رزرو بلیط قطار؛ خدمت جدید فلای تودی


سفر کردن همیشه یکی از بهترین تفریحات ماست و فرقی نمی‌کند سفری داخلی و دو روزه را تجربه کنیم یا راهی یک سفر خارجی لوکس و مجلل شویم؛ در هر صورت حس و حال خوب ناشی از این تفریح، روحمان را تازه می‌کند. با توجه به اهمیت این موضوع، آژانس‌های مسافرتی و گردشگری متعددی در سرتاسر ایران شروع به فعالیت کرده‌اند که یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین آن‌ها مجموعه فلای تودی است. در این مقاله قصد داریم به خدمت جدید این مجموعه یعنی فروش بلیط قطار بپردازیم و نحوه خرید بلیط قطار ساری مشهد و شهرهای دیگر را آموزش دهیم. 

آشنایی با خدماتی که مجموعه فلای تودی پیش‌تر به مسافران ارائه می‌کرد 

این روزها ارائه خدمات آنلاین در حوزه‌های مختلف به یکی از امور عادی و روزمره تبدیل شده که بخشی از زندگی‌مان را تشکیل می‌دهد. هر روز بسیاری از فعالیت‌ها را به صورت اینترنتی و آنلاین پیگیری می‌کنیم تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه، از راحتی و آسایش مطلوبی هم بهره‌مند شویم. این موضوع در حدود ده سال قبل تا این اندازه فراگیر نبود و خدمات محدودی به صورت آنلاین ارائه می‌شدند. 

به عنوان مثال برای خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل، مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی بودیم و می‌بایست زمان قابل توجهی را به این امر اختصاص می‌دادیم. این موضوع در سال ۱۳۹۵ با آغاز فعالیت مجموعه فلای تودی، به مراتب تسهیل شد. این مجموعه در ابتدا کار خود را با فروش بلیط پروازهای داخلی به صورت آنلاین آغاز کرد و رفته رفته، بر تعداد خدمات خود افزود. در حال حاضر خدماتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، در مجموعه فلای تودی ارائه می‌شوند. 

خرید آنلاین بلیط هواپیما 

گسترده‌ترین خدمت مجموعه فلای تودی، ارائه بلیط آنلاین هواپیماست. این مجموعه در سال ۹۵ کار خود را با فروش بلیط پرواز داخلی آغاز کرد و رفته رفته آن را به پروازهای خارجی گسترش داد. در حال حاضر بیش از ۹۰۰ خط هوایی توسط این مجموعه پوشش داده می‌شوند. 

رزرو آنلاین هتل 

در وبسایت فلای تودی به بیش از ۱.۵ میلیون هتل در سرتاسر دنیا دسترسی خواهید داشت. می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را با چند کلیک رزرو کنید و بدون نگرانی عازم سفر شوید. از هتل‌های لوکس پنج ستاره گرفته تا اقامتگاه‌های ارزان قیمت در فهرست هتل‌های فلای تودی دیده می‌شوند. 

ارائه بیمه نامه مسافرتی 

بیمه نامه مسافرتی این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت بروز حادثه حین سفر مانند کنسل شدن پرواز یا گم شدن چمدان‌ها، می‌توانید این ضرر و زیان را جبران کنید. ارائه این بیمه نامه نیز از جمله خدمات فلای تودی محسوب می‌شوند. 

جدیدترین خدمت فلای تودی چیست؟ 

چندی پیش به سبب استقبال گسترده‌ای که از خدمات فلای تودی در طی این سال‌ها به عمل آمده بود، خدمت جدیدی در مجموعه شکل گرفت تا گامی دیگر در راستای بهبود صنعت گردشگری در کشورمان برداشته شود و سفر کردن، آسان‌تر از پیش باشد. 

امکان خرید آنلاین بلیط قطار، جدیدترین خدمت فلای تودی است که در همین مدت کوتاه که از آغاز ارائه آن می‌گذرد، با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است. شما می‌توانید بلیط قطار از هر مبدأ به هر مقصدی را از مجموعه فلای تودی خریداری کنید. کافیست وارد صفحه اصلی سایت شوید و از قسمت «قطار» فهرست بلیط‌ها را مشاهده کنید. 

از مزیت‌های سایت فلای تودی می‌توان به رابط کاربری ساده آن اشاره داشت. همه افراد می‌توانند به راحتی از این وبسایت استفاده کنند. پس از انتخاب بلیط، با چند کلیک می‌توانید آن را خریداری کرده و نسخه اینترنتی آن را نزد خود نگه دارید. 

چرا فروش بلیط قطار به عنوان یکی از کاربردی‌ترین خدمات مجموعه انتخاب شده است؟ 

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن شکل می‌گیرد این است که چرا مجموعه فلای تودی پس از سال‌ها ارائه خدمات در زمینه فروش آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل، حالا تصمیم بر آن گرفته که بلیط قطار را نیز به خدمات خود اضافه کند. حقیقت این است که مزایای متعدد قطار به‌عنوان یک وسیله نقلیه، سبب تخصیص بخشی از خدمات فلای تودی به تهیه بلیط سیستم راه آهن شده است. در ادامه به چند نمونه از این مزایا خواهیم پرداخت:

  • پیش از هر چیز، مهم‌ترین نکته درباره شبکه حمل و نقل ریلی، امنیت بسیار بالای آن است. امکان تصادف یا بروز سوانح این‌چنینی با قطار تقریباً صفر است؛ از این رو می‌توانید از ایمن بودن سفرهایتان مطمئن باشید. 
  • مورد بعدی اقتصادی بودن قطار است. بلیط قطار ساری مشهد را می‌توانید با کم‌ترین هزینه ممکن خریداری کنید و بدون آن که متحمل هزینه زیادی شوید، سفرتان را آغاز نمایید. 
  • در طول سفر با قطار، از مسیر نهایت لذت را خواهید برد؛ چرا که می‌توانید از پنجره، مناظر اطراف را تماشا کنید. خصوصاً اگر از شهرهای شمالی بگذرید. به عنوان مثال مسیرهایی که از شهر ساری می‌گذرند، زیباترین مسیرهای راه آهن هستند. کافیست یک بار به آن سمت سفر کنید تا عاشق سفر کردن با قطار شوید‌. 
  • در سفرهایی که با قطار دارید، می‌توانید یک کوپه را به‌صورت اختصاصی رزرو و بلیط تخت‌های آن را خریداری کنید؛ به این ترتیب فضایی خواهید داشت که می‌توانید در آن راحت بوده و با همسفران خود، لحظات خوبی داشته باشید. 

مجموعه این مزایا سبب شده‌اند که سفر با قطار طرفداران زیادی داشته باشد و مسیرهای راه آهن، همواره مملؤ از مسافرانی باشند که به گوشه گوشه کشورمان سفر می‌کنند. فلای تودی نیز برای آن که گامی در تسهیل خرید بلیط قطار بردارد، آن را به خدمات خود اضافه کرده است.

بلیط قطار ساری مشهد و شهرهای دیگر را از فلای تودی خریداری کنید 

فرقی نمی‌کند قصد خرید بلیط قطار ساری مشهد را دارید یا به مقاصد جنوبی یا شمالی کشور سفر می‌کنید؛ در هر صورت وبسایت فلای تودی امکان خرید بلیط را برای‌تان فراهم می‌کند. همان طور که گفته شد می‌بایست وارد قسمت «قطار» شوید و سپس با مشخص کردن مبدأ، مقصد و همچنین تاریخ سفر، بلیط مناسب خود را پیدا کنید. در ادامه از طریق راحت‌ترین سیستم پرداخت آنلاین، می‌توانید بلیط را خریداری کنید. به همین راحتی مقدمات سفر برای‌تان فراهم می‌شود و می‌توانید یک ماجراجویی جدید را آغاز کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments