بهترین هتل های شیراز

یافتن اقامتگاه مناسب در مقصد برای بعضی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است. هرچند در شیراز می‌توانید سوییت و اتاق اجاره کنید و به مهمانسرا بروید اما هتل های شیراز به قدری زیبا و باامکانات است که هر کسی را با هر بودجه‌ای وسوسه می‌کند که با یک بودجه‎‌بندی حدااقل یک شب را در بهترین هتل های شیراز بگذراند. در اینجا لیستی از بهترین هتل هاش شیراز پیش روی شما میگذاریم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز گل سرسبد هتل های شیراز و از بهترین آنهاست. این هتل پنح ستاره از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های شیراز است. رستوران و کافی شاپ (ایرانی، ایتالیایی، دربایی) ، استخر و سونا، اتاق ماساژ، باشگاه بدنسازی، پارکینگ، سالن بیلیارد، سالن تنیس، سالن صخره نوردی، اینترنت، آرایشگاه، فروشگاه، خشکویی، کتابخانه و خدمات پزشکی تنها بخشی از امکانات این هتل است.

رستوران پانارومابی این هتل بزرگترین رستوران گردان ایران است. رستورانی که در یک ساعت 360 درجه

خشک، جکوزی، باشگاه بدنسازی، انواع ماساژ، حوضچه‌های آب سرد و گرم و… را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ضمن اینکه می‌توانید از کافی‌شاپ و انواع نوشیدنی و خوراکی‌های ان نیز لذت ببرید. یکی از جذاب‌ترین امکانات هتل بزرگ شیراز بوفه جکوزی این هتل است که علاوه‌بر آب‌تنی و استفاده از جکوزی می‌توانید از این بوفه نیز لذت ببرید.

تعداد اتاق‌های این هتل 158 عدد با ظرفیت حدود 350 نفر است. با این وجود ممکن است در صورتی که دیر اقدام به رزرو اتاق کنید، جای خالی برایتان پیدا نشود. نزدیک بودن این هتل به جاذبه‌های دیدنی شیراز آن را به یکی از بهترین هتل های شیراز تبدیل کرده است.

  • آدرس هتل بزرگ شیراز: شیراز ، ورودی شمالی شیراز ، جنب دروازه قرآن
  • سطح قیمتی: بالا

هتل زندیه شیراز

دومین هتل خوب و پرطرفدار شیراز، هتل زندیه است. این هتل هم پنج ستاره و دارای امکانات فراوانی است به به جاذبه‌های شیراز نیز نزدیک است. نیاز به گفتن نیست که این هتل که با تزئینات و معماری ایرانی آراسته شده هر امکاناتی که میهمانان نیاز داشته باشد را در اختیارشان قرار می‌دهد. امکاناتی نظیر رستوران‌های شیک و باکیفیت، استخر و حمام سنتی، پارکینگ و …

  • سطح قیمتی: بالا
  • آدرس هتل زندیه: شیراز، بلوار هجرت، نرسیده به ارگ کریمخان

هتل هما شیراز

هتل هما یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز و هتل پنج ستاره‌ی دیگری است که مانند دو هتل بالا تمام امکانات مورد نیاز مسافران را دارا است. این هتل یکی از هتل‌های مجموعه‌ی هماست که برای همه آشنا و قابل تأیید است.

  • سطح قیمتی: بالا
  • آدرس: خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

هتل سنتی پنج دری

این خانه‌ی قاجاری اقامتگاهی سنتی برای طرفداران اقامتگاه‌های سنتی گزینه‌ی بسیار خوبی است. این هتل یازده اتاق و امکانات خوبی دارد. همچنین به دیدنی‌های شیراز هم نزدیک است.

آدرس: شیراز، خیابان ۹ دی، شاهچراغ، روبروی پارکینگ عمومی زائر ، داخل کوچه هفت پیچ

هتل حافظ شیراز

امکانات هتل دو ستاره حافظ از تعداد ستاره‌هایش بسیار بیشتر است. افرادی که دنبال هتلی با کیفیت و امکانات زیاد با قیمتی مناسب هستند حتماً این هتل را انتخاب می‌کنند. نزدیکی هتل شیراز به بسیاری از دیدنی‌های این شهر از ویژ‌گی‌های مثبت آن است. همچنین پاکیزه بودن اتاق‌ها و خوش‌برخوردی کادر هتل، هتل حافظ را در میان بهترین هتل های شیراز درخشان کرده است.

  • سطح قیمتی: مناسب
  • آدرس: خیابان فردوسی، چهار راه پارکینگ، بعد از پارکینگ هجرت

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments