لیست بهترین رستوران‌های قزوین در سال 98 + آدرس

قزوین یکی از شهرهای پربازدید ایران است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. این شهر را می‌توان یکی از شهرهای قدیمی و اصیل ایران نامید که با گذشت سال‌ها فرهنگ و تمدن خود را حفظ نموده است. همان‌طور که می‌دانید بخش جذاب هر سفر به شکم گردی اختصاص می‌یابد. پس اگر می‌خواهید با بهترین رستوران‌های قزوین آشنا شوید در ادامه مطلب با ایران تراول همراه باشید.

معرفی بهترین رستوران‌های قزوین

کیفیت و چگونگی طعم و رنگ غذا برای هر فردی حائز اهمیت است. به عبارتی می‌خواهیم پولمان را صرف یک غذای خوشمزه با بهترین عطر و بو کنیم. اگر شما هم یکی از همین دسته افراد هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

رستوران کرمانی

رستوران کرمانی را می‌توان یکی از بهترین رستوران‌های قزوین نامید چراکه یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین رستوران‌های این شهر می‌باشد. جالب است بدانید این رستوران در قدیم بسیار کوچک بوده و اندک‌اندک گسترش یافته است. یکی از دلایل مشهور بودن این رستوران، کیفیت غذای آن می‌باشد. مواد اولیه‌ای که در این رستوران به کار می‌رود بسیار مرغوب و تازه است.

آدرس بهترین رستوران‌های قزوین

مقرون‌به‌صرفه بودن غذاهای این رستوران نسبت به حجم غذا و کیفیت آن، یکی از نکات قابل توجه است که باعث شده روز به روز به تعداد مشتریان این رستوران افزوده شود. در رستوران کرمانی شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را سفارش دهید. در منوی این رستوران غذاهایی مثل  چلو جوجه‌کباب معمولی و قیمه نثار مخصوص، زرشک‌پلو با مرغ ویژه و باقالی‌پلو با ماهیچه گوساله مخصوص، چلوکباب کوبیده مراکشی ویژه، چلوکباب ترش ویژه و کوفته و خوراک سلطانی مخصوص وجود دارد . پرطرفدارترین غذاهای این مجموعه هم باقالی‌پلو، جوجه‌کباب مخصوص و قیمه نثار می‌باشد.

آدرس: قزوین، چهارراه ولیعصر، ابتدای خیابان شاهد، رستوران کمالی

ساعت کاری: از 12 ظهر الی 15 بعدازظهر- عصرها از ساعت 20 الی 22 شب

بهترین رستوران‌های قزوین ؛ رستوران آرمانی

این رستوران نسبتا جدید که در سال 1393 برای اولین بار بازگشایی شده است؛ توانسته رتبه خوبی در میان بهترین رستوران‌های قزوین به دست آورد. دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار شیک و زیباست و فضایی مناسب برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه می‌باشد. خدمات‌رسانی در رستوران آرمانی بسیار عالی می‌باشد برای مثال شخص مدیر یا مسئول رستوران بر سرو غذا نظارت می‌کند و با حضور خود در میان مشتریان، احترام و ادب خود را می‌رساند.

از غذاهای خوشمزه و لذیذ این رستوران هم مانند اکثر رستوران‌های قزوین می‌توان به قیمه نثار قزوین اشاره کرد. باید بدانید رستوران آرمانی علاوه بر ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی، غذاهای فرنگی را نیز در منوی خود جای داده است. پس در این رستوران هر آنچه بخواهید و هوس کنید را می‌توانید به راحتی سفارش داده و پس از چند دقیقه آن را بر روی میز خود ببینید.

آدرس: خیابان فلسطین غربی، چهارراه عمران، بعد از جهاد کشاورزی، رستوران آرمانی

معرفی بهترین رستوران‌های قزوین

رستوران شانی

اگر بگوییم رستوران شانی یکی از باکیفیت‌ترین غذاهای قزوین را ارائه می‌دهد، اغراق نکرده‌ایم. برای سهولت کار مشتریان در انتخاب پیش‌غذا، نوشیدنی و سالادها، میزهایی در این رستوران طراحی‌شده که می‌توانید به‌صورت سلف‌سرویس از آن‌ها بهره‌مند شوید. در منوی رستوران شانی علاوه بر غذاهای ایرانی می‌توانید غذاهای فرنگی و انواع کباب و استیک را نیز مشاهده کنید و هریک از آن‌ها را امتحان کنید.

 از غذاهای معروف این رستوران می‌توان به چلوکباب شیشلیک بدون استخوان، چلوکباب شیشلیک شاندیز، چلوکباب مصری، خوراک کباب سلطانی گوسفندی، خوراک کباب کوبیده نگینی، خوراک گردن گوسفندی، باقالی‌پلو با ماهیچه گوسفندی، چلوخورشت فسنجان با مرغ، هاوایی گریل، چیکن گریل مغولی اشاره نمود. دسترسی آسان صندلی چرخ‌دار، آسانسور، پارکینگ رایگان، رزرو تلفنی، ارسال رایگان و بیرون بر از دیگر امکانات این رستوران است.

آدرس:  قزوین، خیابان فلسطین، حدفاصل چهارراه فلسطین و چهارراه عمران، مجتمع داریوش، طبقه دوم، رستوران شانی

ساعت کاری: 11:30 ظهر الی 15:30 بعدازظهر- عصرها هم از ساعت 18:30 الی 22:30 شب می‌باشد.

رستوران نمونه

رستوران نمونه یکی از مشهورترین و بهترین رستوران‌های قزوین است که علاوه بر مدیریت عالی، از کیفیت غذایی بی‌نظیری هم بهره‌مند است. هم‌چنین باید بدانید این رستوران فضای شیکی دارد و دکوراسیون آن نیز بسیار عالی طراحی‌شده است. قیمه نثار غذای معروف قزوین یکی از پرطرفدارترین غذاهای این مجموعه می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام هر کاری ابتدا به رستوران نمونه رفته و برای یک‌بار هم که شده این غذای لذیذ را تجربه کنید.

این رستوران معروف شعب دیگری هم دارد و دارای کامل‌ترین منوی غذایی می‌باشد. از امکانات دیگر رستوران نمونه باید به طراحی انواع منوهای VIP با پذیرایی نوشیدنی‌های طبیعی، فینگرفود، کوکتل میوه، شیرینی‌های خانگی، انواع دسر، رزرو سالن برای مجالس عروسی و ترحیم و … اشاره نمود. دو غذای معروف دیگر این رستوران کباب تکه‌ای ماستی نمونه و کباب لاری می‌باشد که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن‌ها گذشت.

آدرس شعبه اول: قزوین، خیابان بوعلی، چهارراه فردوسی، مقابل ساختمان پزشکان

آدرس شعبه دوم: قزوین، فردوسی شمالی (یخچال)، مقابل پمپ بنزین، مجتمع خرید نارون، طبقه اول، واحد ۲۳

بهترین رستوران‌های قزوین

رستوران مدیترانه

اگر می‌خواهید طعمی تازه را تجربه کنید و از غذاهای سنتی و محلی خسته شده‌اید، باید حتماً سری به رستوران مدیترانه قزوین بزنید. این رستوران علاوه بر منوی متفاوتی که در مقابل شما قرار می‌دهد، دارای دکوراسیونی شیک و خاص است که هر فردی را به اشتها می‌آورد. از غذاهای معروف این رستوران باید به  شاورما مرغ، میکس مدیترانه، میت میلت گوشت و … اشاره نمود. هم‌چنین انواع پیش‌غذاها، سالادها و نوشیدنی‌های مختلف در این رستوران موجود می‌باشد که می‌توانید از میل نمودن آن‌ها در کنار غذا، لذت ببرید.

جالب است بدانید این رستوران لبنانی است و پرسنل آن هم لبنانی می‌باشند. نکته حائز اهمیت این است که طرز برخورد و نحوه‌ی رفتار آن‌ها به‌قدری خوب است که شما در همان وهله‌ی اول با آن‌ها احساس صمیمیت می‌کنید. نگران قیمت‌ها هم نباشید چراکه نسبت به مرغوبیت غذا و کیفیت آن، قیمت‌ها بسیار مناسب می‌باشد. این رستوران مناسب همه‌ی افراد و در هر سنینی می‌باشد. هم‌چنین می‌توانید یکی از میزهای کوچک این رستوران را انتخاب نموده و یک خلوت دونفره و عاشقانه را با همسر خود داشته باشید تا از در کنار هم بودنتان لذت ببرید.

آدرس: قزوین، خیابان دهخدا، روبه‌روی پمپ بنزین، مرکز خرید نارون، طبقه سوم، رستوران مدیترانه

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments