خدمات مسافرتی و گردشگری گردشگران شیراز؛ سفری ارزان ولی همه‌چیز تمام!

نقطه شروع تمام ماجراجویی‌ها و لحظات خوش شما در زندگی همینجاست! نه تنها تجربه یک سفر بی‌نظیر و به‌یادماندنی بلکه لذت دریافت خدمات مسافرتی گردشگری کامل و بدون کم و کاست هم به شما هدیه می‌دهیم. داستان بسیار ساده است، خنده بر لبان شما در سفر، اعتبار مجموعه ماست.

آژانس مسافرتی گردشگران شیراز هم فقط یک دغدغه دارد و آن هم ساختن لحظاتی خوش برای شما در طول سفرتان است. برای تجربه یک سفر رویایی فقط کافیست تا خدمات مسافرتی و گردشگری گردشگران شیراز را برای تورهای داخلی و خارجی انتخاب کنید که عبارتند از:

  • خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما با بهترین ساعت پروازی
  • رزرو بهترین هتل به همراه صبحانه
  • بیمه مسافرتی
  • اخذ ویزا
  • خدمات CIP در فرودگاه‌ها
  • گشت شهری رایگان
  • استقبال و ترانسفر فرودگاهی

تنوع تورهای مسافرتی گردشگران شیراز باورنکردنی است!

برای اینکه تجربه یک خرید خوب و لذت‌بخش را از تورهای مسافرتی خود داشته باشید، یک پیشنهاد طلایی برایتان داریم. همیشه قبل از رزرو تور به تنوع تورهای موجود آژانس مسافرتی حسابی دقت کنید. تنوع بالای تورها نشان‌دهنده تخصص و تجربه آژانس مسافرتی است و وقتی از مجموعه گردشگران شیراز تور خود را رزرو می‌کنید که دیگر خیالتان راحت باشد! فقط تنوع تورهای مجموعه گردشگران شیراز را ببینید:

تور مسافرتی داخلی ارزان

تورهای مسافرتی داخلی که همیشه به عنوان اولین گزینه روی میز هستند. اگر هر سال هم یکی دو تا تور داخلی با ما داشته باشید، باز هم گزینه‌های جدید و هیجان‌انگیز روی میز خواهد بود. حال تصورکنید که تور مسافرتی داخلی ارزان با خدمات کامل داشته باشید! قشم و کیش یا تبریز و شمال هیچ فرقی ندارد. شما فقط چشمانتان را ببندید و دستتان را روی یکی از شهرهای ایران بگذارید.

تورهای مسافرتی خارجی ارزان قیمت

تور مسافرتی خارجی با قیمت مناسب و خدمات کامل کاملاً حال و هوای دیگری دارد. تجربه بازدید از مکان‌های تاریخی و تفریحی کشورهای دیگر لذتی تکرارنشدنی دارد. اگر به دنبال هیجان هستید، تورهای خارجی گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند. تورهای مسافرتی خارجی برای زوج‌هایی مناسب است که برای ماه عسل به دنبال سفر تنهایی به گوشه‌ای دنج از دنیا هستند.

تورهای خارجی گروهی

تورهای خارجی در گردشگران شیراز همگی با خدمات کامل به مسافران ارائه می‌شوند. به همین دلیل در میان تورهای پرطرفدار و محبوب به حساب می‌آیند. اگر شما از آن دسته مسافرانی هستید که به دنبال سفر به کشورهای اروپایی و نقاط دور از ایران به صورت گروهی هستید، پس این تجربه هیجان‌انگیز را از دست ندهید. تورهای خارجی اروپایی روند اخذ ویزای توریستی را بسیار راحت‌تر می‌کنند. اگر با آژانس مسافرتی اقدام کنید که مجوز اخذ ویزای توریستی کشورهای اروپایی را داشته باشند، دیگر هیچ نگرانی بابت ویزای خود نخواهید داشت.

تور لحظه آخری

شما هم به دنبال هیجان و سفرهای لحظه آخری هستید؟ پس تورهای لحظه آخری گردشگران شیراز با قیمت‌های استثنایی همراه با خدمات کامل را تجربه کنید. تور لحظه آخری برای افرادی مناسب است که هر لحظه امکان بستن چمدان و راهی شدن به سمت مقصد جدید تفریحات را دارند. از آنجایی که تورهای لحظه آخری در روزهای نزدیک به شروع سفر و عدم تکمیل ظرفیت تور ارائه می‌شوند، بنابراین قیمت‌های باورنکردنی دارند.

چگونه تور مسافرتی ارزان قیمت رزرو کنیم؟

زمانی که یک تور را با قیمتی کمتر رزرو می‌کنیم، احساس خیلی خوبی داریم. ما هم در تلاشیم تا به شما همین حس خوب را ارائه بدهیم. به همین دلیل به شما توصیه‌هایی می‌کنیم که اگر به آن‌ها با دقت عمل کنید، قطعاً برنده اصلی شما هستید!

  • تور خود را در فصل‌های لو سیزن (Low Season) رزرو کنید! در این فصل‌ها چون گردشگران کمتری سفر می‌کنند، قیمت‌ها نیز به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند.
  • تور اقساطی برای شما گزینه مناسبی است، اگر می‌خواهید الان سفر بروید ولی بعداً پولش را پرداخت کنید.
  • از تعداد روزهای سفر خود بکاهید. سفر خود را جمع‌وجور‌تر برنامه‌ریزی کنید تا هزینه‌های زیادی بابت تور نپردازید.

آیا امکان اخذ ویزای توریستی شینگن تضمینی وجود دارد؟

حقیقت داستان این است که اخذ ویزای توریستی تضمینی شینگن اصلاً وجود ندارد. چرا؟ زیرا صدور ویزای توریستی به آفیسر بستگی دارد و این موضوعی است که از کنترل همه ما خارج است. اما… یک اما بزرگ و تاثیرگذار در اینجا وجود دارد. اما شما می‌توانید شانس اخذ ویزای توریستی شینگن خود را تقریباً به 100 درصد برسانید. چگونه؟ اقدام کردن از طریق آژانس مسافرتی مطمئن و باسابقه‌ای که کد رجیستری دارد در اصل به عنوان اولین عامل تاثیرگذار در شانس اخذ ویزای توریستی شماست.

کد رجیستری وی آی پی یک آژانس مسافرتی به این معناست که مسافران به اعتبار آژانس مسافرتی وارد کشور مقصد می‌شوند و ضمانت بازگشت آن‌ها به خاک کشورشان با آژانس است. این اعتبار ارزشمند فقط در دستان تعداد محدودی از آژانس‌های مسافرتی است که مجموعه گردشگران شیراز یکی از این آژانس‌ها با سابقه طولانی و درخشان است.

بهترین هدیه و برگ برنده در هنگام رزرو تور مسافرتی چیست؟

قبل از هر چیز باید جواب این سوال پرتکرار را یکبار برای همیشه به شما بدهیم که “کار آژانس مسافرت چیست؟

تقریباً صفر تا صد سفرتان به آژانس مسافرتی و گردشگری انتخابی شما بستگی دارد. اینکه شب‌ها در هتل خوب با آرامش بخوابید، برنامه سفرتان از روز اول مشخص باشد، در فرودگاه به استقبال شما بیایند و شما را به هتلتان برسانند و هزاران خدمات اینچنینی دیگر همگی از وظایف آژانس مسافرتی است.

خدمات مسافرتی گردشگری گردشگران شیراز شامل تمامی این موارد و خدماتی بیشتر با توجه به مقصد تفریحی و تعداد روزهای سفر شما حتی بیشتر هم می‌شود. مهم‌ترین نکته این است که شما بابت دریافت این خدمات هیچ هزینه اضافه‌ای پرداخت نمی‌کنید و تمامی این خدمات به صورت رایگان در پکیج‌های تورهای داخلی و خارجی شما وجود دارد.

چگونه ارزانترین تور داخلی و خارجی را برای تعطیلات رزرو کنیم؟

برای ارتباط با کارشناسان ما و رزرو تور مورد علاقه‌تان فقط کافیست تا به صورت حضوری به شعبات فعال مجموعه گردشگران شیراز مراجعه کنید. اگر سعادت دیدار شما به صورت حضوری نصیبمان نشد، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان تورهای داخلی و خارجی مجموعه در ارتباط باشید. حتی اگر فرصت کافی برای برقراری تماس هم نداشتید، خیلی راحت از روی صفحه اصلی سایت یا شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و واتس‌آپ می‌توانید تور موردعلاقه خود را رزرو کنید. سفر رفتن هیچ وقت به این سادگی و خوشمزگی نبوده است! سفر به خیر.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments