وبسایت ویکی سمنان | مرجعی جامع برای سفر به مقصدی نو ظهور

استان سمنان با وجود پتانسیل‌های زیاد طبیعی، تاریخی و فرهنگی در دهه‌های گذشته نامش به عنوان یک مقصد گردشگری شناخته شده مطرح نبود. اما در چند سال گذشته به دلیل نگاه ویژه مدیران و سرمایه گذاری بخش خصوصی خون تازه‌ای در رگ حیات گردشگری این استان جاری شده و چهره شهر را دگرگون کرده است. ساخت هتل‌های باکیفیت، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های پرتعداد، مرکز خرید و مرمت آثار تاریخی به خصوص در شهر سمنان جاذبه‌های گردشگری این شهر بالا برده است. اما توسعه این زیر ساخت‌ها بدون ابزار اطلاع رسانی چندان کارا نخواهد بود. وبسایت ویکی سمنان به موازات توسعه این شهر رشد کرده است و امروز به مرجعی جامع برای آشنایی با جاذبه‌ها و ارتباط با ارائه دهندگاه خدمات گردشگری در این استان تبدیل شده است.

صفحه اصلی وبسایت ویکی سمنان
صفحه اصلی وبسایت ویکی سمنان

گردشگری در استان سمنان با ویکی سمنان

وبسایت ویکی سمنان یک مرجع اطلاع رسانی برای تمام نیازهای شهروندی است به همین دلیل در بدو ورود به آن شاید کمی سردرگم شوید چون علاوه بر اطلاعات گردشگری و معرفی خدمات مهمان نوازی پر است از محتوای رویدادهای محلی، معرفی کسب و کارها و اخبار مربوط به این استان. اما این سردرگمی مدت زیادی طول نمی‌کشد و با نظم محتوایی و دسته بندی مناسب شما خیلی زود به بخش گردشگری و اطلاعات مرتبط با آن هدایت می‌شوید.

معرفی خدمات گردشگری در استان سمنان

بخش سفر و گردشگری شما را به سرویس دهندگان گردشگری مانند صرافی، آژانس‌های مسافرتی، هتل و اقامتگاه، فروشگاه‌های صنایع دستی و سوغات و مراکز رفاهی متصل می‌کند و لیستی از معتبرترین خدمات دهندگان این حوزه‌ها را به شما معرفی می‌کند.

وبسایت ویکی سمنان بخش سفر و گردشگری
وبسایت ویکی سمنان بخش سفر و گردشگری
معرفی استان سمنان و جاذبه های آن

اما آشنایی بیشتر با جاذبه‌ها، مشاهیر، گویش، فرهنگ و هنر این استان باید به بخش دیگری از سایت رجوع کنید و این موضوع را شاید بتوان به عنوان ضعفی در ساختار این سایت دانست. ولی با این وجود پیدا کردن این بخش چندان سخت نیست و کافی است تنها به بخش شهر سمنان بروید تا لیستی از محتواهای مرتبط با این شهر با دسته بندی جزئی‌تر پیش روی شما قرار گیرد. از مشاهیر، فرهنگ و گالری عکس و نقشه‌ها تا جاذبه‌های طبیعی و تاریخی همه و همه با جزئیات داخل این بخش وجود دارد.

سخن پایانی در مورد ویکی سمنان

اصلی‌ترین مخاطبین این وبسایت ساکنان استان پهناور سمنان هستند. این موضوع به عنوان مزیتی باعث شده تا تمرکز زیادی بر تولید محتوا فقط برای استان سمنان داشته باشد و به دلیل خلاء محتوای مرتبط با این استان در سطح وب کمک شایانی به معرفی آن کند. شاید بتوان نبود محتوای مناسب گردشگری را بزرگترین ضعف این استان در مقایسه با شهرهای دیگر کشور دانست که با حضور چنین وبسایت‌هایی و توسعه فعالیت‌شان در زمینه گردشگری این استان را که دقیقا در مسیر گردشگری مسافران داخلی قرار دارد و از منظر طبیعی بی نظیر و از نظر تاریخی غنی است  را به مقصدی جذاب برای مسافران تبدیل کند.

[btn btnlink=”http://www.wikisemnan.com/” btnsize=”full” bgcolor=”#1d55d6″ txtcolor=”#ffffff” btnnewt=”1″ nofollow=”1″]رفتن به وبسایت ویکی سمنان[/btn]

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
1 نظر
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
رحیمیان
رحیمیان
3 سال گذشته

سلام . مقاله جالبی بود . هرچند سایتی کهمعرفی کردید خیلی حوزه فعالیت وسیعتری داره . و بخش آداب و رسوم شهر سمنان برام به شخصه جالب بود.
انتهای مقاله کد باتن درست قرار داده نشده