هتل آتامان قشم گزینه‌ای ایده آل برای اقامت

جزیره قشم، بزرگ‌ترین جزیره در ایران همچون نگینی درخشان در خلیج فارس با سواحل مسحورکننده صخره‌ای، شنی، ماسه‌ای و گلی، تجربه‌ای خاص از سفر را برای گردشگران فراهم می‎کند. در کنار آن آثار تاریخی و باستانی متعدد این جزیره به جذابیت‌های بی‌شمار آن می‌افزاید. اگر شما هم قصد برنامه‌ریزی برای سفر به جزیره زیبای قشم را دارید و به دنبال یک هتل با امکانات کامل و قیمت مناسب هستید با ما همراه شوید تا هتل آتامان قشم را بیشتر بشناسید و با رزرو هتل، یک اقامت بی‌نظیر را تجربه کنید.

اتاق‌های هتل آتامان قشم با امکانات مجهز و متنوع

در پاسخ به این سوال که چرا هتل آتامان قشم در لیست برترین‌های هتل قشم است و گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می‌رود، می‌توان نخست به سراغ واحدهای اقامتی آن رفت. 58 باب اتاق و سوئیت که در 7 طبقه پراکنده شده‌اند، یعنی از شلوغی خبری نیست. اینکه هتل در سال 1396 تأسیس شده هم نشان از این دارد که فرسودگی و امکانات کهنه و قدیمی در آن جایی ندارد. حالا که خیالتان از بابت آرامش و تازه نفس بودن هتل آسوده شد، سری به اتاق‌ها می‌زنیم.

اتاق‌ها شامل دوتخته دبل و توئین، سه تخته و چهارتخته و نیز سوئیت های VIP رویال سه نفره، دوخوابه چهارنفره و یکخوابه دونفره می‌شوند. بنابراین فضای این واحدها هم برای اقامت‌های دونفره مناسب است و هم اقامت‌های خانوادگی. فضای دلباز و نورگیر سوئیت‌ها که با مبلمان، میزتوالت، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان تجهیز شده حسِ بودن در خانه را به شما القا می‌کند. ضمن اینکه در برخی واحدها مثل سوئیت‌های یکخوابه، دوخوابه و VIP و اتاق‌های دوتخته دبل و سه تخته شما امکان افزودن تخت اضافه را هم دارید.

رزرو اتاق هتل آتامان قشم در جااینجاس

همه چیز برای یک پذیرایی کامل در هتل مهیا است

این روزها برای بسیاری از مسافران یک نکته مهم پیش از رزرو هتل، وجود جایی برای غذا خوردن در آن است. در هتل آتامان این امکان به بهترین شکل ممکن برای مهمان‌ها مهیا شده است. برای مثال سالن صبحانه خوری یک منوی متنوع از غذاهای سرد و گرم را به صورت بوفه سرو می‌کند. در رستوران هتل هم علاوه بر آراستگی و چیدمان مرتب میز و صندلی‌ها، رنگ بندی زیبا و دکوراسیون آرامش بخش؛ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت انتظار شما را می‌کشند. این رستوران در طبقه همکف قرار گرفته و ظرفیت پذیرایی از 70 مهمان را دارد.

اگر دوست دارید ساعاتی را که در هتل هستید، به نوشیدن یک فنجان قهوه در کافی شاپ بگذرانید؛ کافی شاپ هتل پذیرای شما است. یک مکان دنج با دکوراسیون مدرن و منویی متنوع که لحظه‌های خوشی را برای شما رقم خواهد زد. بد نیست بدانید که هتل برای ملاقات‌های کاری شما هم یک بیزینس روم در طبقه منفی یک در نظر گرفته است و حتی سالن کنفرانسی هم در همین مکان به صورت کاملا مجهز میزبان همایش‌ها و جلسات کاری است.

سالن پذیرایی هتل آتامان قشم

موقعیت مکانی عالی آتامان در نزدیکی جاذبه‌های مهم شهر

هتل محبوب آتامان در میدان امامقلی خان قشم، یکی از میدان‌های بزرگ قشم واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهری دارد. مثلا در همین میدان یک بازار سنتی به نام بازارچه امام قلی خان وجود دارد که از قدمت زیادی برخوردار است. فاصله هتل تا مکان‌های دیدنی قشم هم اندک است. برای مثال تا دره ستارگان تنها 21 دقیقه، تا قلعه پرتغالی‌ها 8 دقیقه و فاصله تا مراکز خریدی مانند بازار قدیم قشم 9 دقیقه، سیتی سنتر یک و دو 3 دقیقه و بازار ستاره 5 دقیقه است.

ممکن است دلتان بخواهد برای صرف غذا رستوران‌های قشم را امتحان کنید. در این صورت هم فاصله برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. رستوران نعیم با میگوهای پفکی خوشمزه خود تنها سه دقیقه از هتل دور است یا در مدت 8 دقیقه می‌توانید از هتل به رستوران سنتی و محبوب خاله برسید.

قوانین هتل آتامان قشم را بدانید

قوانین ورود و خروج هتل چیست؟

مسافرین گرامی ‌می‌توانند از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل گیرند و از ساعت ۱۲:۰۰ اقامتگاه خود را تحویل دهند.

پذیرش هتل آتامان قشم

قوانین کنسلی هتل چیست؟

جریمه ابطال اتاق‌های رزروی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ورود میهمان شامل ۱۰۰% جریمه از کل مبلغ اتاق‌های رزروی، کمتر از 48 ساعت شامل 80% جریمه، کمتر از 72 ساعت شامل 50% جریمه و در صورت No Show شدن، جریمه دو شب اقامت کسر خواهد شد.

قوانین پذیرش کودکان چیست؟

نرخ خردسال تا ۲ سال رایگان و کودک ۱۲ سال، در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، هزینه اقامت نیم‌بها محاسبه می‌شود. این مبلغ به صورت حضوری در هتل دریافت می‌گردد.

رزرو هتل آتامان قشم در جااینجاس

همانطور که ملاحظه کردید هتل آتامان یکی از بهترین و مجهزترین هتل‌های قشم است. برای رزرو این اقامتگاه شما می‌توانید به صفحه این هتل در جااینجاس مراجعه کرده و بعد از بررسی کامل اطلاعات از جمله آدرس، موقعیت مکانی در نقشه گوگل، امکانات اتاق‌ها، فاصله از مراکز مهم شهر، تجربه مسافرین قبلی و قیمت هتل آتامان قشم، رزرو خود را نهایی کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments