تفریحات ارزان دبی، خوشگذرانی در دبی با هزینه پایین تر

تفریحات ارزان در دبی کدامند؟ چگونه در دبی با صرف هزینه کمتر، تفریحات مهیج را تجربه کنیم؟ یکی از جذاب ترین شهرهای خاورمیانه و حتی دنیا، شهر زیبای دبی است که به دلیل تفریحات متعدد و فراوان، رستوران های لاکچری و هتل های لوکس، یکی از مقاصد اصلی گردشگران در سراسر جهان می باشد. شاید به گوش شما هم رسیده باشد که سفر به این شهر پر آوازه هزینه های بسیاری را به همراه دارد. اکثریت افراد با شنیدن این مورد نا امید و دلسرد شده و از سفر به این شهر مدرن و زیبا منصرف می شوند. برای شناخت تفریحات دبی به مقاله انواع تفریحات دبی کدامند؟ گردش در بهترین مراکز تفریحی دبی مراجعه کنید.

اما باید بدانید که تفریحات متعدد این ستاره خاورمیانه پذیرای تمامی افراد با هر بودجه و سلیقه ای می باشد. اگر شما هم به دلیل قیمت های بالای مراکز تفریحی این شهر دچار تردید شده اید، ما به شما سایتی را معرفی خواهیم کرد که هزینه سفر را به حداقل رسانده و می توانید با آسودگی خاطر سفری به یاد ماندنی را در کنار اعضای خانواده رقم بزنید. در ادامه این مطلب به معرفی تفریحات ارزان دبی خواهیم پرداخت تا سفری جذاب  را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا سری به ارزان ترین مراکز تفریحی این شهر رویایی بزنیم.

تفریحات ارزان و مهیج در شهر دبی

با وجود هزینه های زیاد در این شهر، تفریحاتی بسیار مهیج و ارزان مهیای پذیرایی از شما می باشد. پس به هنگام سفر نگران تفریحات گران قیمت آن نباشید. این شهر شیخ نشین بی پروای امارات تفریحاتی متعدد و با قیمت های متفاوتی را در بر گرفته است.

برج خلیفه

هر جا سخنی از جاذبه های دبی به میان باشد، قطعا بلندترین ساختمان جهان (برج خلیفه) نیز در صدر این جاذبه ها می باشد. برج خلیفه با قرار گرفتن در مرکز شهر، دسترسی به آن را ارزان کرده، اما توجه به این نکته ضروری می باشد که وجود رستوران ها و مراکز اطراف آن، موجب هزینه های اضافی برای شما خواهد شد. البته با وجود هزینه های ذکر شده این برج 160 طبقه را از دست ندهید.

تماشای آب نماهای چشم نواز دبی

 از بهترین تفریحات ارزان دبی، می توان به آبنماهای آن به طول بیش از 900 فوت اشاره کرد. تماشای فواره های زیبا به همراه آهنگ، سفرتان را بیش از پیش جذاب می کند. جهت تماشای این آبشارها از نزدیک نیاز به پرداخت هزینه نیست. همچنین اخیرا با اضافه شدن قایق های پدالی، می توانید سفرتان را مهیج تر کنید. البته شایان به ذکر است که برای استفاده از این قایق های پدالی لازم به پرداخت هزینه می باشد.

پیاده روی روی دریاچه

 در این شهر شگفتی ها می توانید بر روی سکوی شناور دریاچه پیاده روی کرده و به دور از هیاهو و جمعیت در فاصله ای بسیار نزدیک به فواره ها، به تماشای آن ها بپردازید و لحظاتی را در آرامش سپری کنید. با انتخاب سایتی معتبر و با سابقه می توانید به راحتی اقدام به تهیه بلیط نمایید و بلیط های مراکز تفریحی ذکر شده را ارزان تر از همه جا تهیه کنید. در ادامه به معرفی این سایت بی نظیر خواهیم پرداخت، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

تماشای دهکده جهانی دبی

اگر به جاذبه های کشورهای مختلف علاقه دارید، به تماشای دهکده جهانی دبی بروید. علاوه بر دیدن جاذبه های مهم 78 کشور دنیا، می توانید از رستوران ها، نمایشگاه ها و بازارهای آن بهره ببرید.

پارک آبی لاگونا

 با وجود هزینه بیشتر این پارک نسبت به سایر تفریحات ذکر شده، توصیه می کنیم که این پارک آبی را از دست ندهید. بازی هایی در این پارک آبی قرار گرفته است که شما در هیچ جای دیگر آن را نخواهید دید. با رفتن به این پارک یک روز آبی فراموش نشدنی را به خود و همراهانتان هدیه دهید.

مرکز خرید دبی مال

 شاید با دیدن نام دبی مال در لیست ارزان ترین تفریحات دبی تعجب کرده اید. درست است که دبی مال در لیست بزرگ ترین بازارهای جهان قرار گرفته است و گران ترین و لاکچری ترین برندها را در خود جای داده، اما در این مجموعه آبنماها و آکواریومی قرار گرفته که می توانید از تماشای آن ها لذت ببرید. بازارهای سنتی و زیبای دیگری در این شهر قرار دارد که با کم ترین هزینه از زیبایی های آن بهره خواهید برد.

تماشای دبی از قاب شهر

 بزرگ ترین قاب که به دست بشر ساخته شده، Dubai frame نام دارد که بازدید از آن نهایتا 1 ساعت زمان نیاز دارد و توسط آن چشم اندازی جالب از شهر دبی را مشاهده خواهید کرد. وقت آن است که گوشی یا دوربین خود را بردارید و به این جاذبه گردشگری دبی سری بزنید. اگر دوست دارید روند تبدیل دبی از شهر سنتی به مدرن را مشاهده کنید، این مرکز تفریحی را از دست ندهید. با خرید بلیط این مراکز از سایت معتبر ایرانی، سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

باغ گل

اگر به گل و گیاه علاقه مند هستید و با تماشای آن ها غرق در آرامش می شوید، باغ گل دبی همان جایی است که شما به دنبال آن می گردید. این دنیای رنگارنگ گل ها در دل کویر، موجب شگفتی گردشگران خواهد شد. به شما پیشنهاد می کنیم یکی از روزهای سفر خود را در این بهشت آغاز کنید و در گل ها دقایقی را قدم بزنید. زیبایی خیره کننده این باغ شما را محصور کرده و دل کندن از آن را برایتان سخن خواهد کرد. جذابیت این باغ و هزینه کم بلیط آن، مجددا شما را به این مکان باز می گرداند.

سافاری

یکی از تفریحات پر طرفدار در این شهر زیبا، گشت و گذار با خودروهای سافاری می باشد. قطعا تماشای غروب زیبای آفتاب و ستاره های آسمان دبی در سکوت کویر، آرامشی را به وجودتان تزریق می کند که تا مدت ها با یادآوری آن لبخند به لبتان می آید.

کشتی المنصور

با خرید بلیط کشتی کروز المنصور با بهترین قیمت از سایتی معتبر، ساعات خوشی را بر روی آب خواهید گذراند. تماشای رقص عربی و تنوره، اجرای زنده نوازندگان سنتی و تست کردن انواع غذاهای بین المللی همگی شبی بی نظیر را برای شما و همراهانتان رقم می زنند. در این کشتی می توانید به تماشای ساحل JBR، پالم جمیرا، جزیره بلو واترز، چرخ و فلک عین دبی و بندر دبی بنشینید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید. اکنون که با ارزان ترین تفریحات دبی آشنا شدید، وقت آن است که سایتی معتبر و با سابقه درخشان را جهت تهیه این بلیط ها به شما معرفی کنیم.

خرید بلیط تفریحات ارزان دبی

در این مطلب به معرفی ارزان ترین مراکز تفریحی دبی پرداختیم تا دیگر نگران هزینه های گران این شهر مدرن نباشید. فراموش نکنید که حتی پیاده روی در این شهر زیبا شما را به وجد می آورد، چه برسد به این که با تهیه بلیط های ارزان از مراکز تفریحی آن بهره ببرید. سایت dubaidiscount.ir همه چیز را برای رقم زدن سفری بی نظیر و فراموش نشدنی برای شما فراهم کرده است. پس هر چه سریع تر به این سایت مراجعه کرده و بلیط های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments