هتل های دبی

زمانی که اسم دبی را می‌شنویم، ساختمان‌های لوکس و زندگی لوکس در دبی در ذهن‌مان تداعی می‌شود. برای سفر به دبی و ماندن در این شهر لوکس نیاز به اطلاعاتی در مورد هتل‌ها هم دارید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید بلیط هواپیما در مورد هتل‌های مختلف اطلاعات کسب کنید. وقتی به دبی سفر می‌کنید چه هتلی را رزرو می‌کنید؟

هتل بلغاری

هتل بلغاری مجموعه از سوئیت‌ها و ساختمان‌های جدا از هم بوده که هرکدام نهایتا ۴ طبقه هستند. این معماری جداگانه باعث شده تا تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های این اقامتگاه، ویوی بی‌نظیری به دریا داشته باشند. ساحل این هتل خصوصی بوده و مخصوص مهمانان هتل است. پیاده‌رو اختصاصی برای هر بلوک، استخر روباز و سرپوشیده، وان‌های بسیار لوکس و کلوپ قایق‌رانی اختصاصی از دیگر ویژگی‌های این هتل است.
هزینه اقامت در این هتل رویایی به‌ازای هر شب از ۱۳۰۰ دلار شروع شده و باتوجه‌به امکانات اتاق افزایش می‌یابد. اگر در سفر به دبی به دنبال آرامش هستید پیشنهاد می‌کنیم تا برای رزرو این هتل اقدام کنید.
تلفن: 097147775555
آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جمیرا.

هتل هنر xva

هتل هنر دبی در دل خود یک امارت قرن نوزدهمی را جای داده است. معماری سنتی و دکوراسیون اصیل این هتل شاخصه مهم و اصلی آن است. این هتل با سه حیاط داخلی که به سبک عربی تزیین شده‌اند همواره میزبان تعداد زیادی گالری، نمایش فیلم و جلسات هنری است. البته تعداد اتاق‌های این اقامتگاه در مقایسه با هتل‌هایی که پیش‌ازاین معرفی کردیم بسیار کم بوده و هتل هنر XVA فقط با ۱۴ اتاق میزبان مهمانان خود است.

رستوران و کافه بین‌المللی و گیاهی این هتل از دیگر نقطه‌های عطف آنجا بوده که باعث شده در طول روز تعداد زیادی از ساکنان دبی این محل را برای قرار ملاقات‌های خود و صرف ناهار و شام انتخاب کنند. هزینه اقامت در این هتل به‌ازای هر شب از ۱۴۰ دلار شروع می‌شود. آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان الفهیدی، نزدیک موزه دبی، بوتیک هتل هنر. تلفن: 097143535383

هتل باب الشمس

باب الشمس در لغت به معنی دری به‌سوی خورشید است. انتخاب نام این اقامتگاه بسیار هوشمندانه بوده و به‌درستی فضای حاکم بر این هتل را تداعی می‌کند. اگر قصد دارید با فرهنگ بومی و اصیل امارات آشنا شوید، قطعا تنها گزینه پیش روی شما هتل باب الشمس است. دیوارهای کاهگلی و فضای بیابانی این هتل به‌درستی مسافران را به سفری در قلب تاریخ می‌برد. از نکات جالب‌توجه در این هتل مزین شدن اماکن و اتاق‌های این اقامتگاه به مبلمان و فرش‌های ایرانی بوده که زیبایی دو چندانی را به آنجا بخشیده است.

اقامت در این هتل مساوی با دیدن آسمان کویر در شب و شترسواری رایگان در رمل‌های کویر دبی است. این هتل ۱۱۳ اتاق داشته و رستوران روبازی دارد که لذت غذا خوردن در شب کویر را دوچندان می‌کند. فاصله این هتل از جاذبه‌های گردشگری دبی کمی زیاد بوده که این نقص با سرویس‌های رایگانی که هتل به مرکز شهر دارد برطرف شده است. هزینه اقامت در این هتل بی‌نظیر از شبی ۳۰۰ دلار شروع می‌شود. آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده القدره، هتل باب الشمس. تلفن: 097148096100

هتل رافلز

ساختمان هتل رافلز به شکل هرم بوده و تصویری از هتل‌های لاس‌وگاس را برای بازدیدکنندگان تداعی می‌کند. این هتل بی‌نظیر از ۲۰۰ اتاق تشکیل شده که هر اتاق تراس مجزا با ویوی شهر دبی دارد. با اقامت در این هتل مخصوصا طبقات بالایی آن، تمام شهر دبی زیر پای شما بوده و لذت بسیار زیادی را در شب تجربه خواهید کرد.
سه استخر شنای اختصاصی و بزرگ، رستوران بین‌المللی و رفتار بسیار دوستانه کارکنان از ویژگی‌های این هتل ۵ ستاره بوده و توانسته رضایت اکثر مسافران را به دست آورد. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۶۲۰ دلار شروع می‌شود.
تلفن: 097143248888
آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده خیابان شیخ رشید، خیابان وفی.

هتل سوفیتل

هتل ۵ ستاره سوفیتل نیز در لیست هتل‌های دبی جایگاه ویژه‌ای دارد. بسیاری از ایرانی‌ها برای اقامت این هتل را انتخاب می‌کنند، قطعا در اقامتتان در این هتل با چند ایرانی دیگر نیز روبرو خواهید شد. معماری فرانسوی و همچنین موقعیت مکانی خوب آن باعث شده تا این هتل به یکی از اقامتگاه‌های محبوب دبی تبدیل شود.
سوفیتل فقط ۵ دقیقه با برج خلیفه و ۱۰ دقیقه با ساحل فاصله دارد. تجمع امکانات رفاهی و تفریحی در اطراف این هتل باعث می‌شود که زندگی ۲۴ ساعته پویایی در اطراف آن جریان داشته باشد. از امکانات این هتل باید به سالن تنیس اختصاصی، محل بازی کودکان، استخرهای روباز و سرپوشیده و رستوران اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۳۰۰ دلار شروع می‌شود.
تلفن: 09145036666
آدرس: امارات متحده عربی، دبی، مرکز شهر، خیابان شیخ زاید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments