بهترین کافه رستوران های تهران

این روزها رستوران‌ها و کافه‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. خیلی از جلسه‌های کاری و دیدارهای دوستانه در این مکان‌ها انجام می‌شود. یکی از وعده‌های غذایی محبوب و جذاب میان مردم فست ‌فود است که حتی در بهترین رستوران‌ های تهران در صدر منوی آن‌ها قرار دارد. اتاق فرار یکی از تفریحاتی به‌شمار می‌آید که در این چند ساله میان مردم رواج زیادی کرده است. کافه رستوران‌های تهران چند اتاق برای بازی‌هایی مثل مافیا، بیلیارد و… اختصاص داده‌اند که طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.

کافه رستوران‌های تهران

یکی از عوامل مهم در انتخاب کافه برای گذراندن وقت و لذت از غذاها و نوشیدنی‌ها، معماری جذاب و خاص کافه‌ها است. معماری قدیمی و تاریخی همیشه در بین مردم محبوبیت داشته و طرفداران خود را دارد. بافت قدیمی و تاریخی کافه می‌تواند شما را همراه با غذا و نوشیدنی به سال‌های قبل ببرد و شما را با معماری و فرهنگ قدیم بیشتر آشنا کند. البته این را فراموش نکنید که کیفیت غذا نقش مهم‌تری نسبت به معماری کافه رستوران دارد. بهترین رستوران‌های تهران صرفا به‌خاطر معماری محبوبیت نداشته و کیفیت غذا تعریفی متفاوت را از آن‌ها در ذهن مردم ساخته است.

بهترین کافه رستوران‌های تهران

اگر شما اهل شکم گردی، کتاب‌خوانی و رفتن به کافه رستوران‌های تهران هستید و دوست دارید غذاها و نوشیدنی خوب را بشناسید، به این لیست بیشتر توجه کنید. کافه دیاموند، کافه نادری، کافه ویونا، کافه رستوران کاوالی، کافه فامیل، کافه ژوزک، کافه گل رضاییه، کافه آوانسن، کافه کتاب وارطان، وی کافه، پین کافه، کافه گالری، کافه گراف، کافه تهرون ویلا، سام کافه، کافه لمیز، کافه گودو، کافه ماستا، کافه راستگو، کافه ویکولو، کافه قصر یخ، کافه راک، کافه نزدیک کتاب و… همه از بهترین رستوران ‌های تهران هستند که محبوبیت خاصی میان مردم تهران دارند.

فست ‌فود

ساده‌ترین و پرطرفدارترین غذای دنیا فست‌فود است. این غذا به‌شکل‌های متفاوت در دنیا سرو می‌شود؛ در کشورهای خارجی برندهای بزرگی توانسته‌اند موفقیت چشم‌گیری با استفاده از همین غذای ساده به‌دست بیاورند و شعبه‌های زیادی را به سراسر دنیا منتقل کنند. از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به مک‌دونالد و کی اف اس اشاره داشت. در ایران هم فست‌فود به روش‌های مختلفی تهیه می‌شود. البته هر ذائقه و مذاقی با دیگری تفاوت دارد؛ ولی بعضی از فست‌فودها به قدری خوش‌طعم و لذیذ هستند که نمی‌توان ایرادی از آن‌ها گرفت. البته فست‌فودها در غذاهای خود از گوشت گوسفند، مرغ، گوساله و… استفاده می‌کنند تا بتوانند محصولی بهتر را به مشتریان خود تحویل دهند.

بهترین فست‌فودهای تهران

پیدا کردن یک فست‌فود خوب و کم‌نظیر را می‌توان به چشم سرگرمی و تفریح دید! درمیان همه غذاهای خوشمزه، عطر غذاهای لذیذ و طعم‌های فوق‌العاده فست فودها جایگاه خاص و ویژه‌ای به خصوص در میان جوانان و مجردها دارد. از بهترین فست‌فودهای خوب تهران می‌توان به کوب برگر، گریل گاردن، رستوران ایتالیایی بونو، منهتن گریل، ساندویچ آرمن، ساندویچ باماهاس، فست‌فود جرس، دان تان برگر، پیتزا میخوش، برگر زغالی، فست‌فود آوان، رستوران جنارو، آشپزخانه برادران، ساندویچ بار هیزمیکس، اژدرزاپاتا و… اشاره کرد.

اتاق فرار

اگر از حل معما و ماجراجویی لذت می‌برید، این بازی را از دست ندهید. اتاق‌ فرار مجموعه بازی‌های ماجراجویی و جذاب بوده که طرفداران زیادی را در این سال‌ها به خود جذب کرده است. دلیل محبوبیت این بازی را به چالش کشیدن ذهن می‌دانند. شما همراه دوستانتان وارد اتاقی ویژه می‌شوید که تم و داستان مشخصی دارد. باید معمای مربوط به بازی را حل کنید و نهایتا بتوانید در زمانی محدود (حدودا یک ساعت) از اتاق خارج شوید. در این فضا باید بتوانید با نشانه‌ها و سرنخ‌های متفاوت رمز اتاق را باز کنید. هر چیز در اتاق می‌تواند برای باز کردن درب کمک کند؛ پس همه تمرکزتان را در اتاق برای پیدا کردن سرنخ‌های خاص و مخفی بگذارید تا بتوانید از اتاق‌ فرار کنید. بازی‌های اتاق ‌فرار تم‌های مختلفی دارد؛ از جمله پلیسی، جنایی، دلهره‌آور و ترسناک که همه جور سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

بهترین اتاق فرارهای تهران

با افزایش محبوبیت بازی‌های فکری اتاق فرار، تعداد مجموعه‌های این بازی جذاب در چند سال اخیر در شهر تهران افزایش پیدا کرده است. به همین خاطر لیست خوبی از بهترین اتاق ‌های فرار آماده کرده‌ایم. مجموعه اتاق‌های فرار عبارت هستند از تهرومز، اسکیپ مستر، رد اسکیپ، آی اسکیپ، شارون، اسکیپ رومیست، بلک باکس، وست روم، اسکیپ می، دیم اسکیپ، بوم اسکیپ، اینفنیتی، انگیما، مگا اسکیپ، اسکیپ ویژن، جاست اسکیپ، دژاوو، بارکد، اسکیپ رانر، میشن، مایندمز، مایندمپ، تونل اسکیپ، دالون، بازی های فکری و… که این لیست تنوع اتاق‌های فرار زیادی دارند.

بهترین رستوران ‌های تهران با معماری‌های مدرن و قدیمی و اتاق‌های فرار توانستند یکی از بهترین مکان‌ها برای بازی، جشن تولد، مهمانی‌های خانوادگی و… شوند. رستوران‌ها و کافه‌ها با منوی فست فود طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و فروش خود را چند برابر افزایش داده‌اند. شکم گردی یکی از تفریحات بوده که طرفداران زیادی داشته و به یکی از مشاغل پردرآمد تبدیل شده است؛ شما نیز می‌توانید از این تفریح برای خود کسب درآمد کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments