هتل ارس مشهد

هتل سه ستاره ارس در خیابان فردوسی مشهد واقع شده است؛ این هتل نزدیکی مجتمع‌های تجاری بزرگ مشهد مانند مجتمع تجاری پروما، پاژ، الماس شرق، کیان‌سنتر، وصال و …. قرار دارد. خیابان فردوسی مشهد دور از ترافیک سنگین شهر قرار گرفته و همین باعث می‌شود تا مهمانان با اقامت در هتل ارس بتوانند آرامش بیشتری را تجربه کنند. هتل سه ستاره ارس نیز مانند دیگر هتل‌ های مشهد از امکانات خوب و قیمت مناسب برخوردار است و همین امر باعث شده تا مسافران در رزرو هتل مشهد علی بابا خود هتل ارس را در اولویت قرار دهند. بنابراین ما نیز در این مطلب قصد داریم به بیان ویژگی‌ها و امتیازات هتل ارس مشهد بپردازیم.

امکانات و خدمات هتل ارس مشهد

هتل ارس علاوه‌بر موقعیت مناسب خود از کادر مجربی هم برخودار است که رضایت مشتریان خود را از آغاز فعالیت در سال 1380 جلب کرده‌اند. این هتل محبوب در سال 1384 موردبازسازی قرار گرفته و هم‌اینک کیفیت و محیط مدرن و متناسبی دارد. ازجمله امکانات عمومی هتل ارس در 9 طبقه و 60 واحد اقامتی که ارائه می‌دهد، می‌توان لابی با ظرفیت 20 نفر، رستوران با ظرفیت 100 نفر، پارکینگ با ظرفیت 50 خودرو، اینترنت پرسرعت، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، خدمات‌ بیدارباش، آسانسور، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق، خدمات تهیه بلیط، زنگ هشدار، اتاق چمدان، خدمات باربری، تاکسی‌سرویس، شبکه پخش فیلم و پذیرش 24 ساعته را نام برد. البته هتل ارس به‌غیر از رستوران اصلی، یک رستوران دیگر نیز در طبقه همکف دارد که فقط غذاهای ایرانی در آن سرو می‌شود؛ این درحالی است که در رستوران اصلی هتل، انواع غذاهای ایرانی، عربی و فرنگی قابل سرو است.
امکاناتی که هتل ارس مشهد برای 60 واحد اقامتی خود درنظر گرفته شامل اتاق‌های یک تا چهار تخته (درمجموع 168 تخت)، روم‌سرویس، صبحانه، پاور سوئیچ، آباژور، تلویزیون، رخت‌آویز، مبلمان، مینی‌بار (با هزینه)، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی، یخچال، دراور، کمد لباس، تلفن و اینترنت می‌شود. تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش هم از دیگر امکانات واحدهای ارس هستند.

فاصله هتل ارس تا سایر مراکز مهم مشهد

همان‌طورکه اشاره کردیم، هتل ارس از موقعیت ایده‌آلی در شهر مشهد برخوردار است. اما در اینجا سعی کرده‌ایم فاصله دقیق هتل ارس با مکان‌های مهم مشهد را بررسی کنیم که به‌قرار زیر هستند:

  • فاصله تا بازار رضا مشهد: (هفت کیلومتر)
  • فاصله تا ییلاق شاندیز: (19 کیلومتر)
  • فاصله تا پارک آبی ایرانیان: (هفت کیلومتر)
  • فاصله تا سرزمین عجایب مشهد: (چهار کیلومتر)
  • فاصله تا آرامگاه فردوسی: (25 کیلومتر)
  • فاصله تا سرزمین موج‌های آبی: (9 کیلومتر)
  • فاصله تا حرم ورودی باب‌الرضا: (هفت کیلومتر)
  • فاصله تا ورودی باب‌الجواد: (شش کیلومتر)
  • فاصله تا فرودگاه بین‌المللی مشهد: (19 کیلومتر)
  • فاصله تا ترمینال امام رضا(ع): (15 کیلومتر)
  • فاصله تا راه‌آهن: (هشت کیلومتر)

با توجه به اینکه هتل سه ستاره ارس با مهم‌ترین مراکز تفریحی مشهد فاصله کمی دارد، مکان مناسبی برای گردش‌های روزانه بدون استفاده از تاکسی است؛ درواقع شما با اقامت در این هتل حتی با پای پیاده هم می‌توانید به پارک‌ها و بازارهای مشهد بروید. برای رفتن به مکان‌های دورتر مانند شاندیز یا آرامگان فردوسی نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس هتل استفاده کنید. ارس در میان هتل ها مشهد از مناسب‌ترین جایگاه در شهر بزرگ مشهد برخوردار است.

قوانین و مقررات هتل ارس مشهد

حتما قبل از رزرو هتل مشهد قوانین و مقررات هریک از آن‌ها را مطالعه کنید تا در زمان اقامت دچار سوءتفاهم نشوید. قوانین حاکم‌بر هتل ارس مشهد حاکی از آن است که این هتل برای اقامت کودکان زیر دو سال هیچ هزینه‌ای اخذ نمی‌کند؛ این درحالی است که بعضی دیگر از هتل‌ها برای کودکان زیر پنج سال هم هزینه را رایگان حساب می‌کنند. ساعت تحویل اتاق در هتل ارس 14 بعدازظهر و ساعت تخلیه اتاق هم 12 ظهر است. وقتی کسی بخواهد رزرو اتاق خود را در هتل ارس کنسل کند، مقداری از هزینه پرداخت‌شده به‌عنوان جریمه لغو رزرو نزد هتل باقی می‌ماند و بقیه مبلغ به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

 نحوه رزرو هتل ارس با تقویم قیمتی

تقویم قیمتی یک امکان آنلاین است که به کمک آن می‌توان از تخفیف‌های پیش‌روی هتل‌ها در مشهد یا هر شهر دیگری باخبر شد. استفاده از تقویم قیمتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از فرصت‌های مناسب سفر باخبر شده و هزینه‌های خود را کاهش دهید. اکثر سایت‌های معتبر رزرواسیون هتل کشور این تقویم قیمتی را ارائه می‌کنند. برای استفاده از آن فقط کافی است عنوان مبدا و مقصد سفر خود را وارد کنید تا قیمت‌های چند روز گذشته و آینده هتل های مشهد برای شما نمایش داده شود. اگر شما در قسمت فیلتر سایت فقط نام هتل ارس مشهد را وارد کنید، فقط قیمت‌های مربوط به این هتل برای شما نمایش داده می‌شود. اگر هتل ارس در روزهای آتی تخفیف خاصی برای مشتریان خود درنظر گرفته باشد، تقویم قیمتی این تخفیف را به شما نشان می‌دهد؛ درنتیجه شما می‌توانید با به‌تاخیر انداختن سفر خود تا روز تخفیف، از آن تخفیف بهره ببرید و هزینه کم‌تری برای اقامت خود در هتل ارس بپردازد. این کار را می‌توانید برای رزرو هتل مشهد در هر زمان و موقعیتی انجام دهید.

نکته پایانی

امکانات، خدمات و موقعیت هتل‌های مشهد بیشتر از هر موضوع دیگری برای مسافران و زائران این شهر اهمیت دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در سفر به مشهد با مشکل خاصی روبرو نشوید، سعی کنید حتما در یک جای مناسب هتل رزرو کنید. هر چقدر ستاره هتل بالاتر باشد، راحتی اقامت شما هم بالاتر خواهد بود. اگر از نظر بودجه محدودیت نداشته باشید، هتل‌های پنج ستاره مشهد بهترین گزینه‌ها برای اقامت هستند. اگر هم محدودیت بودجه دارید، هتل‌های دو تا چهار ستاره‌ای را انتخاب کنید که از امکانات بیشتر و باکیفیت‌تری برخوردار باشند. هتل سه ستاره ارس مشهد یکی از هتل‌های محبوب، باکیفیت و به‌صرفه است که همیشه می‌توانید در سفرهای خود روی آن حساب کنید. نظرات افرادی که قبلا در هتل ارس بوده‌اند، نشان می‌دهد که این هتل موردپسند مسافران و زائرانی است که سالانه چندین بار به مشهد سفر می‌کنند.  

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments