معرفی مراکز خرید کاشان | بازارهای خرید کاشان کدام‌اند؟

کاشان را می‌توان یکی از شهر‌های پر رفت و آمد ایران دانست. این شهر همیشه از گردشگران ایرانی و خارجی پر است. دلیل وجود این همه گردشگر در شهر کاشان را می‌توان باغ‌های گل و صنعت اول آن یعنی گلاب گیری در نظر گرفت. از این رو مراکز خرید کاشان در فصل گلاب گیری همیشه شلوغ و پر رفت و آمد هستند. همچنین کاشان به دلیل بافت تاریخی خود که از دوران صفویه به یادگار دارد یکی از شهرهای تاریخی و زیبای ایران زمین محسوب می‌شود. در این مطلب از وب سایت ایران تراول به معرفی و بررسی مراکز خرید کاشان خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

معرفی مراکز خرید کاشان

1. بازار صفویه کاشان

اولین بنای تاریخی کاشان که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، بازار صفویه کاشان است. این بنا از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید کاشان محسوب می‌شود. در این پاساژ معروف دو طبقه، مواردی همچون انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لباس عروس، زیورآلات و لوازم آرایشی و بهداشتی عرضه می‌شوند. جالب است بدانید یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید مردم کاشان بازار صفویه است. این مرکز خرید با داشتن پارکینگ‌های مجهز راحتی در رفت و آمد را به مسافران و مردم کاشان هدیه داده است. این بازار از ساعت 9:30 صبح فعالیت رسمی خود را شروع می‌کند و تا ساعت 23 شب به ارائه خدمات می‌پردازد. بازار صفویه در خیابان شهید رجایی کاشان واقع شده است.

2. مجتمع تجاری سفید

از دیگر مراکز معروف و شناخته شده کاشان، مجتمع تجاری سفید کاشان است. این مرکز خرید در بین مردم کاشان از مقبولیت و محبوبیت بالایی برخوردار است. این مجتمع دارای دو طبقه بوده که در آن به فروش لباس‌های مردانه و زنانه، پوشاک کودک و همچنین کیف و کفش می‌پردازند. از دلایل محبوبیت پاساژ سفید می‌توان به اقتصادی بودن اجناس آن اشاره کرد. این مجتمع در خیابان شهید رجایی شهر کاشان واقع شده است و از ساعت 10 صبح تا 10 شب به ارائه خدمات می‌پردازد.

3. مجتمع تجاری سبز کاشان

یکی از متنوع‌ترین مراکز خرید کاشان ، مجتمع تجاری سبز کاشان است. این مجتمع به دلیل جای دادن انواع مغازه‌ها در خود توانسته به یکی از مراکز مهم خرید در کاشان تبدیل شود. شما در این مرکز خواهید توانست مواردی همچون کیف و کفش، مانتو، انواع لباس مردانه و زنانه، لوازم خانگی و لوازم آرایشی بهداشتی را تهیه نمایید. مجتمع تجاری سبز مانند دیگر مراکز معرفی شده در این مقاله، در خیابان شهید رجایی شهر کاشان واقع شده است و ساعت کاری آن از 10 صبح تا 10 شب می‌باشد.

4. مجتمع تجاری شفق

از دیگر مراکز تجاری کاشان می‌توان به مجتمع تجاری شفق اشاره کرد. این مرکز به دلیل قدیمی بودن و ناشناخته ماندن، این روز‌ها از رونق کمتری برخوردار است. شما در این مجتمع تجاری می‌توانید اقلامی همچون پارچه‌های مجلسی، انواع مانتو و … را برای خود فراهم کنید. به دلیل ناشناخته ماندن این پاساژ اغلب مغازه‌داران آن جنس‌های خود را به قیمت‌های مناسب و اقتصادی عرضه می‌کنند و شما در این مرکز می‌توانید اقلامی همچون زیورآلات، لباس‌های زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم دکوراسیون منزل را با بهترین قیمت تهیه نماید. مجتمع تجاری شفق در خیابان شهید رجایی واقع شده است و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای شما هموطنان عزیز است.

5. جمعه بازار کاشان

یکی از مواردی که تقریبا در همه شهر‌های ایران یافت می‌شود، جمعه بازار است که کاشان هم از این قافله عقب نمانده است. شما در این جمعه بازار خواهید توانست انواع جنس‌ها از قبیل لباس‌های مردانه و زنانه، لوازم آشپزخانه، لوازم زینتی منزل، زیورآلات دست ساز، انواع مواد غذایی، انواع پوشاک دخترانه و پسرانه و انواع میوه‌های خشک و تازه را پیدا کنید. اگر به کاشان سفر کردید ما در ایران تراول به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به جمعه بازار کاشان بزنید. این جمعه بازار هر جمعه در تقاطع بلوار دانش و دانشجو، در پارک آیت الله مدنی از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به شما هموطنان است.

6. کاشان مال

کاشان مال را می‌توان یکی از جدید‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کاشان دانست. مراحل ساخت این مجتمع تجاری زیبا به تازگی توسط شرکت وندای کی آشیان به پایان رسیده است. شما در این مجتمع خواهید توانست مواردی همچون هایپر مارکت بزرگ وندا، فود کورت، هتل پنج ستاره مجلل وندا و شهر بازی کودکان را ببینید. هایپر مارکت وندا موجود در این مجتمع از جمله بزرگ‌ترین هایپر مارکت‌های موجود در سطح شهر کاشان است. شما در این هایپر مارکت خواهید توانست مواد مورد نیاز روزانه خود را تهیه نمایید.

فوت کورت کاشان مال یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین فوت کورت‌های این شهر است. در این فوت کورت برند‌هایی همچون تنور، چیک چیک، لمو، رومانزی و چاشنی در آن شعبه دارند. همچنین هتل مجلل این مجتمع را می‌توان یکی از خیره کننده‌ترین هتل‌های کاشان دانست. این هتل دارای 100 اتاق لوکس بوده که در بلوار امام رضا کاشان واقع شده است.

7. بازار کاشان

بازار کاشان بیشتر به دلیل ساختار و بنای تاریخی خود معروف و شناخته شده است و یکی از جاهای دیدنی کاشان محسوب می‌شود. معمولا گردشگرانی که به کاشان سفر می‌کنند عاشق گشت و گذار در میان بناهای تاریخی این شهر می‌شوند. این بازار یکی از بناهای تاریخی به جا مانده از دوران صفویه است. بازار کاشان هم مانند دیگر بناهای تاریخی این شهر در مرکز شهر واقع شده است. جالب  است بدانید این بازار در سال 1355 ثبت آثار ملی ایران شده است. بازار کاشان سال‌های سال است که تامین کننده مایحتاج روزانه مردم کاشان می‌باشد. این بازار در تقاطع خیابان بابا افضل و میدان کمال الملک قرار دارد و ساعت کاری آن از 10 صبح تا 10 شب است.

8. پاساژ سیف کاشان

از دیگر مراکز خرید کاشان پاساژ سیف است. البته این پاساژ مجتمعی جامع و کامل برای ارائه خدمات موبایل، تبلت و لوازم جانبی می‌باشد. اگر به دنبال مرکز خرید گوشی در کاشان می‌گردید کافی است سری به پاساژ سیف کاشان بزنید. پاساژ سیف در بین مردم کاشان به بازار موبایل کاشان معروف است. شما در این مجتمع خواهید توانست انواع گوشی‌ها با ضمانت نامه رسمی را خریداری نمایید. پاساژ سیف در خیابان شهید رجایی کاشان واقع شده است.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments