معرفی بهترین استخرهای ایران برای گردشگران

بهترین استخرهای ایران برای گردشگران ویژه علاقه‌مندان و افرادی است که می‌خواهند از بهترین مکان‌های دنیا بازدید کنند. در لیست زیر می‌توانید 15 تا از برترین و شیک‌ترین استخرهای ایران را برای گردشگری مشاهده کنید:

نام استخرشماره تماسآدرس مجموعه
هودین و هورام02144523001شهر تهران، تهرانسر، بلوار گلها، تقاطع یاس
استخر هتل قصر طلایی05138038شهر مشهد، خیابان امام رضا
استخر بین المللی آفتاب02141621440تهران، بزرگراه هاشمی رفسنجانی
استخر هتل مدینه الرضا05133136مشهد، خیابان شیرازی
استخر چشمه کرمان03432810021شهر کرمان، بلوار هوانیروز
استخر باران کرمانشاه08338211260شهر کرمانشاه، بلوار عشایر
استخر هتل درویشی05138080شهر مشهد، خیابان امام رضا
استخر اریکه ایرانیان02122370088تهران، شهرک غرب ، بلوار اصلی شهید فرحزادی
آب درمانی هتل رویال پارک سرعین04532222222اردبیل، شهر سرعین، خیابان دارایی
استخر هتل پارسیان آزادی02129115064 تهران، انتهای اتوبان یادگار امام
استخر هتل پنج ستاره الماس 205131414000مشهد، خیابان امام رضا
استخر ژاپنی هانا02191016555تهران، شهرک غرب
استخر هتل ارم0212967تهران، اتوبان حقانی
استخر ارم شرق تهران02177005513شهر تهران، تهرانپارس، حکیمیه، بلوار بهار
استخر حس خوب زندگی02188507080تهران، بلوار بیهقی

هودین و هورام

استخر چهارفصل هودین و هورام را می‌توان در لیست بهترین استخرهای ایران آورد. این مجموعه آبی امکانات مختلفی نظیر رستوران، سونا بخار، غار نمک و سفره خانه سنتی و … را دارد. این استخر، یک استخر عالی برای گردشگری است زیرا می‌توانید با دوستانتان با فوتبال دستی به صورت گروهی بازی کنید یا با یکدیگر به حمام آفتاب طبیعی آن بروید. استخر هودین و هورام استخری روباز است.

استخر هتل قصر طلایی مشهد

استخر هتل قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا شهر زیارتی مشهد واقع شده و مورد پذیرش بانوان و آقایان قرار می‌گیرد. این استخر در داخل بی‌نظیرترین هتل‌های مشهد قرار دارد و مناسب برای زائرانی است که به مشهد می‌روند. هتل قصر طلایی در سال 1389 ساخته شده و از بروزترین خدمات آبتنی برخوردار است.

استخر بین المللی آفتاب

استخر آفتاب انقلاب تهران شامل دو بخش سرپوشیده و روباز است که با نمایی جذاب هر چشمی را به خود جذب می‌کند. این استخر از معروف‌ترین مجموعه‌های آبی تهران است که در سال 1395 ساخته شده و با دارا بودن امکاناتی مانند استخر درمانی، استخر آب درمانی، جکوزی روباز و آکوا اسپینینگ فضایی لوکش را ایجاد کرده است.

 استخر هتل مدینه الرضا مشهد

باشگاه فیتنس، بدنسازی، اتاق پزشک، ماساژ و انواع سونا از بهترین خدماتی است که یک استخر می‌تواند ارائه دهد. استخر هتل مدینه الرضا تمام این امکانات را به مشتریان خود مهمان می‌کند. فضای سنتی همراه با نمای آبی و طلایی یک فضای لوکس و شیک را برای استخر مدینه الرضا ساخته است. در سقف این استخر از نورنمایی آسمان شب استفاده شده که محیط را به مکانی آرامش‌بخش و ریلکس‌کننده تبدیل کرده است.

 استخر چشمه کرمان

استخر چشمه باران از استخرهایی است که در زندگی حداقل یک‌بار باید به آنجا بروید تا لذت شنا در لوکس‌ترین استخر کرمان  را تجربه کنید. چشمه کرمان، استخری سنتی با آینه‌کاری شکیل است که با نمای کاهگلی و کاشی‌های فشرده از فرهنگ سنتی کرمان نشات می‌گیرد. سیستم تصفیه آب و هوای مناسب، دارا بودن سالن اسپا و ماساژ، حوضچه آب سرد، گرمایش از کف، حمام سنتی، فیتنس و دوش سطلی شوک آب سرد از امکانات این استخر لاکچری است.

استخر باران کرمانشاه

استخر باران کرمانشاه، استخری شیک با فضایی مینیمال برای افراد ساده پسند است. این استخر تنها مخصوص آقایان است و ابعادی به طول 25 و عرض 12 متر را دارد. نوع تصفیه استفاده شده در آب آن از نوع شنی است که از نوین‌ترین روش‌های تصفیه محسوب می‌شود. استخر باران کرمانشاه به علت ارائه خدمات سطح بالا و کیفیت آبی که دارد از محبوب‌ترین استخرهای این شهر شمرده می‌شود که مراجعه‌کنندگان بسیاری دارد.

برای اطلاع از سانس استخر و نحوه تهیه بلیت به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از پول تیکت نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده در قسمت تاریخچه خرید پروفایل خود در سایت یا اپلیکیشن پول تیکت، وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

 استخر هتل درویشی مشهد

استخر هتل درویش یک استخر گردشگری در خیابان امام رضا مشهد است که در یکی از برترین هتل‌های این شهر قرار دارد. ماساژ ماهی، حمام سنتی، سونا بخار و خشک و بدنسازی از جمله مواردی است که با رفتن به آنجا می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از دلایل محبوبیت این استخر، فضای زیبا و دیدنی‌ای است که این مجموعه دارا است. معماری آن مانند قصری است که نظر همه را به خود جلب می‌کند. محیط دلنشین و آرامش‌بخش آن برای گذراندن یک تفریح لاکچری ساخته شده؛ اگر می‌خواهید در شهر مشهد به استخری بروید، پیشنهاد ما به شما استخر هتل درویشی مشهد است.

استخر اریکه ایرانیان تهران

استخر اریکه ایرانیان تهران با محیط فرح‌بخشی که دارد روز شما را سرحال می‌کند. تمیزی و نظافت این استخر به طور مستمر توسط مدیران مجموعه کنترل می‌شود تا نام استخر همیشه در صدر بهترین استخرها بماند. نوع تصفیه آب مجموعه از نوع ازون است و موارد شیمیایی حاصل از آن برای بدن مضر نیست. با خانواده یا دوستانتان به استخر اریکه تهران بروید و یک روز خاطره انگیز را در کارنامه زندگی خود بسازید. امکاناتی مانند سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، حمام ترکی، منطقه بازی کودکان، سالن اختصاصی ایروبیک و تصفیه مناسب هوای مجموعه آن را به یکی از بهترین استخرهای شهر تهران تبدیل کرده است. پرسنل این استخر همگی از افراد متخصص و مجرب برگزیده شده‌اند تا محیط رفاهی عالی‌ای را برای دوست‌داران آب رقم بزنند. 

آب درمانی هتل رویال پارک سرعین

آب درمانی هتل رویال پارک سرعین مجموعه‌ای زیبا و معروف در تهران است که به دلیل دارا بودن امکانات ایده‌آل بازدیدکنندگان زیادی دارد. با مراجعه به این استخر لوکس، می‌توانید اوقات خوشی را در سفرتان به اردبیل  به دست آورید. این استخر دارای دو بخش است که یکی ویژه بانوان و دیگری مخصوص آقایان است بنابراین همراه با همسرتان در یک مدت زمانی می‌توانید به این مجموعه عالی بروید. این استخر در سال 1397 تاسیس شده و اولین هتل و مجتمع آب درمانی در ایران و خاورمیانه است. کلاس آموزش شنا، سالن ورزشی، استخر سرد و گرم از خدماتی است که آن را به بهترین مجموعه‌آبی اردبیل تبدیل کرده است.

استخر هتل پارسیان آزادی

استخر هتل پارسیان آزادی شامل دو بخش سرپوشیده و روباز است و خدمات بسیاری مانند حمام ترکی، موزیک، بدن‌سازی، دستگاه‌های ورزشی هوازی، جای پارک اختصاصی و انواع ماساژ را به مشتریان عرضه می‌کند. این استخر یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌آبی ایران است که در سال 1356 کار خود را آغاز کرده. در فصل زمستان که هوا سرد است استفاده از استخر روباز هتل پارسیان دلچسب‌تر نیز می‌شود. تصور کنید در هوای سرد، در داخل آب گرم استخر این مجموعه باشید؛ این موقعیت بهترین نوع شنا را برایتان می‌سازد.

استخر هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد

استخر هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد را هر کسی در ایران است باید تجربه کند. آبتنی در آب تمیز و شفاف همراه با معماری مدرن و سلطنتی این مجموعه شما را برانگیخته خواهد کرد. استخر کودکان، جکوزی، کافی‌شاپ، فیش اسپا و اتاق گیم‌نت از جمله امکاناتی است که این استخر را به یکی از بهترین مجموعه‌های تفریحی و گردشگری شهر مشهد تبدیل کرده است.

استخر ژاپنی هانا تهران

استخر ژاپنی هانا تهران از لوکس‌ترین استخرها شمال تهران است که در تمامی سازه‌ها و خدمات آن از فرهنگ ژاپن آن ایده گرفته شده است.

استخر هتل ارم

استخر هتل ارم تهران ، استخری با مدیریت عالی و سانس آزاد واقع در اتوبان حقانی تهران است. نظم و مرتبی‌ای که در استخر هتل ارم دیده می‌شود یکی از برترین نکاتی است که یک مجموعه می‌تواند آن را داشته باشد. جکوزی روباز از جدیدترین امکانات موجود در این استخر است که در کمتر جایی دیده می‌‌شود. تصفیه شنی، بی‌ضررترین نوع تصفیه آب استخر است که در استخر هتل ارم و استخر نمونه شهر جغتای به کار برده می‌شود. بدنسازی، تونل مه، سونا بخار، سونا خشک و جکوزی و … محیطی شاد و مفرح برای عاشقان تفریحات آبی ایجاد کرده است.

استخر ارم شرق تهران

بهترین مکان تفریحی تهرانپارس شهر تهران چیزی جر استخر ارم شرق تهران نیست.  این استخر که در حکمتیه قرار دارد، امکانات فوق‌العاده‌ای مانند سالن بیلیارد، پینگ پنگ، جکوزی و سالن ورزشی را دارد که محیطی سرگرم کننده را برای مراجعان ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید به شهر قم سفر کنید، می‌‌توانید به بهترین استخرهای قم مانند استخر قصر آبی و استخر ورزشگاه تختی قم بروید.

استخر حس خوب زندگی

استخر حس خوب زندگی تهران یکی از شیک‌ترین و گران‌قیمت‌ترین استخرهای تهران است که به بانوان و آقایان خدمات می‌دهد. آبنما برای ظاهر و استفاده از مدرن‌ترین معماری‌های دنیا این استخر را به شیک‌ترین استخر تهران تبدیل کرده است. علاوه بر زیبایی، مجهزترین امکانات به این استخر تعلق دارد. جکوزی، حوضچه آب سرد، سونا بخار، سونا خشک از امکاناتی است که در استخر حس خوب زندگی از آن بهره‌مند می‌شوید.

 منبع: بلیط استخر؛ پول تیکت 

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments