معرفی هتل بامسان – اقامتی بسیار زیبا در منطقه‌ای بکر

قزوین یکی از پر گردشگرترین استان‌های کشور است که سالانه تعداد بالایی از توریست‌های خارجی و گردشگران ایرانی را به سمت خود می‌کشاند. وجود آثار باستانی متعدد و همچنین مناطق سبز و بکر موجب شده است تا این شهر به عنوان یکی از اصلی‌ترین مناطق گردشگری شناخته شود. از جمله مناطق بسیار زیبای قزوین، پارک جنگلی باراجین می‌باشد که دارای باغ‌وحش زیبایی نیز است. هتل بامسان قزوین یکی از مناطقی است که فضای سنتی و مدرن را در هم ادغام نموده است تا محیطی مناسبی برای اقامت شما گردشگران فراهم آورد.

قزوین جواهری اصیل در دل تاریخ

قزوین به عنوان استانی تاریخی دارای تعداد زیادی اثر باستانی است که تماشای هرکدام از آن‌ها شما را به یک برهه از تاریخ خواهد کشاند. از جمله آثار زیبایی که می‌توانید در هنگان اقامت در قزوین از آن‌ها بهره ببرید، کاخ چهل‌ستون قزوین، موزه شهر، بازار سنتی قزوین، مسجد جامع، آب‌انبارها، حمام قجر، حسینیه امینی‌ها، و آرامگاه حمدالله مستوفی می‌باشد. وجود هنرمندان خوشنویس این شهر و آثار به جا مانده از آن‌ها بخش دیگری از زیبایی‌های آن را تشکیل می‌دهند. وجود باغستان‌های سنتی قزوین و همچنین پارک جنگلی باراجین نیز بر طبیعت زیبای این منطقه افزوده و موجب جلب نظر گردشگران شده است.

پارک باراجین قزوین | میراثی سبز برای بومیان

وجود پارک باراجین موجب شده است تا این منطقه بیش‌ازپیش موردتوجه گردشگران قرار گیرد. شناساندن این منطقه به عنوان یکی از بکرترین مناطق موجود و همچنین ایجاد محیطی مناسب و استاندارد برای نگهداری از حیوانات موجب شده است تا بسیاری از حامیان حیوانات و محققان به این منطقه سفر کنند.

هتل بامسان کجاست

در نظر گرفتن محیط‌های آموزشی در این منطقه فضای بسیار مناسبی را برای درک و فهم هر چه بیشتر دانش آموزان و دانش جویان از محیط‌زیست و جانوران فراهم آورده است. علاوه بر آن وجود امامزاده باراجین، دهکده سلامت، سایت پروازی موجود در این منطقه و همچنین پیست پرش در آسمان، همگی موجب شده‌اند تا میزان گردشگر در این منطقه به حداکثر خود برسد.

جذب گردشگر در این منطقه موجب رونق اقتصاد و همچنین افزایش کیفیت زندگی بومیان این منطقه دارد. یکی از مواردی که توانسته است کمک خوبی به افراد این خطه نماید، ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی جهت اسکان مسافران است. هتل بامسان یکی از این موارد است که به خوبی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب و از این طریق به کسب رونقی دوباره بخشد.

هتل بامسان | تلفیق سنت و مدرنیته

مجتمع اقامتی بامسان در پارک جنگلی باراجین واقع شده است که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جنگلی کشور می‌باشد. این مجموعه با 30 واحد اقامتی، رستوران، کافی‌شاپ، سوپرمارکت و خدمات رفاهی، میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسئولان این مجموعه اقامتی برای جلب نظر تمامی افراد فکری داشته و برخی از واحدهای اقامتی این مجموعه را به شکلی کاملاً سنتی در نظر گرفته‌اند.

7 واحد اقامتی این مجموعه به شیوه سنتی و 23 واحد دیگر آن نیز به شکلی مدرن طراحی‌شده است تا افراد با سلیقه‌های مختلف از اقامت در این واحدها لذت کافی برند. یکی دیگر از نکات قابل‌ توجه این است که تمامی واحدها دارای فضایی حدود 35 متر بوده و ایوانی به متراژ 15 متر نیز دارد تا افراد مقیم در این مجموعه بتوانند به‌راحتی از فضای سبز موجود استفاده کرده و چشم‌اندازی رو به طبیعت زیبای پارک جنگلی باراجین داشته باشند.

امکانات اتاق‌های هتل بامسان

هتل مذکور به دلیل قرار گرفتن در منطقه‌ای با آب‌وهوای مطلوب سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران است. در نظر گرفتن خدمات راهی برای این گردشگران اولین قدم در جلب نظر آنان و استفاده مجدد آن‌ها از خدمات مجموعه در صورت بازگشت به منطقه است. به همین دلیل خدمات متنوعی برای گردشگران در نظر گرفته‌شده است.

اتاقهای هتل بامسان

کلبه‌های سنتی هتل بامسان دارای ظرفیت 4 نفر و کف‌خواب می‌باشد. در نظر گرفتن رختخواب‌های سنتی و زیبا برای افرادی که مایل به اقامت در این واحدها هستند، توانسته است ذوق متولیان امر را به رخ کشیده و نظر بسیاری از افراد را جلب نماید. کلبه‌های مدرن این مجموعه دارای تختخواب بوده و برای 3 نفر در نظر گرفته‌ شده‌اند. از دیگر امکانات واحدهای این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یخچال
  2. تلویزیون
  3. چای‌ساز
  4. سشوار
  5. آینه
  6. مواد شوینده
  7. توالت ایرانی
  8. حمام

برای افرادی که امکان استفاده از توالت ایرانی ندارند نیز، توالت فرنگی به‌صورت یکی در میان در کلبه‌های این هتل تعبیه‌ شده است. یکی از نکات جالب‌توجه در واحدهای سنتی این مجموعه این است که از کرسی جهت گرم کردن افراد استفاده می‌شود. اتاق‌های مدرن نیز مجهز به شوفاژ هستند.

دیگر امکانات مجموعه اقامتی بامسان

شما می‌توانید در مدت اقامت در هتل بامسان از دیگر خدمات این مجموعه از جمله اتومبیل تشریفاتی، راهنمای تور، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و همچنین باربکیو جهت پخت کباب استفاده کنید. این مجموعه جهت رفاه حال مسافران خود استفاده از اینترنت در لابی را به‌صورت رایگان در نظر گرفته است.

رستوران این هتل با در نظر گرفتن ذائقه‌های مختلف، طبخ غذاهای متنوعی را در دستور کار قرار داده است. از جمله این غذاها، طبخ غذاهای بومی و سنتی قزوین از جمله قیمه نثار، انواع خورشت‌های ایرانی و محلی و همچنین طبخ انواع کباب‌ها است.

از جمله دیگر خدماتی که برای لذت بردن مسافران از فضای زیبای پارک جنگلی باراجین در نظر گرفته‌شده است، استفاده از اتومبیل گردشگری روباز با هزینه شخصی مسافر است. همچنین به مسافرین این هتل زیبا و با امکانات، بلیت بازدید از باغ‌وحش استاندارد پارک جنگلی باراجین با تخفیف ویژه ارائه می‌گردد. باغ‌وحش مذکور دارای انواع حیوانات اهلی و وحشی بوده که تعداد زیادی از آن‌ها حیوانات در حال انقراض هستند. در این مجموعه شما می‌توانید به‌راحتی به آن‌ها غذا داده و ارتباط برقرار کنید.

خدمات هتل بامسان

خلاصه مطلب

قزوین را می‌توان علاوه بر پایتخت خوشنویسی ایران، پایتخت آثار باستانی ایران نیز معرفی کرد. وجود تعداد زیادی از آثار باستانی و تاریخی ایران در این شهر موجب شده است تا گردشگران زیادی برای بازدید از آن‌ها به این شهر سفر کنند.

علاوه بر وجود آثار باستانی، آب‌وهوای مناسب این شهر نیز محیط مناسبی را برای اقامت فراهم کرده است. هتل بامسان به عنوان یکی از برترین هتل‌های این شهر میزبان تعداد زیادی از مسافرین است. این هتل با در نظر گرفتن امکانات رفاهی متنوع و همچنین در نظر گرفتن واحدهای سنتی و مدرن، توانسته است نظر بسیاری از افراد را جلب نماید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments