آشنایی با تم پارک کیش و امکانات تفریحی آن

سفر به کیش می‌تواند یکی از خاطره انگیزترین سفرهایی باشد که برای شما اتفاق می‌افتد. جزیره کیش یکی از بهترین و جذاب‌ترین جزیره‌های خلیج فارس است که تفریحات زیادی داشته و علاوه بر آن دارای مکان‌های دیدنی بسیار زیبایی نیز می‌باشد.

تم پارک کیش یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی است که در کیش وجود دارد و زمانی که با تور کیش از تهران مسافرت می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به آن اوقات خوشی را بگذرانید. ما در این مطلب تصمیم داریم تا شما را به صورت کامل با این پارک آشنا کنیم و بخش‌های مختلف آن را معرفی نماییم.

تم پارک کیش

معرفی تم پارک کیش

در فروردین 1400 پروژه تم پارک کیش افتتاح شد. این پارک در زمینی با مساحت هزار و پانصد متر مربع و همچنین در ساختمان نماد کیش ساخته شده است. آقای طیبی مدیر عامل این پروژه جذاب می‌باشد. او این پروژه را یکی از جدیدترین ایده‌ها در کشور می‌داند و می‌گوید تم پارک جوری ساخته شده است که تمامی کودکان در همه سنین می‌توانند از آن دیدن کنند.

با توجه به این موضوع و اینکه تفریحات بسیار زیادی در این پارک وجود دارد که کودکان می‌توانند به راحتی از آن لذت ببرند، افرادی که با تور کیش از شیراز مسافرت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند از این پارک دیدن نمایند.

امکانات تم پارک کیش

باید به شما بگوییم که تم پارک، یک پارک معمولی نیست و شما باید منتظر جذاب‌ترین‌ها در این پارک باشید. تم پارک سنتر دارای امکانات بسیار مختلفی است که تمامی مسافرین تور کیش از اصفهان را به خود جذب می‌کند

در این بخش تصمیم داریم تا شما را با قسمت‌های مختلف آن آشنا کنیم.

مجیک پارک یا پارک جادویی کیش

مجیک پارک یا پارک جادویی کیش

حتما شما هم دوست دارید تم پارک خطای دید را تجربه کنید و با شگفتی‌های آن رو به رو شوید. می‌توانید با مراجعه به تم پارک کیش، این موضوع را تجربه کنید.

مجموعه تم پارک کیش به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین تم پارک با خطای دید در خاورمیانه معرفی شده است و آثار مختلفی با تنوع زیادی در آن مشاهده می‌شود.

به عنوان مثال می‌توان به دنیای بی نهایت، خانه وارونه، دنیای جاذبه، آثار شاخص، خطای دید، دنیای بلک لایت و … اشاره کرد. این تنوعی که در تم پارک وجود دارد باعث شده تا در ردیف 5 موزه تراز اول جهان قرار بگیرد.

اگر قصد دارید تا بیشتر از این با این قسمت از پارک آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از پرطرفدارترین بخش‌های آن را به شما معرفی کنیم:

  1. اتاق 90 درجه:
    زمانی که شما به این اتاق وارد می‌شوید احساس می‌کنید که روی دیوارهای اتاق راه می‌روید. طراحی اتاق 90 درجه به گونه‌ای است که شما این خطای دید را خواهید داشت.
  2. اتاق آیینه:
    اگر تا به حال در این اتاق قرار نگرفتید، مطمئن باشید که آن را در تلویزیون و فیلم‌های مختلف دیده‌اید. در این اتاق آیینه‌ها با زاوینه 30 درجه، منشوری و یا تو در تو قرار گرفته‌اند و حالت دید جذابی به شما می‌دهند و باعث می‌شوند شما نتوانید واقعیت را از تصویر داخل آیینه تشخیص دهید. این موضوع باعث می‌شود شما ساعت‌ها سرگرم پیدا کردن مسیر خروجی باشید.

پارک ژوراسیک ورلد و دراگون کیش

تجربه حضور در زمانی که دایناسورها روی کره زمین زندگی می‌کردند بسیار هیجان انگیز و جالب است. شما در تم پارک کیش می‌توانید در فضایی با حضور دایناسورهای متحرک قرار بگیرید. این دایناسورها در اندازه بزرگ ساخته شده‌اند و باید به این نکته اشاره کرد که این پارک برای اولین بار در خاورمیانه ساخته شده است.

شما در این قسمت از پارک می‌توانید دایناسورهای مختلف را به فرزندانتان معرفی کرده و اطلاعات کاملی را به آن‌ها منتقل کنید. در عین حال مطمئن باشید که این بخش برای کودکان بسیار جذاب می‌باشد.

به عنوان نمونه می‌توان به سه اژدهای بزرگ و 6 متری اشاره کرد که در این پارک ساخته شده‌اند. این دایناسورها بسیار طبیعی و بدون حتی کوچک‌ترین نقصی ساخته شده‌اند و می‌توانند علاوه بر حرکت کردن، دود و آتش را از دماغ خود خارج کرده و صدایی شبیه به صدای اژدها دارند.

موزه هنری با رویکرد جزیره کیش

هممیشه موزه جایی بوده که همه ما نسبت به آن علاقه داریم و دوست داریم بخش‌های مختلف نمایش داده شده در آن را تماشا کنیم. در تم پارک کیش نیز موزه هنری وجود دارد که قرار است در آن کارگاه‌های آموزشی و آمفی تئاتر بسیار حرفه‌ای اجرا شود.

شما می‌توانید در این موزه آثار هنری و تئاترهای بسیار جالب و سرگرم کننده را تماشا کنید.

رفت و آمد به تم پارک کیش چگونه است؟

خب حالا قصد داریم تا به یکی از سوالات مهم شما در رابطه با این پارک جواب بدهیم. خیلی از گردشگران و مسافرین در رابطه با رفت و برگشت به تم پارک سوال دارند و در مورد روش‌های رفتن به این پارک می‌پرسند.

ما قصد داریم در رابطه با این موضوع خیال شما را راحت کنیم. برای راحتی شما گردشگران عزیز، سرویس‌های رایگانی از برخی از هتل‌های کیش و در چند ایستگاه برنامه ریزی شده وجود دارند.

تنها کاری که نیاز است تا شما انجام دهید این است که ساعت رفت و برگشت این سرویس‌ها را از مدیریت هتل بپرسید و دقیقا در همان زمان حاضر باشید تا از سرویس جا نمانید.

قیمت بلیط تم پارک سنتر در کیش

همانطور که گفته شد این پارک به تازگی افتتاح شده است و به همین دلیل و برای جلب رضایت بازدیدکنندگان عزیز، تخفیف‌های روی این بلیط‌ها گذاشته شده که می‌توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

لازم است به این موضوع اشاره کنیم که شما برای دیدن قسمت‌های مختلف این پارک نیازی به بلیط‌های جداگانه ندارید و تنها با خرید یک بلیط می‌توانید تمامی بخش‌های آن را ببینید.

علاوه بر این موارد اگر بعد از تهیه بلیط به هر دلیل تصمیم داشتید تا آن را مرجوع نمایید، می‌توانید آن را پس داده و 60 درصد از هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخت کردید را دریافت نمایید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب شما را به صورت کامل با تم پارک کیش به عنوان یکی از جدیدترین مکان‌های تفریحی در این جزیره آشنا کردیم و نکاتی کاربردی را در رابطه با آن بیان نمودیم. در نهایت امیدواریم از سفر خود به این جزیره دوست داشتنی لذت کافی را ببرید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
1 نظر
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
daryapars
daryapars
1 سال گذشته

تم پارک کیش واقعا یکی از جاهای هیجان انگیز برای تفریح داخل کیش به حساب میاد