بهترین هتل های تهران کدام هستند؟

تهران، شهری که با عظمت و وسعت فراوان و با قرار گرفتن بیشتر  مراکز اداری، سفارت ‌خانه‌ها، تجاری و غیره لقب پایتخت را به خود گرفته است. همین مورد باعث شده تا در سال، مسافران زیادی را از گوشه و کنار هر شهر جذب سفر به خود کند. اما در صورتی که با سفر به این شهر، به دنبال بهترین هتل تهران هستید، با ما همراه شوید تا راجع به این مورد اطلاعاتی را ارائه دهیم.

معرفی بهترین هتل‌های تهران

هتل پارسیان آزادی  پنج ستاره که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ساخته  شده در تهران محسوب می‌شود. این هتل با بازسازی مجدد خود، زیبایی و لوکس بودن ساختمان و اتاق‌ها را به مسافران هدیه کرده است. در هتل پارسیان امکانات بی‌نظیری مانند رستوران با ارائه منوهای متنوع، ماساژ، بیزنس سنتر و غیره وجود دارد. با قرار گرفتن این هتل باکیفیت در اتوبان چمران، تمامی اتاق‌ها ویو فوق‌العاده‌ای رو به کوه‌های توچال دارند.

هتل اسپیناس پالاس که یکی از بهترین هتل‌های تهران شناخته شده است.  هتل پنج ستاره اسپیناس در بلندترین منطقه سعادت آباد و تمامی اتاق‌های آن به سمت دره فرحزاد ویو بسیار عالی  دارند. این هتل دارای امکانات زیادی از جمله اتاق‌ و یا سوئیت‌های متنوع و لوکس، سالن تنیس، سالن همایش، رستوران‌‌های مختلف  فرانسوی، تایلندی، سنتی، مدیترانه‌ای و غیره است.

یکی دیگر از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها، اسپیناس بلوار تهران و یا خلیج فارس نام دارد. این هتل در موقعیت مکانی مرکز شهر قرار گرفته و به موزه فرش، پارک لاله، خیابان انقلاب، مترو دسترسی آسانی دارد. هتل اسپیناس بلوار تهران  امکاناتی مانند رستوران بین‌المللی با ارائه غذاهای دلچسب، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات و غیره را برای مسافرین فراهم کرده است. استقبال  این هتل از مسافرین به گونه‌ای می‌باشد که به مسافر حس وی آی پی دست می‌دهد.

پرشین پلازا ، جزء یک از بهترین هتل‌های تهران است. معماری نمای ساختمان این هتل به گونه‌ای است که در آن عظمت خاصی دیده می‌شود. در هتل پرشین پلازا، راهروها با کاغذ دیواری و لوسترهای زیبایی تزئین شده و داخل هر اتاقی  پرده و مبل با رنگ‌های هارمونی وجود دارد. نکته جالب، اتاق کار وی آی پی در این هتل است که از میز جلسه، مبلمان و کتابخانه تشکیل شده است.

لازم به ذکر است که هتل پارسیان اوین، پارسیان انقلاب، آتانا و غیره نیز در دسته بهترین هتل‌های تهران قرار گرفته است.

بهترین هاستل‌ها و اقامتگاه‌های تهران

اما در برخی مواقع ترجیح مسافرین، انتخاب هاستل و یا اقامتگاه‌های تهران است. اگر محیط‌های تاریخی را ترجیح می‎‌دهید اقامتگاه بوم گردی تهران را انتخاب کنید و اگر فضاهای مدرن‌تر را دوست دارید، هاستل‌ها گزینه مناسبی هستند.

به دلیل آن‌که این هاستل و یا اقامتگاه‌ها نیز می‌توانند جایگزین مناسب بهترین هتل تهران شوند که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  • میلاوه هاستل که نزدیک بازار و در خیابان جمهوری واقع شده و  برای مسافرین خود حیاط و باغ زیبایی را فراهم کرده است.
  • زی هاستل، ساختمانی قدیمی بازسازی شده که از اتاق‌ها مشترک هشت و یا دوازده تخته تشکیل شده است. زی هاستل در خیابان لبافی نژاد تهران قرار دارد.
  • هاستل بی بی، در دروازه دولت قرار دارد. این هاستل ساختمان قدیمی  با داشتن گلدان‌های زیبا و پرده‌های خوش رنگی است که حس قدیمی و نوستالژی را به مسافرین می‌دهد. ضمن آن‌که دارای ظرفیت‌های مختلفی هست.
  • هاستل کرگدن که مکانی بسیار آرام و ساکت در خیابان ثنایی است. تمام لوازمی که در هاستل کرگدن وجود دارد با دست ساخته شده است. مسافرین با انتخاب این هاستل از قهوه تا کیک شکلات  و یا غذاهای سنتی مخصوص را می‌توانند امتحان کنند.
  • هاستل سی‌دار، در خیابان پانزده خرداد قرار دارد و به دلیل موقعیت مکانی عالی،  مسافرین زیادی را جذب اقامت در خود می‌کند.
  • های تهران هاستل که با داشتن آشپزخانه، اتاق مطالعه و یا کار در دسته بهترین هاستل قرار دارد. در قسمت جلوی این هاستل مورد نظر، باغی پر از گیاهان مختلف وجود دارد.  های تهران هاستل در محله قدیمی بهار شمالی واقع شده  که با مترو فاصله‌ای حدود هفت دقیقه دارد.
  • ·         اقامتگاه ارس که اخیراً مورد بازسازی قرار گرفته است. در هر کدام از سوئیت‌های این اقامتگاه  یخچال، تلویزیون، مبل، شوفاژ، غیره وجود دارد.  در اقامتگاه ارس به مسافرین امکاناتی نظیر صندلی ماساژ، خشکشویی و کافی‌شاپ نیز ارائه می‌شود.
  • اقامتگاه ایوان که  محیط سرسبز و جذابی را با آلاچیق فراهم کرده است. در ایوان، کارکنان با مسافرین به گرمی برخورد دارند. البته باید گفت که سرو صبحانه در ایوان رایگان انجام می‌شود.
  • اقامتگاه حراتیج که برای مسافرین خود محوطه‌ای دنج و زیبا را به وجود آورده است. این اقامتگاه از کلبه چوبی، اتاق خوابگاهی خواهران و آقایان، باربیکیو، مایتلوزکروویو، اتو و غیره تشکیل شده است.

بهترین فصل تهران گردی

حال که با اسامی بهترین هتل تهران آشنا شدید. این سوال پیش می‌آید که بهترین فصل تهران گردی چه فصلی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تهران در تمام فصول، جذابیت‌های خاص خود را دارد. اما اگر به دنبال خیابان‌های خلوت و بدون ترافیک  هستید، بهترین زمان سفر به تهران نوروز است.

در صورتی‌که در بهار  نوروز به تهران سفر کنید، از آب‌وهوای بهاری تهران می‌توانید، نهایت لذت را ببرید. علاوه بر آن‌که دراین فصل از سال طبیعت و زیبایی سرسبزی دیده می‌شود. در سفر به تهران از شکم‌گردی غافل نشوید. بهترین رستوران های تهران منتظر شما هستند تا اوقاتی خوشی را برای شما رقم بزنند.

تهران  بر خلاف برخی از شهرها در فصل تابستان نیز دیدنی است. در تابستان به اطراف تهران  می‌توان سفر کرد تا از هوای خوب و دیدنی‌های سرسبز اطراف  لذت ببرید. این شهر در پاییز نیز جذابیت و دیدنی‌های زیادی دارد. به طوری که با برگ‌های ریخته شده درختان و یا نم باران، در پارک‌های تهران پیاده‌روی خوبی را می‌توان انجام داد. اما اگر از برف بازی و یا هوای پاک تهران می‌خواهید لذت ببرید، زمستان را پیشنهاد می‌دهیم. در این فصل از سال در برخی از اطراف تهران، اسکی نیز می‌توان انجام داد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments