لیست بهترین لوازم سفر به همراه معرفی فروشگاه تخصصی فروش لوازم سفر و کمپینگ

تعطیلات همیشه فرصت خوبی است برای علاقه مندان به گردش و سفر تا بتوانند خاطرات خوب و خوشی را برای خود و عزیزان خود رقم بزنند. اما آنچه در این خصوص اهمیت دارد، انتخاب و جمع کردن صحیح و اصولی لوازم ضروری سفر در تعطیلات  است. فرقی نمی کند به سفر یک روزه در اطراف شهر بروید یا قصد رفتن به مکان های تفریحی و گردشگری داشته باشید به همراه داشتن چک لیست لوازم ضروری سفر برای یک سفر راحت امر مهم و ضروری تلقی می شود.

بسیاری پیش از آغاز تعطیلات در خصوص مقصد و لوازم های ضروری سفر برنامه ریزی می کنند تا تعطیلات را به بهترین شکل پشت سر بگذارند. اگر شما نیز برای تعطیلات پیش رو قصد سفر دارید بایستی با ضروری ترین و مهمترین لوازمی که در سفرهای نوروزی به آن نیاز خواهید داشت آشنا شوید. در این مقاله می خواهیم پس از بررسی لوازم سفر در تعطیلات، بهترین مرجع خرید برای وسایل های ضروری و مورد نیاز سفر را به شما معرفی کنیم.

لیست وسایل ضروری سفر نوروزی

پیش از آن که لوازم ضروری که در طول سفر به آن نیاز دارید را انتخاب کنید باید مواردی همچون مقصد مورد نظر ، نوع آب و هوایی، مدت زمانی که در مسافرت هستید و غیره را در نظر بگیرید. حال با توجه به موارد گفته شده می توانید به سراغ جمع نمودن وسایل ضروری سفر بروید که در ادامه به معرفی مهمترین وسایل ضروری سفر می پردازیم.

چمدان، همراه همیشگی در سفرها

تفاوتی نمی کند به کدام شهر می خواهید مسافرت کنید چمدان در تمامی سفرها همراه همیشگی شما است. به همین خاطر اگر قصد زدن به دل جاده را دارید و یا سفر با قطار و هواپیما را انتخاب کرده اید خرید چمدان می تواند تمامی وسایل های ضروری سفر را درون خود جای دهد. البته باید توجه داشته باشید با در نظر گرفتن تعداد لوازمی که در سفر همراهتان است بایستی برای انتخاب و خرید چمدان اقدام کنید.

این در حالی است اگر سفر یک روزه در پیش دارید و تصمیم به کوه نوردی و یا رفتن به طبیعت را دارید از میان کوله پشتی و چمدان، کوله پشتی انتخاب مناسب تری است.

وسایل بهداشتی، مهمترین لوازم ضروری سفر

از آن جایی که در طول سفرهای نوروزی احتمال بروز اتفاقات و حوادثی ناگوار وجود دارد. از این رو در لیست لوازم ضروری سفر، به همراه داشتن وسایل بهداشتی بسیار مهم و ضروری است. وسایل بهداشتی شامل لوازمی همچون جعبه کمک های اولیه، چسب زخم، انواع قرص های مسکن، قرص ضد تهوع و غیره می باشد. به یاد داشته باشید داشتن دستمال مرطوب، دستمال کاغذی و دستمال توالت در طول سفر یکی از واجبات است.

اینفوگرافیک لیست لوازم سفر

سبد پیک نیک، وسیله ای کاربردی در تمامی سفرها

برای آن که بتوانید تمامی وسایل مربوط به صرف غذا و نوشیدنی را در طول سفر همراه خود داشته باشید، نیاز به یک سبد پیک نیک دارید. از آن جایی که سبد پیک نیک پای ثابت تمامی سفرها است و هم چنین به عنوان یک وسیله ی کاربردی برای حمل آسان لوازم ضروری سفر همچون ظروف، مواد خوراکی و کیسه فریزر، کیسه زباله، سفره یکبار مصرف و غیره شناخته می شود. از این رو با خرید سبد پیک نیک دیگر نگران شکستگی و آسیب وسایل خود نباشید. به طور معمول سبد پیک نیک از جنس پلاستیک می باشد و با توجه به تعداد اعضای خانواده در سرویس های 4،6 ،8 و غیره که شامل قاشق، لیوان، بشقاب های برنج خوری، خورش خوری و… تولید و به بازارعرضه می شود.

منقل سفری، یک لوازم ضروری سفر در تفریحات خانوادگی

اغلب خانواده های ایرانی علاقه دارند تعطیلات نوروزی خود را در طبیعت سپری کنند. این در حالی است که طبخ انواع غذاهای ذغالی و کبابی می تواند لذت سفر و تفریحات خانوادگی را دوچندان کند. منقل سفری از لوازم ضروری سفر به شمار می آید که به دلیل ابعاد و اندازه کوچک و وزنی سبکی که دارد یار همیشگی در تمامی تفریحات و مسافرت های خانوادگی در طبیعت است. منقل سفری در دو نوع تاشو و ایستاده در بازار موجود است و افراد می توانند با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب نمایند. از آن جایی که خرید منقل سفری از فروشگاه های اینترنتی رواج پیدا کرده گرین لیست همراه شما است تا با ارائه انواع منقل سفری با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب شما را در این امر یاری کند.

صندلی سفری، بهترین وسیله برای استراحت در سفر

از دیگر لوازم ضروری سفر می توان به صندلی سفر اشاره کرد. تاشو بودن و حمل آسان صندلی سفری این امکان را می دهد تا برای سفر به طبیعت ،کمپ ها و… حتی توقف های موقت در سفرهای جاده ای بهترین انتخاب به شمار آید. از سوی دیگر جنس تکیه گاه این نوع صندلی پارچه ای و برزنتی می باشد. هم چنین پایه های صندلی سفری به گونه ای ساخته شده است که به راحتی بسته می شوند و فضای کمی را اشغال می کند. از این رو اگر علاقه زیادی به سفر رفتن دارید حتما به فکر خرید یک صندلی سفری باشید. با مراجعه به سایت گرین لیست می توانید از میان انواع صندلی سفری بهترین مدل را انتخاب و خریداری نمایید.

چادر مسافرتی، استراحتگاهی مناسب در طول سفر

اگر قصد دارید در تعطیلات نوروزی با ماشین سفر کنید، چادر مسافرتی را فراموش نکنید. بدون شک برای رفع خستگی ناشی از رانندگی در طول سفر نیاز به محلی در دسترس و نسبتا شخصی دارید که بتوانید توقف کوتاه و چند ساعته داشته باشید و سپس به راه خود ادامه دهید، که چادر مسافرتی بهترین گزینه است. از طرف دیگر برای اقامت و اسکان در جنگل، کویر و یا دریا چادر مسافرتی می تواند تجربه به یادماندنی را برایتان به ارمغان بیاورد.

در خرید چادر مسافرتی آنچه اهمیت دارد، ظرفیت چادر است. حال به این نکته توجه داشته باشید که ظرفیت چادر بر اساس آنچه بر روی چادر نوشته شده است مطابقت ندارد به عنوان مثال چادرهای چهار نفر تنها برای دو نفر مناسب است. هم چنین باید خاطر نشان کرد چادرهای مسافرتی انواع مختلفی دارند به طوری که برای کوهنوردی، چادرهای حرفه ای و برای سفرهای تفریحی نیز از چادرهای خانوادگی استفاده می شود.

خرید بهترین لوازم سفر و کمپینگ

کتری و فلاسک، لوازمی کم هزینه و کاربردی برای سفر

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که به سفر می روند این است که بتوانند به راحتی به نوشیدنی های گرم و سرد دسترسی داشته باشند. کتری و فلاسک را می توان به عنوان لوازم ضروری سفر معرفی نمود که در طول سفر بیشترین استفاده را دارد. با توجه به شرایط موجود در سفر به هنگام خرید کتری و فلاسک بایستی را نکاتی را مد نظر قرار دهید. این در حالی است که مقاومت کتری و فلاسک در برابر حرارت باید به گونه ای باشد که در اثر گرم شدن و استفاده مداوم دچار آسیب نشود. از طرف دیگر کتری و فلاسکی را انتخاب نمایید که در طولانی مدت دمای نوشیدنی تغییر نکند.

بالش دورگردنی، تجربه خوابی راحت در سفر

در طول سفر به ویژه سفرهای طولانی، بالش دورگردنی بسیار کاربردی است. بالش دورگردنی به نحوی طراحی می شوند که علاوه بر راحتی، گردن و ستون فقرات را از آسیب ها و دردهای احتمالی محافظت می کند. از طرفی استفاده از موادی باکیفیت همون الیاف، فوم حافظه و پارچه های نرم و لطیف می تواند در زمان خواب حس راحتی را در طول سفر به فرد منتقل کند. اگر سری به گرین لیست بزنید می توانید انواع مختلفی از بالش دور گردنی را با قیمت مناسب و کیفیت موغوب تهیه نمایید.

وسایل دیجیتال، از وسایل جدانشدنی در سفر

این روزها کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که در مسافرت های تفریحی، از وسایل دیجیتال استفاده نکرده باشد. به طوری که در طول سفر برقراری تماس، گوش دادن به موسیقی از طریق تلفن همراه، هدفون، هندزفری و هدست امکان پذیر است. از سوی دیگر دوربین ها نیز برای ثبت لحظات به یادماندنی سفر کاربرد دارند. به همین خاطر وسایل دیجیتال را می توان در لیست لوازم ضروری سفر قرار داد.

گرین لیست، بهترین مرجع برای خرید لوازم ضروری سفر

با توجه به استقبال بسیاری از علاقه مندان به گردش و سفر از فروشگاه های آنلاین به منظور خرید لوازم ضروری سفر، گرین لیست به منظور رفاه حال مشتریان خود بستری را فراهم نموده است تا همانند دیگر سایت های همکاری در فروش مانند دیجی کالا و بیست لیست با ارائه پیشنهاداتی از لوازم ضروری سفر همچون چمدان، سبد پیک نیک و غیره شما را در امر خرید یاری کند. گفتنی است در حال حاضر گرین لیست با تکیه بر 4 اصل صرفه جویی، صداقت، نیاز مشتری و زمان شناسی در حوزه های مختلفی از جمله ورزش و سفر به معرفی باکیفیت ترین محصولات میپردازد. از این رو می توانید با مراجعه به سایت گرین لیست به نشانی https://greenlist.ir/ از انواع مختلف لوازم ضروری در سفر دیدن کنید تا بتوانید با به همراه داشتن آنها سفر راحتی داشتید و از تک تک لحظات آن لذت ببرید. پس تا دیر نشده به گرین لیست، بهترین مرجع خرید لوازم ضروری سفر سری بزنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments