بهترین کشتی های تفریحی کیش [+ نظرات مردمی]

بهترین کشتی های تفریحی کیش

کیش به عنوان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای مردم کشور ما می باشد و وقتی به این جزیره زیبا سفر می کنیم اول به دنبال تفریحات مناسب آن می گردیم. یکی از تفریحاتی که می تواند یک تجربه متفاوت برای شما به دنبال داشته باشد کشتی تفریحی می باشد که چندین ساعت مفرح بخش را برای شما به دنبال دارد. اما بهترین کشتی های تفریحی کیش کدام است ؟ ما می توانیم در پیدا کردن بهترین بهترین کشتی های تفریحی کیش به شما کمک کنیم پس با ما در این مطلب همراه باشید و بهترین کشتی در این زمینه را پیدا کنید.

منظور از کشتی تفریحی چیست ؟ 

کشتی تفریحی تنها یکی از تفریحات تمامی مکان های دریایی می باشد و شما در کل دنیا وقتی دریا می بینید کشتی تفریحی نیز میبینید. در این کشتی های به طور یک مجموعه برنامه های مفرح بخش ایجاد می شود و همه آن ها بر روی آب و در دریا می باشد و شما می توانید از یک مجموعه کامل از لذت بردن از هوا در عرشه کشتی یا موسیقی و حتی غذا های رنگا رنگ این مجموعه لذت ببرید. البته سیستم هر کشتی تفریحی در هر جا متفاوت می باشد اما در هر صورت می توان برخی از برنامه ها را به طور مشترک در آن دید. 

در ادامه این مطلب به این برنامه ها اشاره می کنیم اما در قسمت بعدی این مطلب با ما همراه باشید و بهترین کشتی های تفریحی کیش را انتخاب کنید.

بهترین کشتی های تفریحی کیش چیست ؟ (نظرات مردمی)

باید بدانید که این کشتی ها بر اساس نظرات مردمی انتخاب شده اند و تجربه آن ها از استفاده از کشتی های بیان شده است. اما در هر صورت ما سعی کردیم تا امکانات این کشتی ها را به طور لیستی بیان کنیم که شما بتوانید با یک نگاه ساده به سادگی دست به انتخاب بزنید. 

البته در نظر داشته باشید که کشتی های تفریحی کیش مربوط به این موارد نمی باشد اما ما سعی کردیم تا بهترین های آن را بر اساس نظرات انتخاب کنیم و به شما معرفی کنیم : 

کارینا

  1. این کشتی دارای موسیقی زنده می باشد. 
  2. در این کشتی سالن مناسب برگزاری کنسرت با بهترین امکانات صوتی وجود دارد که از اجرا ها لذت ببرید.
  3. استند آپ کمدی نیز از امکانات دیگر این کشتی می باشد.
  4. این کشتی یکی از کشتی های لوکس کیش محسوب می شود دید بسیار زیبایی را از خلیج فارس به شما می دهد.
  5. امکان گرفتن اتاق های وی ای پی این کشتی نیز وجود دارد. 
  6. در این کشتی رستوران ها کافه های متنوعی وجود دارد اما در هر صورت انتخاب آن اختیاری می باشد. 
  7. در این کشتی فضای مناسب برای بازی کودکان نیز تعبیه شده است و از این رو نیاز نیست نگران کودکان خود باشید. 

اگر کشتی کارینا را به عنوان بهترین کشتی های تفریحی کیش انتخاب کرده اید خوب است بدانید که می توانید بلیط این کشتی را با بهترین قیمت از طریق لینک رو به رو کلیک کنید و از آن بهره مند شوید : خرید بلیط کشتی کارینا کیش

بهترین کشتی های تفریحی کیش

کشتی تفریحی نوید

یکی دیگر از کشتی های شیک و لوکسی که شما می توانید در آب ها خلیج فارس آن را مشاهده کنید کشتی نوید کیش می باشد که مطابق نظر مردم یکی از بهترین کشتی های تفریحی کیش می باشد که قطعا لذت زیادی برای شما به همراه دارد. از امکانات تفریحی این کشتی می توان به این موارد اشاره کرد : 

  • 2 ساعت گردش روی آب های خلیج فارس
  • اجرای کنسرت و موسیقی زنده و شاد
  • پذیرایی رایگان بر روی بلیط هر نفر (شام)
  • فضای بازی کودکان
  • کافی شاپ و رستوران (هزینه ان جدا محاسبه می باشد)
  • عرشه زیبا و جذاب

خوب است بدانید که این کشتی از نظر ظاهری نیز زیبا می باشد و می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

اوستا

یکی دیگر از کشتی های بزرگ و زیبایی که در اب های خلیج می باشد و شما می توانید از آن لذت زیادی ببرید کشتی اوستا می باشد. این کشتی از سالن های مختلفی برخوردار می باشد و شما می توانید برای بهره مندی از اجرا ها و کنسرت ها و … سالن ها مختلفی را رزرو کنید. شام و پذیرایی در این کشتی صورت میگیرد و جنگ های شبانه آن نیز به راه می باشد.

این کشتی نیز مانند سایر کشتی های تفریحی سانس های مختلف دارد و شما دو ساعت تجربه استفاده از این کشتی زیبا را خواهید داشت.

کشتی تفریحی آکواریوم 

این کشتی هر چند کوچک تر می باشد و امکانات محدود تری به نسبت دو کشتی دیگر دارد اما یک ویژگی خاص دارد که باعث می شود در زمره بهترین کشتی تفریحی کیش قرار بگیرد و آن هم شیشه ای بودن آن است. همانطور که می دانید خلیج فارس پر از گونه های دریایی خاص می باشد و دیدن آن ها همیشه لذت بخش می باشد. این کشتی به کشتی کف شیشه ای مشهور می باشد نیز این امکان را میسر کرده است تا دریا را در زیر پاهای خود داشته باشید و از آن لذت دو چندان برابری ببرید.

باید در نظر داشته باشید که در این کشتی طبیعتا استفاده از جنگ های شادی و شو ها و … دیده نمی شود و صرفا تجربه ای متفاوت از مشاهده کردن دریا برای شما به همراه می آورد.

پس از این کشتی ها بسته به نظر مردم بهترین کشتی های تفریحی کیش به ترتیب به این شرح می باشد که هر کدام تقریبا از امکانات مشابه کشتی های بالا برخوردار می باشند و از بین این موارد تنها کشتی کف آکواریومی می باشد که تجربه نسبتا متفاوت تر است. 

بهترین کشتی های تفریحی کیش
  1. آرتمیس پلاس 
  2. تاپ تورز
  3. کشتی تفریحی تارا
  4. کشتی تفریحی امپراطور

خرید بلیط این کشتی ها به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است و شما می توانید از طریق لینکی که فوقا برایتان قرار داده ایم استفاده کنید.

سوالات متداول در خصوص بهترین کشتی های تفریحی کیش

در ادامه به برخی از مهم ترین سوالات شما در این زمینه پاسخ داده ایم : 

در بهترین کشتی های تفریحی کیش چه برنامه هایی ارائه می شود ؟ 

اگر بخواهیم لیستی از تمامی برنامه هایی که در این کشتی ها ارائه می شود را برای شما ذکر کنیم این موارد را شامل می شود : 

  1. سرو غذای رایگان
  2. برگذاری جنگ های شبانه
  3. گردش در خلیج فارس
  4. آزاد بودن استفاده از عرشه 
  5. فضای اختصاص کودکان 
  6. کنسرت و برگذاری شو های تفریحی 
  7. عکس برداری حرفه ای در محیط کشتی (هزینه آن جدا محاسبه می شود)

و…

البته باید در نظر داشته باشید که بدون شک بهترین کشتی های تفریحی کیش این امکانات را با کیفیت بالاتری به شما ارائه می کند.

قیمت بهترین کشتی های تفریحی کیش چقدر می باشد ؟ 

البته که در روز های مختلف سال ممکن است این قیمت متغیر باشد و از این رو بهتر است که قیمت این کشتی ها را به طور دقیق ذکر نکنیم. با این وجود شما می توانید با کلیک بر روی لینکی که فوقا برای شما قرار داده ایم در خصوص قیمت روز بلیط این کشتی ها مخصوصا کشتی کارینا به کسی اطلاعات دقیق بپردازید.

مدت زمان بهترین کشتی های تفریحی کیش چقدر است ؟ 

معمولا این کشتی ها در شب و از زمان غروب افتاب از ساعت 7 شب تا 1 بامداد بر روی دریا می باشند که هم خنکی هوا را به میان داشته باشد و هم لذت بیشتری به همراه باشد. البته برای کشتی اکواریومی روز ساعت بهتری است که به خوبی بتوان دریا را از طریق آن دید.

آیا در بهترین کشتی های تفریحی کیش رستوران نیز وجود دارد ؟ 

بله بدون شک انتخاب های شما محدود به انتخابی که بر روی بلیط شما می باشد نیست و امکان خرید غذای دیگر نیز وجود دارد. اما باید در نظر بگیرید که استفاده از این منو ها دیگر رایگان نمی باشد و بدیهی است که باید برای سرو آن هزینه پرداخت نمایید.

از کجا بلیط بهترین کشتی های تفریحی کیش را خریداری کنیم ؟

امروزه خرید این بلیط ها به صورت انلاین برای شما میسر شده است و از آنجایی که در فصل های شلوغ سانس ها زود پر می شود به شما پیشنهاد می کنیم پیش از سفر به این جزیره به خرید بلیط کشتی تفریحی اقدام کنید تا مطمئن شوید که بهترین آن با بهترین قیمت برای شما میسر شده است. لینک ابتدای این صفحه نیز امکان خرید بلیط کشتی را با تخفیف مخصوص خود میسر کرده است.

آیا هزینه خرید از بهترین کشتی های تفریحی کیش با هزینه ورودی یکی می باشد ؟ 

امکاناتی که فوقا برای شما به عنوان امکانات و تفریحات کشتی معرفی کردیم طبیعتا رایگان می باشد و بر روی کشتی است. اما استفاده از کافه ، آتلیه و خدماتی که بر روی بلیط شما ذکر نشده است و مشمول هزینه مربوطه می گردد.

در آخر امیدواریم که این مطلب در خصوص بهترین کشتی تفریحی کیش برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را برده باشید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments