کیش بهتره یا استانبول؟ نوروز 1401

سفر کردن همواره یکی از بهترین راه‌ها برای کسب آرامش و تجربیات جدید است. برای بسیاری از افراد مهم است که مقصد سفر کجا باشد. برخی سفرهای داخلی را می‌پسندند و برخی مقاصد خارجی را برای مسافرت ترجیح می‌دهند. چند سالی است که بهترین و پرطرفدارترین مقصد داخلی در بین مسافران کیش است و استانبول اولین گزینه‌ای است که هر ایرانی آن را برای سفرهای خارجی انتخاب می‌کند. در این مقاله قصد داریم دو شهر کیش و استانبول را برای مقصد نوروز ۱۴۰۱ باهم مقایسه کنیم.

جزیره زیبای کیش؛ مقصدی جذاب برای نوروز ۱۴۰۱

جزیره کیش یکی از منحصر به فردترین جزایر خلیج فارس محسوب می شود. این جزیره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران است که هرساله مسافران بسیاری را به خود جذب می‌کند. با توجه به آب و هوای گرم و شرجی کیش، بیشتر مسافران ترجیح می‌دهند تا در فصول سرد سال به کیش سفر کنند. به این ترتیب از اوایل ماه مهر تا اوایل بهار و به‌خصوص عید نوروز، این شهر زیبا بیشترین آمار گردشگران را به خود اختصاص می‌دهد.

بسیاری از مسافرانی که به دنبال گذراندن تعطیلاتی رویایی هستند، کیش را مقصدی مناسب می دانند. در این جزیره زیبا به قدر کافی جاذبه های دیدنی وجود دارد که بتواند روزهای سرگرم کننده و جذابی را برای شما رقم بزند. بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و مراکز خرید متنوع، همچنین امکانات تفریحات آبی در کنار قیمت مناسب باعث شده تا کیش یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری به شمار برود. برای اقامت در این جزیره زیبا با اجاره ویلا، هتل، آپارتمان و سوئیت کیش می‌توانید سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

dubai

معرفی پلاژ بانوان کیش

جزیره کیش در سال‌های اخیر پیشرفت چشم گیری در صنعت گردشگری داشته و ‏امکانات تفریحی و رفاهی متعددی در آن تأسیس شده است، یکی از شاخص‌ترین مکان‌های تفریحی این جزیره پلاژ بانوان است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پلاژ بانوان یا ساحل بانوان کیش برای خانم‌ها راه اندازی شده تا بانوان با لباس شنا و امنیت کامل بتوانند شنا کنند و حمام آفتاب بگیرند. در این پلاژ افرادی تحت عنوان غریق نجات که در کار خود بسیار ماهر هستند، مستقر هستند که فضای امن تری برای گردشگران فراهم نمایند؛ به همین منظور بانوان می‌توانند فرزندان خود را نیز با خیالی راحت همراه خود به شنا ببرند. بنابراین اگر به فکر شنا و حمام آفتاب در جزیره کیش هستید، پلاژ بانوان کیش مقصد جذابی برای شما خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما کیش

بسیاری از مسافران برای رزرو بلیط هواپیما برای سفر به کیش به سایت‌های گردشگری مطرح داخلی مراجعه و در چند لحظه کوتاه بلیط خود را به صورت آنلاین تهیه می‌کنند. قیمت بلیط هواپیما برای سفر به کیش با توجه به زمان سفر و نوع پرواز متفاوت است اما اگر در فصول خلوت سال قصد سفر به کیش را داشته باشید، می‌توانید هزینه سفر خود را کاهش دهید.

هتل‌های کیش یا هتل هتل‌های استانبول؟

حتی اگر خیلی اهل سفر نباشید و تمام تجربه‌ی سفرتان به یکی دو سفر تابستانی محدود باشد، باید بدانید که هتل نقش اصلی را در لذت بردن از سفر ایفا می‌کند؛ همان قدر که یک هتل خوب می‌تواند تجربه‌ی سفر و اقامت در شهری را شیرین کند هتل بد هم همان قدر شما را از آغاز این سفر پشیمان خواهد کرد. امروزه به لطف سامانه‌های رزرو آنلاین هتل و وب‌سایت‌هایی که نظرات کاربران را می‌نویسند و یا مطالبی مثل همین مقاله‌ای که در حال خواندن آن هستید به شما کمک می‌کنند که با چشم بازتر و با اطلاع کامل از موقعیت و شرایط هتل‌تان را رزرو کنید.

هتل بین‌المللی کیش در کنار هتل‌های خوب دیگر کیش یکی از اقامتگاه‌هایی است که در سفر به کیش می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. رزرو هتل بین المللی کیش یکی از کارهایی است که قبل از سفر حتما باید انجام دهید. هتل‌های استانبول و هتل‌های کیش رقابت زیادی برای انتخاب شدن توسط شما دارند و شما می‌توانید با کمی جستجو در سایت‌های معتبر بهترین انتخاب را داشته باشید.

استانبول، مقصدی محبوب برای ایرانی‌ها

در سال‌های گذشته استانبول به یکی از مقاصد محبوب گردشگری ایرانیان تبدیل شده است. در استانبول جاذبه های گردشگری و تفریحی به حدی زیاد و متنوع است که ششمین رتبه جهان را در جذب گردشگر دارد. شهر استانبول معروف به عروس شهرهای ترکیه چنان جذاب و تماشایی است که هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان را برای سفر به این شهر ترغیب می‌کند. علاوه‌بر جاذبه‌های تفریحی و تجاری، دارا بودن زیرساخت‌های گردشگری، زیرساخت‌هایی همچون حمل نقل و اقامت نیز موجب شده تا گردشگران از کشورهای مختلف دنیا متقاضی سفر به استانبول باشند.

کیش یا استانبول کدام ارزانتر است؟

کیش و استانبول هر دو از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در نزد ایرانیان هستند که هر کدام از آن‌ها جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فردی دارند. به طور کلی نمی‌توان جذابیت این دو شهر را باهم مقایسه کرد و یکی را بر دیگری ترجیح دهیم. انتخاب این دو شهر برای مسافرت بستگی به شرایط شما دارد. بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، هدف شما از سفر و یا فصلی که برای سفر انتخاب می‌کنید، می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد.

اقامتگاه‌های نوروز ۱۴۰۱ را آنلاین رزرو کنید

رزرو آنلاین ویلا، هتل و اقامتگاه‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت سفر نوروزی خود را آغاز کنید. برای رزرو بهترین اقامتگاه‌ها در نوروز ۱۴۰۱ پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت جاباما مراجعه نمایید. این وبسایت به عنوان بستر آنلاین اجاره ویلا ، اقامتگاه و رزرو هتل در ایران، مهم‌ترین دغدغه ایران‌گردان یعنی اطمینان از محل اقامت را با ارائه اطلاعات کامل در مورد اقامتگاه‌ها و هتل‌های ایران برطرف کرده است. در این سامانه امکان رزرو هتل در کیش، رزرو هتل در قشم، رزرو هتل در مشهد، اجاره ویلا در رامسر، اجاره ویلا در متل قو، اجاره اقامتگاه در شیراز، اجاره اقامتگاه بومگردی و… برای علاقه‌مندان به سفر و گردشگری فراهم آمده است.

تفاوتی نمی‌کند که به دنبال یک اقامتگاه در اصفهان باشید یا یک ویلا در کیش؛ جاباما طیف گسترده‌ای از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در شهرهای مختلف ایران در اختیارتان قرار می‌دهد. از اجاره ویلا در محمودآباد یا اجاره ویلا در رشت گرفته تا رزرو هتل در اصفهان و حتی رزرو اقامتگاه در قشم، رزرو آسان، آنی و قطعی اقامتگاه از جاباما می‌تواند تجربه‌ای شگفت‌انگیز را به شما ارائه دهد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments