تصویر جاذبه های ایران از بالا | تصاویر هوایی از ایران

این روزها که عکاسی و فیلمبرداری با هلی شات طرفدار زیادی پیدا کرده ایران تراول بر آن شد تا تعدادی از این تصاویر هوایی از ایران را جمع‌آوری کند و در اختیار علاقه‌مندان بگذارد. با دیدن ایران از بالا و تصاویر هوایی از ایران می‌توان به بسیاری از زیبایی‌های نهفته‌ی آن پی برد.

عکس هوایی جزیره‌ی خارگ یا خارک

جزیره‌ی مسکونی خارک در خلیج فارس قرار دارد. در این جزیره اماکنی قدیمی مانند آثار قلعه هلندی‌ها، گورستان اسلامی، آبادی خارک، گورستان مسیحی، قبر ابوبکر، باغ هلندی‌ها، گورستان پیش‌اسلامی و … وجود دارد.

عکس هوایی جزیره ی خارک
عکس هوایی جزیره ی خارک

تصویر هوایی ائل گلی تبریز

ائل گلی از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر تبریز است و قدمت آن به زمان صفویان می‌رسد. در مورد این مکان زیبا می‌توانید در اینجا بیشتر بخوانید.

عکس هوایی ائل گلی تبریز
عکس هوایی ائل گلی تبریز

تصویر هوایی گیلان

گیلان از استان‌هایی است که در هر فصلی دوستداران طبیعت را به خود می‌کشاند. این استان در شمال ایران قرار دارد و تجربه های منحصر به فردی از طبیعت را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

عکس هوایی گیلان
عکس هوایی گیلان

عکس هوایی دریاچه چورت مازندران

دریاچه چورت در استان مازندران قرار دارد و به خواهرخوانده‌ی دریای خزر معروف است. زمانی که آب این دریاچه کم می‌شود درختان زیر آن به پدیدار شده و منظره‌ای شگفت‌انگیز ایجاد می‌کند.

عکس هوایی دریاچه چورت مازندران
عکس هوایی دریاچه چورت مازندران

عکس هوایی کوه دماوند

کوه دماوند بلندترین کوه آتشفشانی آسیا و خاورمیانه است. این کوه در مرکز رشته‌کوه البرز و جنوب دریای مازندران قرار دارد و زیبایی‌های منحصر به فرد آن در همه‌ی فصول گردشگران داخلی و خارجی را جذب می‌کند.

عکس هوایی دماوند
عکس هوایی دماوند

عکس هوایی بندر چابهار

بندر چابهار از شهرهای خاوری جنوب سیستان و بلوچستان است. گقته می‌شود این بندر گرم‌ترین نقطه‌ی کشور در زمستان و خنک‌ترین بندر جنوبی ایران در تابستان است.

عکس هوایی بندر چابهار
عکس هوایی بندر چابهار

عکس هوایی باغ کتاب تهران

باغ کتاب تهران بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی و فروش کتاب ایران است که با دارا بودن بخش‌های مختلفی از جمله فروشگاه کتاب برای همه‌ی سنین و همه‌ی تخصص‌ها، آسالن سینما، فضای سبز، فناوری دیجیتال، فروشگاه مواد غذایی و … این مرکز یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های فرهنگی ایران باشد.

عکس هوایی باغ کتاب تهران
تصویر هوایی باغ کتاب تهران

عکس هوایی اردبیل

شهرستان مغان‌شهر در استان اردبیل و در کنار رودخانه مرزی (ارس) قرار گرفته است. این منطقه به دلیل وحود رودخانه‌ی ارس و جنگل‌های اطراف رودخانه و همچنین دشت سرسبز مغان مقصدی زیبا برای گردشگران ایران و خارجی است.

عکس هوایی اردبیل
تصویر هوایی اردبیل

تصویر هوایی پارک آب و آتش

بوستان حضرت ابراهیم یا پارک آب و آتش یکی از پارک‌های پرطرفدار تهران است. در این پارک می‌توان طبیعت زیبا، مراکز سرگرمی و بازی، رستوران‌های باکیفیت، هوای خوب، بازی با آب، معماری زیبا و … را تجربه کرد.

عکس هوایی پارک آب و آتش
تصویر هوایی پارک آب و آتش

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments