معرفی هتل روی آب کیش

یکی از تجربه های متفاوت در سفر به جزیره زیبای کیش، اقامت روی آب های نیلگون خلیج فارس می باشد. هتل مارینای ترنج، اولین هتل روی آب کیش است که نمونه مشابه آن را می توان در جزائر مالدیو و کارائیب دید. شما می توانید بدون دردسرهای سفر خارجی، همان تجربه دلپذیر را در سواحل زیبای خلیج فارس و با رزرو هتل های کیش داشته باشید. هتل زیبای ترنج در دو فاز روی آب و ساحلی ساخته شده است. بخش روی آب حدود 100 اتاق دارد که چیدمان آن ها از نمای بالا شبیه ترنج می باشد. تلفیق معماری سنتی و مدرن، حال و هوای دل انگیزی به دکوراسیون هتل ترنج داده که مسافران را مجذوب خود کرده است. بخش ساحلی هتل نیز یک ساختمان 4 طبقه رو به دریا می باشد.

هتل روی آب ترنج، دوست دار طبیعت

مدیران و سازندگان هتل ترنج، گردشگران را مسافران طبیعت می دانند و در ساخت این مجموعه منحصر به فرد از مصالحی استفاده کرده اند که دوست دار طبیعت بوده و به محیط زیست پیرامون و اکوسیستم طبیعی آسیب وارد نمی کند. اتاق های روی آب از جنس چوب ساخته شده و کف شیشه ای آن ها بر جذابیت اقامت در این هتل زیبا افزوده است.

هتل ترنج، راهی به دنیای شگفت انگیز زیر آب

واحدهای هتل روی آب کیش با توجه به چشم اندازی که دارند، در سه دسته قرار می گیرند: نمای دریا، نمای غروب و نمای ترنج. تفاوت اتاق ها در منظره ای است که از هر کدام دیده می شود. بالکن های بالای سطح دریا به تنهایی می تواند شما را مجاب کند که هتل ترنج را از بین تمام هتل های کیش انتخاب کنید. تصور کنید غروب آفتاب جزیره کیش را از اتاقتان تماشا می کنید و یک لیوان چای داغ می نوشید! کف شیشه ای اتاق ها امکان دیدن جانوران زیبای دریایی را هنگام استراحت یا کارهای روزانه فراهم می کند. چه احساسی دارید اگر یک عروس دریایی یا لاک پشت زیبا از زیر پای شما رد شود؟ این تجربه تکرارنشدنی سفر شما را به جزیره کیش منحصر به فرد می کند.

دریازدگی، چالش اقامت در هتل روی آب

حس شناور بودن روی آب و دیدن تلاطم های سطح دریا با وجود تمام زیبایی هایی که دارد، از نظر بعضی از مسافران چندان مطلوب نیست. دیدن آب از کف اتاق می تواند آن ها را دریازده کرده و از لذت سفر بکاهد. هتل داریوش کیش، یکی از بهترین هتل های کیش و جایگزین مناسبی برای رزرو هتل برای این دسته از مسافران است. این هتل زیبا از نظر کیفیت و خدمات با هتل ترنج برابری می کند و اقامت در آن از بعضی جهات نسبت به هتل ترنج برتری دارد. بعضی از مسافران، هتل لوکس داریوش را به دلیل نزدیکی مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کیش ترجیح می دهند.

پیشنهاد رزرو هتل داریوش از بین سایر هتل های کیش، به این دلیل است که چشم انداز اتاق های آن رو به باغ اختصاصی زیبا و ساحل خلیج فارس بوده و با وجود این ویوی زیبا، احساس شناور بودن و دریازدگی را برای مسافران ایجاد نمی کند. هتل داریوش کیش از نظر تنوع در دکوراسیون نیز نسبت به هتل ترنج برتری دارد. در معماری این هتل زیبا از فرهنگ و تمدن ایران باستان الهام گرفته شده و قدم زدن در بنای تاریخی تخت جمشید را برای مسافران تداعی می کند.

بهترین مراکز خرید کیش

امکانات تفریحی هتل مارینای ترنج

تفریحات دریایی متنوع هتل روی آب کیش، وجه تمایز اصلی هتل ترنج نسبت به دیگر هتل های کیش است. ورزش های آبی انگیزه بسیاری از مردم برای سفر به جزیره و اقامت در هتل های کیش می باشد. هتل ترنج کیش امکانات تفریحی زیر را برای مسافران فراهم کرده است:

  • کلوپ تفریحات آبی
  • سالن ورزشی روی آب با کف شیشه ای
  • رستوران روی آب
  • استخر
  • سونا و جکوزی
  • زمین والیبال ساحلی
  • دوچرخه سواری
  • باشگاه بدنسازی و بیلیارد

موقعیت مکانی هتل ترنج در جزیره کیش

هتل ترنج در شمال غرب جزیره زیبای کیش واقع شده است و متخصصین برای انتخاب محل احداث آن مطالعات زیادی انجام دادند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که طوفان و امواج سهمگین به اتاق های روی آب آسیب نمی زند؟ نکته جالب اینجاست که وجود موج شکن طبیعی در محدوده هتل باعث می شود این منطقه موج شدید یا طوفان نداشته باشد. البته فاصله هتل روی آب کیش از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری نسبت به بعضی از هتل های کیش کمی زیاد است اما تفریحات متنوع و جذابیت اقامتگاه های آن باعث می شود که برخی مسافران ترجیح دهند در طول مدت اقامت خود از هتل خارج نشوند.

سوئیت ها و اتاق های هتل مارینای ترنج

فاز روی آب هتل ترنج شامل اتاق ها و سوئیت های زیر می باشد که گنجایش مسافر و چشم انداز آن ها با یکدیگر متفاوت است. سوئیت امپریال، مجهزترین و مجلل ترین اتاق از بین تمام آن ها می باشد که قرار گرفتن جکوزی در بالکن از ویژگی های منحصر به فرد آن محسوب می شود.

  • اتاق دوتخته رو به ترنج هافبرد
  • اتاق دوتخته رو به دریای هافبرد
  • اتاق دوتخته رو به غروب هافبرد
  • سوئیت دو نفره رویال رو به ترنج
  • سوئیت دو نفره رویال رو به دریا
  • سوئیت دو نفره رویال رو به غروب
  • سوئیت سه نفره رویال رو به ترنج
  • سوئیت چهار نفره امپریال هافبرد
ایده های سفر به کیش
ایده های سفر به کیش

قیمت رزرو اتاق در هتل روی آب ترنج

هتل ترنج کیش یکی از گران ترین و لوکس ترین هتل های کشور محسوب می شود. البته هیچ گرانی بی حکمت نیست! امکانات متنوعی مانند صبحانه و بعضا نهار رایگان، استخر، ماساژ، دوچرخه سواری، اسپا و سالن های ورزشی همراه با اقامت در یک سوئیت شیک باعث می شود از نظر مردم هزینه اقامت در هتل ترنج منطقی باشد.

سخن آخر

اگر تا به حال چندین بار به جزیره زیبای کیش سفر کرده باشید، اقامت در هتل روی آب ترنج مطمئنا تجربه ای متفاوت برای شما ایجاد خواهد کرد. معرفی هتل روی آب کیش ترنج، پیشنهاد مناسبی برای داشتن تجربه متفاوت از سفر به این جزیره دیدنی می باشد. آرامش بی نظیر اتاق های منحصر به فرد در این هتل زیبا باعث شده است مسافران زیادی به رزرو هتل اقدام کنند و از تجربه سفر خود رضایت داشته باشند. امکان دیدن جانوران دریایی شگفت انگیز در اتاق آن را از سایر هتل های کیش متمایز کرده و تجربه متفاوتی از سفر در ذهن شما به جا می گذارد. دوری از محیط شهری و فضای بکر هتل نیز به آرامش آن افزوده است.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments