ارزان ترین هتل های شیراز برای عید 1403

با فرارسیدن سال نو، بازار سفرهای نوروزی به شیراز به شدت داغ می‌شود و این شهر به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل می‌شود. ارزان ترین هتل های شیراز برای عید 1403 کدامند؟ این یکی از پرتکرارترین سوالات مسافران نوروزی است. درست است که در شهر توریست‌پذیر شیراز اقامتگاه‌های گوناگونی بنا شده، اما پیدا کردن هتلی ارزان در عین حال باکیفیت، امری دشوار است.

اگر شما هم قصد دارید تعطیلات عید نوروز 1403 به گشت‌وگذار در شیراز بگذرانید، باید بدانید لذت سفر با اقامت راحت تکمیل می‌شود. در ادامه لیست هتل های شیراز که ارزان ترین هتل های شیراز بشمار می‌روند، تهیه کردیم. برای آشنایی با هتل های ارزان شیراز در سال جدید تا انتها با ما همراه باشید.

هتل ارگ شیراز هتلی ارزان

هتل ارگ واقع در قلب شیراز یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های این شهر است که در سال 1370 به‌عنوان هتلی 3 ستاره فعالیت خود را آغاز نمود.

هتل ارگ در کنار خدمات و امکانات رفاهی از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و دسترسی به جاذبه های تاریخی شهر را تنها با کمی پیاده‌روی ممکن می‌کند. شما برای رزرو بهترین هتل های شیراز می‌توانید در سایت ایران هتل آنلاین به این آدرس https://www.iranhotelonline.com/shiraz-hotels/ مراجعه کنید.

اتاق های هتل ارگ

هتل ارگ در دوطبقه 46 واحد اقامتی شیک و دل‌باز را در خود جای‌داده است که همه آن‌ها مجهز به امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند. بدون شک مسافران با اقامت در هتل ارگ اقامتی راحت و به‌یادماندنی را تجربه خواهند کرد.

رستوران هتل ارگ

در طول اقامت در هتل ارگ شیراز خیالتان بابت وعده‌های غذایی راحت باشد؛ چراکه این هتل دارای رستوران است و از مسافران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرایی می‌کند.

هتل بین الحرمین شیراز

اگر می‌خواهید در حوالی جاذبه های تاریخی و مذهبی شیراز اقامت داشته باشید، هتل 3 ستاره بین الحرمین گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل در سال 1397 با معماری خاص به سبک خانه‌های تاریخی در بافت تاریخی شهر شیراز میزبانی خود را از مسافران آغاز کرد.

هتل بین الحرمین نسبت به خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کند، هزینه مناسبی را دریافت می‌کند و همین موضوع باعث شده، این هتل به‌عنوان یکی از هتل های ارزان شیراز طرفداران زیادی داشته باشد.

اتاق های هتل بین الحرمین

اتاق های هتل بین الحرمین با توجه به متراژ و تعداد تخت‌ها متفاوت هستند؛ اما همه آن‌ها در امکانات رفاهی عالی و اقامت راحت دارای نقطه مشترک هستند. شما هرکدام از اتاق‌های این هتل را رزرو کنید، از وعده صبحانه به‌صورت رایگان بهره‌مند خواهید شد.

رستوران هتل بین الحرمین

رستوران شیک و زیبای هتل بین‌الحرمین با سرو انواع غذاهای خوشمزه مهمانان خود را از هر رستوران دیگری در شیراز بی‌نیاز می‌کند.

هتل ستارگان هتل ارزان در شیراز

از هتل های ارزان شیراز می‌توان به هتل ستارگان اشاره کرد. این هتل 4 ستاره در سال 1391 در یکی از مناطق دنج و آرام شیراز افتتاح شد. این هتل 14 طبقه، خدمات و امکاناتی فراتر از هزینه دریافتی برای مهمانان خود فراهم کرده است به همین دلیل از ارزان ترین هتل های شیراز شناخته می‌شود.

اتاق های هتل ستارگان

هتل ستارگان درمجموع دارای 41 واحد اقامتی است که در همه آن‌ها هر آنچه مهمانان برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، فراهم‌شده است. اگر می‌خواهید در طول اقامت از چشم‌انداز تماشایی شهر بهره‌مند شوید، واحدهای اقامتی طبقات بالایی را برای اقامت انتخاب کنید.

رستوران هتل ستارگان

اقامت در هتل ستارگان همراه با صبحانه است اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده خود مسافران می‌باشد؛ البته جایی برای نگرانی وجود ندارد، شما می‌توانید برای صرف غذا در طول مدت‌زمان اقامت روی رستوران هتل حساب بازکنید.

هتل رودکی شیراز

اگر در سفر به شیراز به دنبال ارزان ترین هتل های شیراز برای اقامت هستید، هتل رودکی می‌تواند مناسب شما باشد. این هتل در دهه 50 به‌عنوان هتلی 3 ستاره میزبانی خود را از مسافران و گردشگران آغاز نمود. شاید هتل های قدیمی انتخاب مسافران نباشد، اما بهتر است بدانید این هتل در سال 1394 برای ارتقا کیفیت امکانات خود اقدام به نوسازی تجهیزات کرد.

اتاق های هتل رودکی

واحدهای اقامتی هتل رودکی شامل 33 اتاق و سوئیت می‌باشد که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند. چنانچه می‌خواهید در فضای وسیع و دل‌بازی اقامت داشته باشید، سوئیت‌های این هتل را انتخاب کنید. توجه داشته باشید در همه واحدهای اقامتی هتل صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

رستوران هتل رودکی

رستوران این هتل یکی از بهترین رستوران های شیراز است. در طبقه منفی یک هتل رودکی رستورانی با ظرفیت 40 مهمان به چشم می‌خورد؛ مسافران در طول اقامت می‌توانند برای صرف غذا به رستوران هتل مراجعه نمایند.

هتل سنتی درباری شیراز

هتل سنتی درباری از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های شیراز بشمار می‌رود اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت برای اقامت هستید، هتل سنتی به‌عنوان یکی از ارزان ترین هتل های شیراز پیشنهاد خوبی است. این اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شهر واقع‌شده است و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شیراز را آسان می‌سازد.

اتاق های هتل درباری

واحدهای اقامتی هتل درباری برخلاف معماری هتل از امکانات مدرنی برخوردار است، همچنین امکانات رفاهی کامل در اتاق‌ها باعث شده مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند.

رستوران هتل درباری

رستوران هتل سنتی درباری به‌قدری جذاب و زیبا است که توصیه می‌شود حتماً یک‌بار آن را امتحان کنید. این رستوران با دکوراسیون شیک و مجلل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل ساسان ارزان ترین هتل شیراز

اگر در لیست هتل های شیراز نگاهی بیندازید، قطعاً نام هتل ساسان را به‌عنوان یکی از هتل های ارزان شیراز خواهید دید. این هتل 2 ستاره در سال 1375 تأسیس شد و پس از سال‌ها میزبانی برای بهبود امکانات خود سپس در سال 1379 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

اتاق های هتل ساسان

هتل ساسان 34 واحد اقامتی تمیز و مجهز را در خود جای‌داده است. اگر می‌خواهید فقط برای چند ساعت در شیراز اقامت داشته باشید، هتل ساسان از ارزان ترین هتل های شیراز معرفی می‌شود؛ چراکه امکان رزرو اتاق به‌صورت ساعتی (6 ساعت) برای مسافران فراهم‌شده است.

رستوران هتل ساسان

هتل ساسان فاقد رستوران است و تنها دارای سالن صبحانه خوری و کافی‌شاپ در طبقه همکف هتل می‌باشد.

هتل سنتی وکیل شیراز

یکی از ارزان ترین هتل های شیراز که می‌توانید برای اقامت راحت روی آن حساب بازکنید، هتل سنتی وکیل است. این هتل زیبا با معماری سنتی ایرانی کاملاً با حال‌وهوای شیراز طراحی‌شده است و همچنین امکانات رفاهی عالی به همراه موقعیت مکانی مناسب باعث شده به‌عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز شناخته می‌شود.

اتاق های هتل وکیل

هتل سنتی وکیل در 3 طبقه دارای 32 واحد اقامتی که بر اساس چیدمان و ظرفیتشان متفاوت هستند. همه اتاق‌های این هتل به امکانات رفاهی مجهز هستند و مسافران در طول اقامت کمبودی را احساس نخواهند کرد.

رستوران هتل وکیل

رستوران هتل سنتی وکیل در مکانی دنج و آرام قرار است لحظات شیرینی را برایتان به ارمغان بیاورد. در رستوران این هتل 3 ستاره انواع غذاهای ایرانی و محلی طبخ می‌شود.

هتل اطلس هتل ارزان شیراز

یکی از ارزان ترین هتل های شیراز که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید، هتل اطلس است. این هتل 3 ستاره با دسترسی مناسب در سال 1368 افتتاح شد و برای نوسازی تجهیزات در سال 1394 مورد مرمت و نوسازی قرار گرفت.

اتاق های هتل اطلس

هتل اطلس شامل 47 واحد اقامتی می‌باشد که بر اساس ظرفیتشان دسته‌بندی می‌شوند. خدمات و امکانات رفاهی مناسب اتاق‌ها رضایت مهمانان را در طول اقامت جلب کرده است. فراموش نکنید، اقامت در هتل اطلس همراه با صبحانه می‌باشد.

رستوران هتل اطلس

رستوران اصلی هتل در طبقه منفی یک هتل واقع‌شده است این رستوران با غذاهای قابل‌قبول دو وعده ناهار و شام را از مهمانان پذیرایی می‌کند. اگر اهل غذاهای فست‌فودی هستید رستوران دیگری در کنار لابی قرارگرفته است که پیشنهاد می‌شود حتماً یک‌بار امتحان کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم لیست هتل های شیراز که به‌عنوان اقامتگاه‌های اقتصادی شناخته می‌شوند، تهیه کنیم. در نظر داشته باشید، هتل های ارزان در ایام پیک سفر مثل نوروز طرفداران زیادی دارد. پس اگر قصدتان برای سفر به شیراز جدی است، هرچه زودتر به فکر هتل باشید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments