تماشای باغ‌های شیراز با اقامت در هتل چمران

هتل چمران شیراز ویژگی‌های فوق‌العاده کم ندارد؛ هتلی پنج ستاره و باشکوه برای اقامت گردشگران با سلیقه‌های و نیازهای مختلف. این هتل باشکوه در 30 طبقه 250 واحد اقامتی دارد که کارکنان کارآزموده آن نیز خدمات شایسته‌ای را به مهمانان خود ارایه می‌دهند.

هتل چمران از مرتفع‌ترین و لوکس‌ترین سازه‌های شیراز به شمار می‌آید و به همین واسطه چشم‌اندازی زیبا به شهر و باغ‌های اطراف خود دارد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل پنج ستاره چمران شیراز هم قابل توجه است؛ مجموعه ورزشی، سالن اسپا، رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت پرسرعت بی‌سیم و بوفه صبحانه چند نمونه از امکانات این هتل است بنابراین اقامت در این هتل برابر با چند روز و شب متفاوت و آرامشبخش خواهد بود. اگر این روزها درحال برنامه‌ریزی سفر به شیراز هستید و به دنبال اجاره آنلاین سوئیت بی‌شک پیشنهاد سفربازی به شما هتل چمران شیراز است که اسکان در آن لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای شما در شهر بهار نارنج رقم خواهد زد.

موقعیت مکانی هتل چمران شیراز نیز عالی است این هتل در بلوار چمران واقع شده برای همین دسترسی شما به جاذبه‌های گردشگری شیراز از جمله باغ ارم، باغ عفیف‌آباد، مرکز خرید شیراز، ارگ کریمخانی، بازار وکیل، مسجد وکیل، مدرسه خان، باغ جهان‌نما، مسجد نصیرالملک، خانه زینت‌الملوک، باغ نارنجستان قوام، حافظیه، سعدیه، دروازه قرآن، باغ دلگشا، موزه پارس به‌راحتی ممکن است و شما از این مکان‌ها کمتر از 10 دقیقه با خودرو فاصله دارید.

معرفی انواع اتاق‌های هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز بازه انتخابی خوبی را برای اتاق مدنظرتان پیش‌روی شما می‌گذارد. واحدهای اقامتی در این هتل فضایی دنج و صمیمی دارند و استراحت در آن‌ها، خستگی سفر را از تن شما به در می‌کند. واحدهای اقامتی هتل چمران شامل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره و سوئیت یک خوابه دو نفره است که در ادامه جزییات بیشتری از هر یک ارایه می‌شود.

اتاق یک نفره

متراژ اتاق یک نفره هتل چمران حدود 14 متر مربع است و در آن یک تخت‌خواب دبل وجود دارد. از جمله امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، سشوار، چای‌ساز، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی، حمام، یخچال، مینی‌بار، میز، صندلی، کمد و تلفن اشاره کرد. با این توضیح که اتاق‌های یک نفره چشم‌اندازی زیبا به شهر یا باغ‌های نزدیک هتل دارند.

اتاق دو نفره

اتاق دو نفره هتل چمران شیراز می‌تواند دارای یک تخت‌خواب دبل یا دو تخت‌خواب سینگل باشد. این اتاق برای اقامت دو نفر مناسب است اما ظرفیت اضافه شدن یک نفر دیگر را هم دارد. امکانات عمومی اتاق و چشم‌انداز آن مانند اتاق یک نفره است.

سوئیت یک خوابه دو نفره

اگر در سفر به شیراز دو تا چهار نفر هستید پیشنهاد سفربازی به شما سوئیت یک خوابه هتل چمران است. این سوئیت‌ها دارای امکانات لوکس و مجللی هستند که اقامتی فرحبخش را برایتان به ارمغان می‌آورند. سوئیت دو نفره هتل چمران از وان، جکوزی، سرویس چای و قهوه، تلویزیون، تخت‌خواب راحت، سرویس بهداشتی، حمام، تلفن، سشوار، میز و صندلی، کمد، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، مینی بار بهره‌مند است.

با توجه به ویژگی و مشخصات هر یک از واحدهای اقامتی هتل چمران شیراز شما می‌توانید از طریق سایت رسمی سفربازی به عنوان بهترین مرجع قانونی رزرو اقامتگاه نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید.

امکانات هتل چمران شیراز

شما با اقامت در هتل چمران شیراز از امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای هم در اتاق‌ها و هم در فضاهای عمومی برخوردار خواهید شد که هر یک اقامت را برای شما در این هتل دلچسب‌تر و خاطره‌انگیزتر خواهد کرد.

امکانات هتل پنج ستاره چمران شیراز شامل مجموعه ورزشی، سالن اسپا، رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ‌های باکیفیت، پارکینگ، گشت‌های اختصاصی، مرکز خرید، سالن آرایشی و زیبایی بانوان، آرایشگاه آقایان، اینترنت پرسرعت بی‌سیم و مرکز خدمات مسافرتی است.

کافی‌شاپ و رستوران‌های هتل چمران شیراز

چشیدن طعم و مزه غذاهای مختلف و نشستن در فضایی آرام و روح‌نواز در زمان سفر به‌طور حتم می‌تواند لذتبخش باشد که این امکان در هتل چمران شیراز فراهم شده و شما می‌توانید از صرف غذاهایی باکیفیت و متنوع و نوشیدن نوشیدنی‌هایی گوارا لذت ببرید. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل چمران در طبقات مختلف این مجموعه پراکنده هستند و محیطی متفاوت با یکدیگر دارند

رستوران ایتالیایی

عاشق غذاهای ایتالیایی هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است خبر خوش اینکه هتل چمران شیراز یک رستوران ایتالیایی دارد که حتما سری به آن بزنید و از طعم خوب غذاهای آن کیفور شوید.

به یاد داشته باشید هنگام صرف غذای خود از محیط زیبای این رستوران بهره ببرید و به موسیقی دلنوازی که در آن پخش می‌شود لذت ببرید.

رستوران پانوراما

رستوران پانوراما هتل چمران شیراز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. بوفه صبحانه هتل در این رستوران ارائه می‌شود. رستوران پانوراما در طبقه 24 هتل قرار دارد برای همین چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر شیراز پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. با حضور در این رستوران، در کنار صرف غذاهایی لذیذ ایرانی و فرنگی، از تماشای منظره شهر و همزمان گوش دادن به موسیقی زنده ایرانی لذت خواهید برد.

رستوران سنتی

رستوران سنتی هتل چمران در طبقه منفی یک قرار دارد که انواع غذاهای محلی و اصیل ایرانی و شیرازی را آماده می‌کند. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارید در سفر طعم غذاهای محلی آن شهر را بچشید، این رستوران با غذاهای اصیلش را از دست ندهید. با این توضیح که اجرای موسیقی سنتی ایرانی در این رستوران نیز لحظاتی خاص و فراموش‌نشدنی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

رستوران ویکتوریا

رستوران ویکتوریا که در طبقه اول هتل چمران شیراز واقع شده است، ویژه طرفداران غذاهای فست‌فودی است. این رستوران دارای لژ اختصاصی بوده و از پیشگامان تهیه فست‌فود در شیراز به شمار می‌آید.

کافی‌شاپ لابی

بی‌تردید با سر زدن به کافی‌شاپ لابی هتل چمران شیراز شما لحظاتی به‌یادماندنی را در کنار خانواده، دوستان و آشنایان خود تجربه خواهید کرد و از طعم شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های کافه لذت خواهید برد.

کافی‌شاپ طبقه 23

یک کافی‌شاپ در طبقه 23 هتل چمران قرار دارد که از این طبقه، شما می‌توانید چشم‌اندازی زیبا را از شهر شیراز ببینید. انواع نوشیدنی، شیرینی و دسر در این کافه سرو می‌شود که امتحان کردن آن‌ها برای هر گردشگری حتما جذاب و وسوسه‌کننده است.

برگزاری جلسات در هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز دارای سالن‌های وسیعی به مساحت 800 مترمربع در طبقات 21 و 22 است که برای برگزاری انواع همایش، مراسم، مهمانی، کنفرانس، جلسات، ضیافت، کارگاه و نشست مناسب است. این سالن‌های چند منظوره دارای تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری عالی مراسم‌ها هستند و چشم‌اندازی فوق‌العاده را از شهر شیراز پیش‌روی شما می‌گذارند. با خدمات و تجهیزاتی که به شما ارایه می‌شود شما می‌توانید مطمئن باشید که برنامه‌ای منظم را به بهترین شکل برگزار خواهید کرد.

مجموعه ورزشی هتل چمران شیراز

باید به سایر امکانات هتل چمران شیراز مجموعه آبی را هم اضافه کرد که شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام مغربی، آروماتراپی یا ماساژ با روغن‌های گیاهی معطر است. پس از یک گردش شهری می‌توانید به این استخر سری بزنید و خستگی را از تن به در کنید.

همچنین سالن بدن‌سازی پیشرفته‌ای مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و مدرن در مجموعه ورزشی هتل چمران شیراز وجود دارد که در زمان اقامت در این هتل می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

با وجود این همه ویژگی‌های فوق‌العاده و امکانات عالی هتل چمران شیراز بی‌شک شما اقامتی فراموش نشدنی را در این شهر تجربه خواهید کرد که برای رزرو هتل چمران شیراز نیز می‌توانید از طریق سامانه رسمی سفربازی اقدام کنید و منتظر تجربه روز و شب‌هایی رویایی باشید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments