بهترین مرکز خریدهای تهران

امروزه وجود مراکز خرید متنوع یکی از دلایل سفر به تهران است. این مراکز خرید در تمام روزهای سال مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. بسیاری از این مراکز خرید علاوه بر ایجاد امکان خرید اجناس متنوع، با وجود امکاناتی چون کافه، رستوران، سینما و وسیله‌های بازی تبدیل به مکانی برای وقت گذرانی و تفریح حتی برای شهروندان تهرانی شده است. بیایید با بهترین مرکز خریدهای تهران آشنا شویم.

مرکز خرید پالادیوم

یکی از بهترین مرکز خریدهای تهران پاساژ پالادیوم است. اگر اهل پوشیدن برندها و تفریح در مراکز خرید لاکچری هستید ایران تراول به شما مرکز خرید پالادیوم را پیشنهاد می‌دهد.  سواروسکی، جیوکس، منگو، اسکچرز و ال‌سی‌واکیکی از جمله برندهای حاضر در مرکز خرید پالادیوم است. سالن بدنسازی، استخر و سونا، سالن‌های ماساژ، سالن زیبایی، کلینیک پوست و زیبایی، سالن‌های ورزش‌های گروهی، شهربازی، سوپرمارکت، سالن همایش، بانک، صرافی، آجیل و خشکبار، دراگ استور، دندانپزشکی، آژانس هوایی، گل فروشی و خشکشویی از جمله امکانات دیگر پالادیوم است. به علاوه فودکورت در طبقه‌ی آخر با مجموعه‌ای از رستوران‌ها و غذاهای متنوع محل مناسبی برای صرف غذا است.

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی

پاساژ پالادیوم
پاساژ پالادیوم
مرکز خرید سام سنتر

از دیگر مراکز لوکس و گران برای خرید سام سنتر است. تجمع انواع برندها چون مون‌بلان و بولگاری سام سنتر را برای افرادی با لایف استایل‌های لاکچری مورد پسند می‌کند. این مرکز ۹ طبقه دارد که تا طبقه‌ی سوم مغازه‌ها و از طبقه سوم تا هفتم پارکینگ است. در طبقات آخر رستوران‌های گران قیمت با چشم‌انداز زیبا و به ویژه مناسب برای صرف وعده‌های رسمی و کاری وجود دارد.

آدرس: تهران، الهیه، خیابان فرشته

مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه از دیگر مراکز خرید معروف تهران واقع در اتوبان اشرفی اصفهانی است. این مرکز سه طبقه برای خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، عطر و لوازم آرایشی، لوازم خانه، عینک، لوازم ورزشی و کافه و رستوران دارد. به علاوه شهربازی سرزمین عجایب در طبقه‌ی بالایی این مرکز خرید از جمله شهربازی‌های محبوب بچه‌ها است.

آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین تر از پل همت

پاساژ کوروش

بدون شک محبوب‌ترین مرکز خریدهای تهران برای خود شهروندان تهرانی کوروش مال است. بورس طلا و جواهرات، برندهای پوشاک، لوازم آرایشی و فروشگاه معروف عطر میثم، انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه‌گانه در کنار رستوران‌های معروفی مثل جنارو و نایب و دیگر غذاهای فست‌فود و فینگرفود، کتاب‌فروشی و مهم‌تر از همه پردیس سینمایی کوروش، این مرکز خرید را به پاتوق تهرانی‌ها تبدیل کرده است. مرکز خرید کوروش در مسیر اتوبان ستاری قرار دارد.

پاساژ کوروش | بهترین مرکز خریدهای تهران
پاساژ کوروش | بهترین مرکز خریدهای تهران
دپارتمان استور روشا

تنوع مراکز خرید در تهران زیاد است اما قصد داریم دپارتمان استور روشا را هم از بین آن معرفی کنیم که اولین فروشگاه بدون مرز در ایران است. بدون مرز یعنی بین مغازه‌ها و غرفه‌ها هیچ دیواری وجود ندارد. چهار طبقه‌ی فروشگاه این مرکز خرید به این صورت تعریف شده است:

 دپارتمان استور روشا
دپارتمان استور روشا

طبقه‌ی GF به عطر و ادکلن و محصولات آرایشی، طبقه‌ی G به پوشاک و کیف وکفش بانوان، طبقه‌ی اول به پوشاک و کیف و کفش آقایان و کودکان و از طبقه‌ی دوم به بعد به لباس و لوازم ورزشی اختصاص دارد؛ مانند دیگر مراکز خرید، در بخشی از این مرکز خرید لوکس، رستوران و کافی‌شاپ‌های متعددی وجود دارند که محل دنج و خوبی برای استراحت، صرف غذا و برگزاری قرارهای دوستانه و کاری هستند. دپارتمان استور روشا واقع در نیاوران است.

با این تنوع در مراکز خرید تهران، ایران تراول پیشنهاد می‌کند جدای از این مراکز لوکس، به شکل ویژه‌ای حواستان به بازار بزرگ تهران هم باشد و آنرا از قلم نیاندازید!

دیگر مرکز خریدهای تهران

پاساژ ارگ

مرکز خرید گالریا

پاسا تندیس

مرکز خرید دنیای نور

مرکز خرید مگامال

مرکز خرید الماس

مرکز خرید بام لند

مرکز خرید اطلس

مرکز خرید ایران مال

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments