی مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی قرار گرفته است.

هتل تل تاور پلازا دارای 3 رستوران و یک کافی شاپ است که انواع غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. یکی از امکانات این هتل اینفینیتی پول لانژ است که در پشت بام هتل واقع شده است و انواع آبمیوه ها و خوراکی های سبک را با منظره پانوراما از شهر ارائه می دهد.

آدرس: دبی، جاده شیخ زاید

هتل سوئیسوتل الغریر دبی

هتل پنج ستاره دبی دیره، هتل سوئیسوتل الغریر دبی است. این هتل محیطی خانوادگی دارد و در منطقه دیره دبی و نزدیک به بافت قدیمی شهر دبی قرار گرفته است. این هتل به بازارها و مراکز خرید زیادی مانند بازار طلا نزدیک است. همچنین فاصله یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری دبی به نام نهر دبی به این هتل بسیار نزدیک است. از نظر مسافران ایرانی این هتل از لحاظ امکانات، خدمات، تمیزی اتاق ها و رفتار پرسنل امتیاز بالایی دارد.

این هتل دارای 3 رستوران و یک کافی شاپ است. صبحانه در این هتل با پرداخت هزینه جداگانه سرو می شود.

آدرس: دبی، خیابان عمر بن الختاب

هتل گرند حیات دبی

بهترین هتل 5 ستاره دبی، هتل گرند حیات دبی است که در خیابان شیخ الزاید قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید، اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری دبی مانند برج خلیفه و دبی مال دسترسی آسانی دارد و شما به راحتی میتوانید از تور برج خلیفه دبی و بازدید از دبی مال نیز بهره مند شوید.

این هتل 5 ستاره دوبی انواع غذاهای بین المللی مانند غذاهای هندی، ژاپنی و سنگاپوری را با بهترین کیفیت برای مسافران سرو می کند. مسافران در این هتل می توانند غذای خود را در یکی از تراس های هتل گرند حیات که رو به باغ است میل کند. باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، استخر سر پوشیده، اینترنت رایگان و… از امکانات این هتل است.

آدرس: دبی، خیابان ریاده، جاده شیخ رشید

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی دبی

لوکس ترین و بهترین هتل پنج ستاره دوبی، هتل حیات ریجنسی دبی است که این هتل به بازارهای طلا، پارچه و ادویه بسیار نزدیک است.

این هتل ۵ ستاره دبی دارای امکاناتی لوکس نظیر سالن اسپا، باشگاه ورزشی مجهز، زمین تنیس، خدمات ماساژ، اسکی روی یخ، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، اینترنت و غیره است.

در رستوران های بین المللی هتل حیات ریجنسی دبی، انواع غذاهای بین المللی سرو می شود. همچنین مهمانان می توانند در بارهای موجود در هتل از انواع نوشیدنی ها لذت ببرند.

آدرس: دبی، دیره

هتل شرایتون مال آو امارات

این هتل پنج ستاره دبی در خیابان شیخ زاید قرار دارد که به طور مستقیم به مرکز خرید امارات متصل است. همچنین فاصله ی متروی امارات مال با هتل شرایتون دبی بسیار کم است و همین امر موجب شده است که به مراکز خرید و جاذبه های دیدنی دسترسی راحتی داشته باشید. این هتل لوکس و پنج ستاره دارای رستوران های بین المللی است که یکی از آن ها رستوران بش ترکیش کیچن است که در آن غذاهای ترکی سرو می گردد.

مسافران در این هتل می توانند از امکانات و خدماتی نظیر خدمات ماساژ و اسپا، ورزش در باشگاه و شنا در استخر روباز بهره ببرند.

آدرس: دبی، البرشا، جاده شیخ زاید

هتل رادیسون بلو دبی واتر فرانت

این هتل در مجاورت کانال دبی و در منطقه بیزینس بی قرار گرفته است. دبی مارینا مال یکی از نزدیک ترین مراکز خرید به هتل رادیسون بلو دبی واتر فرانت است. این هتل تا برج خلیفه و مجتمع تجاری دبی مال 9 دقیقه فاصله دارد.

شما با اقامت در این هتل می توانید از امکاناتی مانند اتاق های تمیز و لوکس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی، سونا و ماساژ، وای فای رایگان و غیره بهره مند شوید.

مجموعه رستوران های هتل رادیسون بلو دبی واتر فرانت 8 رستوران و بار است که انواع غذاهای بین المللی و محلی در آن سرو می گردد. همچنین در بارهای این هتل انواع اسنک و نوشیدنی برای پذیرایی از مهمانان موجود است.

آدرس: دبی، Business Bay

هتل فایو پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی یک هتل 5 ستاره در دبی است. این هتل به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید و اماکن تفریحی شهر دبی دسترسی راحتی دارد. این هتل معماری و طراحی مدرنی دارد که دارای 470 اتاق و سوئیت لوکس و مجهز می باشد.

شما با رزرو اتاق در هتل لوکس فایو پالم جمیرا دبی می توانید از ساحل اختصاصی آن استفاده کنید و از امکانات این هتل نظیر پنج استخر، باشگاه بدنسازی، ماساژ، کلاب بازی کودکان، اینترنت رایگان و غیره بهره ببرید. این هتل دارای سه رستوران، سه کافه و هشت بار می باشد که انواع غذاهای بین المللی در آن سرو می شود.

آدرس: دبی، پالم جمیرا

هتل آوانی دیره دبی

بهترین هتل پنج ستاره دبی، هتل آوانی دبی در بخش فرهنگی دبی واقع شده است. این هتل تنها 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و برخی از مراکز خرید، بازار طلا و مترو در نزدیکی این هتل 5 ستاره قرار دارد. امکانات این هتل شامل تراس بام، مرکز اسپا، استخر، اینترنت رایگان، روم سرویس 24 ساعته، تخت نوزاد رایگان و غیره می باشد. این هتل دارای یک کافی شاپ و یک رستوران به نام جیگسا می باشد که شما می توانید لذیذترین و باکیفیت ترین غذاها را در آن صرف کنید.

آدرس: دبی، جاده صلاح الدین، ابوبکر الصدقی

هتل جی ای لک ویو دبی

یکی از هتل های لوکس و هتل 5 ستاره دبی uall، هتل جی ای لک ویو دبی است که در خیابان شیخ زاید قرار دارد. چشم انداز زیبا و امکانات عالی از ویژگی های این هتل 5 ستاره به شمار می رود. امکانات این هتل عبارتند از: 25 رستوران با منوی متنوع، پارک آبی، سالن بدنسازی و سالن اسپا

آدرس: دبی، جبل علی، مینا جبل علی، جاده شیخ زاید

در این مقاله از دبی باما، بهترین هتل های 5 ستاره دبی را معرفی کردیم تا شما بتوانید برای یک اقامت کوتاه، هتلی مناسب و با بهترین امکانات را انتخاب کنید و از سفر خود نهایت بهره و لذت را ببرید. همانطور که میدانید دبی تفریحات متنوع و جذاب زیادی دارد که شما می توانید بلیط این تفریحات را از سایت دبی باما، تهیه کنید. سایت دبی باما بلیط تفریحات دبی را با کمترین قیمت و ارزان‌تر از همه جا به مشتریان ارائه می دهد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments